Toon posts:

[BC3] Samsung Dvd speler met een niet breedbeeld tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een samsung dvd 811 speler. Ik heb geen breedbeeld tv
nu krijg ik steeds onder en boven van die zwarte balken, zijn die weg te krijgen?

ALs ik met mijn pc dvd''s op mijn tv afspeel kan ik ze nl. wel wegkrijgen en zo een volledig scherm zien.

Verwijderd

als het goed is kan je die wegwerken door ''t beeldformaat op 4:3 pan & scan of iets dergelijks te zetten ipv. op 4:3 letterbox

Verwijderd

Topicstarter
heb ik geprobeerd maar dan nog hou ik 2 balken

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 27 mei 2001 00:55 schreef pasjoo het volgende:
heb ik geprobeerd maar dan nog hou ik 2 balken
Klopt. Een thuis DVD-speler kan het alleen als de DVD zelf pan en scan ondersteunt.

hierzo heb ik een heel topic volgeluld over pan&scan.

Dat je pc dat wel doet is alleem maar een "extra" feature, waar je niet blij van wordt. Dan mis je links en rechts van het beeld (*terwijl daar best de actie zou kunnen wezen)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ook al zou je een breedbeeld tv hebben, dan heb je nog te leven met balken:

- 4:3 programma''s (links en rechts balken)
- 2,35:1 films (boven en onder balken)

Ik zou zeggen, leer ermee te leven, want ook al zou je een 2,35:1 TV hebben, dan heb je WEER balken... Stretchen, Pan&Scan zijn geen oplossing, omdat je dan de overview van de scenes mist (ipv een heel ruimteschip vol eieren zie je er maar 3 liggen en denk je, waar maken ze zich druk om...: Alien/1979)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen