Toon posts:

[BC3] Check out this WWII movie trailer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vond je? Ik vond er geen moer aan. Bagger geluid, geen lekkere bas, en matig stereo effect. Weer 12Mb bandbreedte verspild

Verwijderd

Als je je speaker setje even testen wilt :) dan moet je deze trailer even bekijken.
Het is een Tjechische WWII film over Spitfire piloten. De beelden zijn perfect en de soundeffects....geweldig gewoon.
Mijn kamer stond te trillen van de explosies en van de kanonnen en machine geweren van de vliegtuigen. Puur genieten.
http://tms2.wo.cz/film/video/trailer.mpg

Ze hebben ook een eigen website maar helaas is mijn Tjechisch wat roestig ;)
http://www.tmavomodrysvet.cz/new/index2.htm

Verwijderd

"Bagger geluid, geen lekkere bas" Huh? Praten we over dezelfde film? Met die spitfires die op die duitse jagers en Heinkels schoten, man mijn hele kamer stond bijna te roken ! :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op maandag 21 mei 2001 20:30 schreef Proximus_Alfa het volgende:
Vond je? Ik vond er geen moer aan. Bagger geluid, geen lekkere bas, en matig stereo effect. Weer 12Mb bandbreedte verspild
Ik ben het met hem eens hoor...

Trouwens ik versta geen flikker van dat gebrabbel :)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Kep ''m ook even gezien. Het geluid klinkt alleen goed laag en diep op een vrij hard volume (op gewone speakers, geen pc dingen). Kan natuurlijk zijn dat je zelf de bas vrij hoog hebt staan vergeleken met anderen hier.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Op dinsdag 22 mei 2001 13:43 schreef joshua2 het volgende:
"Bagger geluid, geen lekkere bas" Huh? Praten we over dezelfde film? Met die spitfires die op die duitse jagers en Heinkels schoten, man mijn hele kamer stond bijna te roken ! :)
Hij is audiofiel... net als ik... :)

edit:
Je hoeft niet eens audifiel te zijn om dit slecht te vinden...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Nah, nog maar es afgedraaid. Niet op mijn Acoustic Energy speakers maar op mijn Senheisser HD 580 hoofdtelefoon. Nog steeds mooi en die guns en explosies en voorbij zoevende hulzen, nog steeds mooi. Maar misschien ben ik wel teveel een liefhebber van dit soort films.
Op een amerikaans forum waren ze allemaal onder de indruk.....

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
Het is idd wel leuk, maar ik met m''n 2 speakertjes kan natuurlijk geen dolby 5.1 horen.... en das wel jammer.

www.kuiphuis.nl

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Ik als audiofiel ben niet echt onder de indruk, maar na de helft zitten wel een paar leuke explosies. Maar dan heb je ook wel alles gehad.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 19:38 schreef JT het volgende:
.... maar na de helft zitten wel een paar leuke explosies. Maar dan heb je ook wel alles gehad.
Ja precies, kijk ik vergelijk het ook niet met top DVD titels. Maar voor een Tsjechische
WWII film is dat zeker niet slecht.
Pagina: 1