Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Deze reactie slaat dus echt helemaal nergens op.
Verwijderd
Maar wanneer iemand om het hoesje van een cd vraagt, dan gaat er bij mij een lampje branden, bij jou niet?
Als je een cd koopt, zit het hoesje er al bij, bij een illegaal gekopieerde cd niet..
Gaat er bij jou al een lampje branden?
Lees anders de FAQ even door, misschien helpt het je.
Dus daarom wil hij een nieuwe voor z''n legale cd.
Mod-asslicker...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Gesloopt door de hond ja.
Op dinsdag 29 mei 2001 16:22 schreef JT het volgende:
Mod-asslicker...
jep en het gaat over starmakerOp dinsdag 29 mei 2001 16:24 schreef Eguan het volgende:
Two different story''s
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
en wat illegaal?
www.isonewz.com is dat ook illegaal
ze posten alleen de Nfo''s en geven geen serials enzo
en idd mod-asslicker
En nee, isonews is zeker niet illegaal, het is puur announcen wat ze doen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Een hoesje van een cd is artwork en is door iemand in elkaar gezet vaak voor veel geld en daar zit (meestal) © op. Zeker bij de cd van starmaker want dat is zo comercieel als de pest.Op dinsdag 29 mei 2001 16:33 schreef Randy het volgende:
ik heb die hoesjes wel
en wat illegaal?
www.isonewz.com is dat ook illegaal
ze posten alleen de Nfo''s en geven geen serials enzo
Dat is dus iets heel anders dan een .nfo van een iso.
Verwijderd
Lees GVD de FAQ!
Damn dit is iri jongens, altijd die slotjeztopics
Ja, alleen voor eigen gebruik natuurlijk...
Verwijderd
nee sorry dit mag hier echt niet.
Ga naar Free Recordshop en vraag of je zo`n hoesje ff mag kopieren.
Verwijderd
sjonge jonge man, waarom maken zoveel mensen zich druk om illegale topics man, jij bent toch zeker niet moderator hier ofwel?Op dinsdag 29 mei 2001 16:51 schreef SySasZ het volgende:
Nou, het maakt niet uit waarom je dat dat hoesje wilt hebben, van mijn part heeft je kat er over gezeken, waaide hij daarna in de plee, , viel hij daarna in een vuur, hebben de kaboutertjes''em gejat, HET MAG HIER GEWOON NIET!
Lees GVD de FAQ!
Heb je er echt zoveel last van? Stel je niet zo aan a.u.b.
Heej, we gaan niet aanzetten tot illegale handelingen he!Op dinsdag 29 mei 2001 16:57 schreef tva_goku het volgende:
zo al 45 mins open, slapen de mods
nee sorry dit mag hier echt niet.
Ga naar Free Recordshop en vraag of je zo`n hoesje ff mag kopieren.
Verwijderd
oh, ik heb het anders nog nooit erges in de FAQ gezien! Al is het waarschijnlijk wel weer dat op dat hoesje ook copyright berust. Aan de andere kant word er zoveel ingescand en gepost waar waarschijnlijk ook wel copyright opzit, maar wat toch toegestaand word. Ik vraag me dus af wat de modjes gaan doen, maar ik denk ook dat ze het niet willen hebben omdat het toch ietsje te copyright schendend is...Op dinsdag 29 mei 2001 16:51 schreef SySasZ het volgende:
Nou, het maakt niet uit waarom je dat dat hoesje wilt hebben, van mijn part heeft je kat er over gezeken, waaide hij daarna in de plee, , viel hij daarna in een vuur, hebben de kaboutertjes''em gejat, HET MAG HIER GEWOON NIET!
Lees GVD de FAQ!
Zou me nix verbazen als hierover op dit moment druk gediscusseerd word tussen de modsOp dinsdag 29 mei 2001 16:57 schreef tva_goku het volgende:
zo al 45 mins open, slapen de mods
Het kopieren van cd hoesjes zal de verkoop van die betreffende cd echt niet verminderen... Mensen kopen um neem ik aan niet voor het hoesje... En als ie um gekopieerd heeft, dan is "het kwaad al geschied"
Typo
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Voor dat kaftje ga je maar naar het hitkrant -forum ofzo
lolOp dinsdag 29 mei 2001 17:07 schreef DR het volgende:
dit ie ie toch
http://www.dr2got.f2s.com/sita.jpg
[offtopic]Op dinsdag 29 mei 2001 17:11 schreef AaroN het volgende:
...
naamgenoot hier op forum
edit:
toch niet je heet joris blijkbaar
Weet je wat pas irritant is ??? Gasten zoals jij die _ALTIJD_ maar zeuren....jij hebt zeker nog nooit door het rood gereden of een papiertje op de grond gegooit.Op dinsdag 29 mei 2001 16:51 schreef SySasZ het volgende:
Lees GVD de FAQ!
Plus dat het voor eigengebruik wel mag worden gebruikt
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
alsof iedereen hier zijn w98 oid legaal heeft... hypocriete pestzooi
Het gaat niet om het heilig boontje zijn, ik bedoel volgens mij heeft hlddsk hier de grootste collectie divx'' van allemaal, bij wijze van spreken. Het gaat erom dat het _hier_ niet gerequest kan worden, omdat het een openbaar forum is, en de organisatie er op kan worden aangesproken!Op dinsdag 29 mei 2001 17:41 schreef MaStEr-D het volgende:
Damn, wat een heilige boontjes gezeur hier zeg
alsof iedereen hier zijn w98 oid legaal heeft... hypocriete pestzooi
Verder is het gewoon de polici die hier geldt. Dus ook al is het legaal, als de mods/ads besluiten dat het niet kan, dan _mag_ het dus gewoon niet!
sim-pel
heb ff in su gevraagd of-ie naar lieve adjes kan. Kunnen we daar verder lullen, lijkt me dat het daar meer past, momenteel,
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit is vergelijkbaar topic, en ook een antwoord erin
Kan je niet afzeiken over search, want die zoekt niet meer door SG
LOLOp vrijdag 18 januari 2002 10:14 schreef marteltor het volgende:
dicht he!?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Was zeker aan het zoeken naar hoesjesOp vrijdag 18 januari 2002 10:23 schreef gerritblaat het volgende:
[..]
Hoe vond je deze?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Kappen met dit irritante omhoog schoppenOp vrijdag 18 januari 2002 10:14 schreef marteltor het volgende:
dicht he!?
Dit topic is gesloten.
![]()