This too shall pass
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
maar het is inderdaad omdat het goedkoper lijkt:
fl 699,-per stuk of fl 1398,- per set
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
want je koopt natuurlijk geen 5 front speakers van F700,- Dat hoeft helemaal niet.
En laat me niet lachen, want je hebt geen hele zuilspeaker nodig om een paar stemmen te laten weergeven
wel ruig idOp zaterdag 19 mei 2001 16:52 schreef Yokozuna het volgende:
Je koopt er geen 5,
want je koopt natuurlijk geen 5 front speakers van F700,- Dat hoeft helemaal niet.
En laat me niet lachen, want je hebt geen hele zuilspeaker nodig om een paar stemmen te laten weergeven
ik gebruik wel 4 frontspeakers en 1 center (4x Jamo D-265)
wat is daar het nut van, toch alleen maar meer herrie, of niet dan?Op zaterdag 19 mei 2001 17:31 schreef Euroshima het volgende:
[..]
wel ruig id
ik gebruik wel 4 frontspeakers en 1 center (4x Jamo D-265)
ja het zullen wel goeie speakers zijn maar volgens vergroot je alleen maar de kans op vervormingen e.d.
This too shall pass
Verwijderd
die 4 frontspeakers zijn dus wel ff gebruikt in een 5.1 opstellingOp zaterdag 19 mei 2001 17:39 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
wat is daar het nut van, toch alleen maar meer herrie, of niet dan?
ja het zullen wel goeie speakers zijn maar volgens vergroot je alleen maar de kans op vervormingen e.d.
Dus, 2 van de 4 zijn achterspeakers (D-265 zijn hele dikke PA/hifi speakers met 265 watt vermogen
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hhhm zo maak je het wel verwarrend. Frontspeaker in deze topic is niet de center speaker (die jij bedoelt!).Op zaterdag 19 mei 2001 19:00 schreef DarkSide het volgende:
Ehh de front speaker is een van de belangrijkste speakers. Komt niet alleen stem geluid uit. Maar is bedoeld om ook al het directe geluid wat op het scherm te zien is goed weer te geven. Dus een goede speaker is het zeker waard.
En ja, een centerspeaker is wel erg belangrijk, maar een zuil is, één erg onhandig en twee niet echt goed geschikt voor dat werk.
Er zijn trouwens ook zeer goede speakers (B&W lcr6) waar de fronts gelijk zijn aan de center. (en ook minder goeie, zoals de infinity overture1
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ooh zo. ja dan begrijp ik hetOp zaterdag 19 mei 2001 18:56 schreef Euroshima het volgende:
[..]
die 4 frontspeakers zijn dus wel ff gebruikt in een 5.1 opstelling
Dus, 2 van de 4 zijn achterspeakers (D-265 zijn hele dikke PA/hifi speakers met 265 watt vermogen)
This too shall pass
Sorry moest ook de center speaker zijn en niet de front.Op zondag 20 mei 2001 01:21 schreef JvS het volgende:
[..]
Hhhm zo maak je het wel verwarrend. Frontspeaker in deze topic is niet de center speaker (die jij bedoelt!).
En ja, een centerspeaker is wel erg belangrijk, maar een zuil is, één erg onhandig en twee niet echt goed geschikt voor dat werk.
Er zijn trouwens ook zeer goede speakers (B&W lcr6) waar de fronts gelijk zijn aan de center. (en ook minder goeie, zoals de infinity overture1)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Highend surround speakerset (5 stuks): fl 3500,-
of
Highend speaker: 700,-
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Wie heeft het hier over zuilspeakers? Ik ken zat mensen die hebben gewoon 5 boekenplank luidsprekers en een sub voor de surround set. En boekenplankspeakers kunnen ook zeker duur zijn, kijk maar eens naar Audio Agile (2000,- per st.)Op zaterdag 19 mei 2001 16:52 schreef Yokozuna het volgende:
Je koopt er geen 5,
Overigens komt er uit de center wel meer dan alleen een paar stemmen. Dat is maar net afhankelijk welke surround mode je gebruikt. (met een beetje pech en prologic komt alles uit je center). Maar we zijn het er over eens dat een zuil overbodig is, ik zou het zelf ook niet doen.
[mierenneukstatus]Op zaterdag 19 mei 2001 18:56 schreef Euroshima het volgende:
[..]
die 4 frontspeakers zijn dus wel ff gebruikt in een 5.1 opstelling
Dus, 2 van de 4 zijn achterspeakers (D-265 zijn hele dikke PA/hifi speakers met 265 watt vermogen)
Speakers hebben geen vermogen, maar belastbaarheid. Apparaten die energie genereren hebben vermogen.
[/mierenneukstatus]