De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik ben benieuwd hoe jullie over mijn video player denken (Geschreven in Delphi)Het heeft me een aantal maanden testen, coden, debuggen en ploeteren gekost om een goeie musicvideoplayer, divX player te maken.
Test, test, test, geef comments, feedback of kraak het af. (wel goeie argumenten a.u.b).

Website:
www.voorhorst.com/cliprex
Downloadlink:
www.smilecq.nl/Cliprex1.04_evaluation.exe
Test, test, test, geef comments, feedback of kraak het af. (wel goeie argumenten a.u.b).

Website:
www.voorhorst.com/cliprex
Downloadlink:
www.smilecq.nl/Cliprex1.04_evaluation.exe
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
het programma is wel ok.. maar als je het erraf wilt hebben begint de ramp!!
Alle muziek/filmbestanden wil windows blijven openen met dit programma... en telkensm moet je dan in de lijst Windows Media player selecteren.. of zie ik iets over het hoofd.. kep het programma normaal geinstalleerd/gedeinstalleerd/...
Dit is wel een heel erg oud topic, de links werken ook niet meer. Daarnaast gaat software tegenwoordig in Software Algemeen
(of windows operating systems voor als het een windows gerelateerd onderwerp/probleem is)
Mocht je nog serieuze problemen hebben met dit programma, probeer het eerst zelf op te lossen via verschillende wegen (search, google), maar als dat niet lukt (kan best hoor), open dan even een nieuw topic in bovengenoemd subforum.
Mocht je nog serieuze problemen hebben met dit programma, probeer het eerst zelf op te lossen via verschillende wegen (search, google), maar als dat niet lukt (kan best hoor), open dan even een nieuw topic in bovengenoemd subforum.
Dit topic is gesloten.
![]()