Toon posts:

[BC3] is dit een goede digi photo camera ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik kan (naar mijn mening goed koop ) aan de KODAK dc 3800 digi fotocamera komen ( voor 600,- legaal garantie en al )
nu heb ik een vraagje of die camera de moeite waard is om voor dat geld te halen ?
en of ie goede foto''s maakt, qualiltatief dan he

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:53

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb zelf van de week een Kodak DC3200 gekocht en ben to nu toe zeer tevreden over de kwaliteit maar deze heeft 1 Megapixel en de DC3800 geloof ik iets van 2.1 Megapixels. Dus je zou zeggen dat de kwaliteit dan alleen maar hoger kan zijn. BTW 600 gulden is niet duur!:P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
hmmzz ok dan

zou opzich wel is een foto online willen zien gemaakt met die fotodoos

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
..en waar kan je dat toestel kopen?? Ik ben heel nieuwsgierig!! *D

Verwijderd

Topicstarter
in hengelo ( twente ) bij zo''n gastje dat van allerlei shit verkoopt van pc tot stereotoren tot digi cams :P

als je belang bij adres hebt mail me dan ff

shithead@home.nl

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:29
review van die cam

Ik heb nog een review voor je gevonden, kijk maar eens.
Dpreview heeft als handige functie nog dat je camera''s in een tabelletje kan laten zetten, superhandig.
www.stevesdigicams.com bestaat ook nog en is ook erg goed, maar die heeft helaas dat specifieke model van jou niet getest.

En dan nu de echte reden dat ik reageer:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/smile2.gif

Wilde een nieuwe smilie uitproberen die ik op een ander forum ben tegengekomen

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:38

-Stef-

Slainthe!

Die camera is bij de Albert Heijn te verkrijgen: adviesprijs 1199,- nu voor 899,- of voor 799,- + 300 airmiles. Goeie koop voor 600,- lijkt me dus.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Het hangt er natuurlijk helmaal van af wat je met die camera wil gaan doen; voor de snapshotjes een andere snelle kiekje is een toestelletje van 1 tot 1,5 megapixel wel voldoende, maar ga je wat meer eisen stellen, dan zou ik toch voor het duurder werk gaan. Met een megapixel of twee en hoger.

Dan kom je dus bij de Nikons, Canons, betere Kodaks en (mijn :9~ )Fuji Finepix uit...

Raar dat er zo weinig over die Finepix wordt gesproken, want ik vind em erg mooi (zowel uiterlijk als fotokwaliteit)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23

Verwijderd

Topicstarter
misterdon heb gelijk die finepix hebben goede qualiteit fotodoosjes op de markt :)

zo goed :)

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op vrijdag 18 mei 2001 14:19 schreef shithead het volgende:
misterdon daar heb je gelijk in van die finpix een maat van mij heeft die die bij www.funprice.staat die 2.1 megapixel

die kodak wat ik bedoel is een 2.3 megapixel
Shithead, je maakt een puinhoop van je link :) ---> www.funprice.nl Zoiets?

Verwijderd

Topicstarter
btw wat koste die finepix van jou ? daar heb ik nl wel foto''s van gezien nl ( van fujujidjajadjkha finepix 1300 dan he )

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 00:53 schreef shithead het volgende:
in hengelo ( twente ) bij zo''n gastje dat van allerlei shit verkoopt van pc tot stereotoren tot digi cams :P

als je belang bij adres hebt mail me dan ff

shithead@home.nl
Yooooooooooow ShitHead (no offence :P) check je mail...

• BC3 Victim
Ik heb die 3800... Ben er heeel erruuuggg blij mee. Kheb wel een Sandisk USB reader gekocht, hoorde dat die Kodakreader veel problemen gaf. De foto''s vind ik heel relaxed, je kunt lekker goed inzoomen. Wat ik wel irritant vind is dat je de camera wel goed stil moet houden op het moment dat je de foto neemt. verder neem ik alleen best quality pictures (3 standen).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op vrijdag 18 mei 2001 14:27 schreef shithead het volgende:
btw wat koste die finepix van jou ? daar heb ik nl wel foto''s van gezien nl ( van fujujidjajadjkha finepix 1300 dan he )
Ehm, ik heb de FinePix4700 zoom. Die kostte me zo''n twee mille. Ben er nog steedr errug blij mee.

Hier (een lekker hapje) vind je een mooi voorbeeldplaatje (is ook nog eens resized!). Damn, het water loopt er van in mn mond! :9~

[Dit etentje is u aangeboden vanwege mijn 600e post :) ]

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 18 mei 2001 13:45 schreef xxxMaverick het volgende:
probeer eens http://www.kieskeurig.nl
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Somebody stop him! :P

Verwijderd

Topicstarter
hee Jamez_Joint ik heb een vraagje he zou jij mij zo''n foto''tje kunne op sturen op een goede qualiteit ?? wil ik is kijken of het me echt bevalt ( dan haal ik hem in de loop van de volgende week OP zal ik jullie wel ff paar mooie foto''s van mijn vriendin op sturen XXX ofcoz :P

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Naakt graag :)

Verwijderd

Topicstarter
ofcoz

• BC3 Victim
er zijn altijd betere, ik heb liever een 4800 ;)

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 15:10
Op donderdag 17 mei 2001 23:29 schreef RL2000 het volgende:
Ik heb zelf van de week een Kodak DC3200 gekocht en ben to nu toe zeer tevreden over de kwaliteit maar deze heeft 1 Megapixel en de DC3800 geloof ik iets van 2.1 Megapixels. Dus je zou zeggen dat de kwaliteit dan alleen maar hoger kan zijn. BTW 600 gulden is niet duur!:P
gathering.tweakers.net/showtopic.php/182202/1
Hier zijn pics te zien die met deze camera gemaakt zijn.

Verwijderd

Topicstarter
betere kast

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier zijn ook nog wat foto''s te vinden die gemaakt zijn met een dc 3800:

http://www.home.zonnet.nl/i-zone/Test/fotoboek/

Verwijderd

Topicstarter
ah das wel mooi ja

Verwijderd

Topicstarter
hier is het allang beloofde mail adres van die meneer die ze verkoopt
eh mail ff naar deze gast heen hij zou volgende week weer nieuwe camera;s binnen krijgen heb hem vandaag opgehaald superding voor dat geld inplaats van standaard 8 mb flashcard zit er een 16 mb bij ( ps zeg maar niet dat het van mij komt hij wou nl nie hebben dat ik het adres doorgaf )

eagle.nl@home.nl
Pagina: 1