[BC3] Weke draaitafels?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.039 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
sorry heb het al
Stond natuurlijk op de site :P
Beetje :? maar ja
bedankt in iedergeval

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 19:21 schreef AstresAntonioli het volgende:
sorry heb het al
Stond natuurlijk op de site :P
Beetje :? maar ja
bedankt in iedergeval
lol, geen dank hoor :)

Verwijderd

technics jaa ik heb mijne nieuw gekocht voor 1050,- zonder element

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 20:59 schreef Dainja het volgende:
technics jaa ik heb mijne nieuw gekocht voor 1050,- zonder element
2????????
Dan heb je het mooi voor elkaar :) :) .
Je bedoelt toch wel de technics 1200sl??
Als je nog es zo''n ad ziet mail of reply dan ff, alvast bedankt ;) .
Dan nog een vraagje: Wat heeft een dj nou allemaal nodig??, ik kwam op de volgende lijst:(daarachter staat de ad die ik daar al voor gevonden heb kijk gerust en geef zoveel mogelijk krietiek als het geen goeie keus is)

2x draaitafel (http://www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?codeobjet%3dKL790796LE830837)

1x mengpaneel (http://www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?codeobjet%3dKF786639LE939266)

2x naalden (wie weet er welke goed zijn(voor mij))

2x slipmats (koop ik zelf wel ergens in de buurt)

1x versterker (weet ik niet zeker of die nog steeds nodig zijn)

heel watX boxen (tijdelijk nog ff die van mijn stereo gebruiken, denk ik, want anders word het wel een beetje teveel $$$$ in een keer :+ :+ )

heel veelX platen (heb er al 6!!!!!!)

Ik weet dat ik bij alleen al de 2 draaitafels al ver over mijn budget (budget was 900,-) ben maar ja moet maar :D .

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Naalden en elementen lekker Stanton 500 nemen... Niet heel erg duur en wel goed. Bovendien behoorlijk sterk :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
Op vrijdag 25 mei 2001 22:02 schreef MisterDon het volgende:
Naalden en elementen lekker Stanton 500 nemen... Niet heel erg duur en wel goed. Bovendien behoorlijk sterk :)
ik ben een totale leek op dit gebied, maar:

kun je die elementen in elke draaitafel gebruiken?

dus zou je ze in een technics kunnen gebruiken, en dan overzetten naar een reloop?

is maar een voorbeeldje, maar zou het kunnen?

edit]
dit omdat bij onze oude philips pick-up( :r ) je ook alleen maar philips elementen kan gebruiken...

Verwijderd

Het element wat je koopt moet je in de headshell vastschroeven. Klik maar op de link voor een plaatje
http://mdma.mit.edu/1200/headshell.jpg

Je ziet hier de headshell (die aan de tonearm vast zit, binnen 2 seconde los te koppelen overigens) Daaronder zit het element doormiddel van 2 schroefjes vast aan de headshell. Denk dat elke dj draaitafel wel een headshell heeft dus je kan gewoon de stantons kopen. Denk 100,-- per stuk (element+naald) dus reken maar weer 200 gulden extra erbij :\

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
voor iedereen die zich blind staart op de technics sl 1200 mkII==>DON''T DO IT

de sl 1200 was de eerste echt goede draaitafel die op de markt kwam. lange tijd was dit de marktleider maar de laatste tijd beginnen beginnen andere merken steeds meer een rol te spelen. sommigen willen zich echter nogal blind staren op de sl 1200 en zien daarom de beter kwaliteit (en vooral de veel betere prijs-kwaliteits-verhouding) van de andere merken, zoals vestax, niet.

zo dat over de sl 1200, nu wat je nodig hebt:

als je begint koop dan gewoon een setje van 2 draaitafels+mengpaneel.

verspil je geld niet aan betere elementen/naalden, het paar dat je bij de set krijgt is goed genoeg voor een beginner.

de meeste draaitafels die bij zo''n setje worden geleverd zijn goed genoeg. controleer wel even van tevoren door er ff mee te draaien.

het mengpaneel heeft iets meer aandacht nodig. 2 ingangen is noodzakelijk, maar het is aan te raden om een mengpaneel te kiezen met minstens 3 ingangen, ivm met het aansluiten van microfoon/cdspeler/stereo/enz. let er op dat je bij iedere ingang de bass, middle (naam kwijt :( ) en treble afzonderlijk kan regelen. daarnaast is een crossfader wel makkelijk, hoewel dat ding de laatste tijd weinig gebruikt wordt (met uitzondering van de hiphopscene). uiteraard moet je met je koptelefoon makkelijk van kanaal kunnen switchen en moet het geluid ervan goed in te stellen zijn.

okee, als je dat hebt ben je al aardig op weg.

nu nog een versterker. let er vooral op dat ie aardig kan blazen. dat is een vereiste als je echt lekker (en goed) wilt draaien. koop er daarom één die meer aan kan dan dat je daadwerkelijk van plan bent (ivm opblazen van de boxen/versterker en vervorming van het geluid) let ook hier goed op of je de treble, middle en bass afzonderlijk goed kan regelen. meestal zit er ook een balanceknop op zo''n ding maar daar doe je ook vrij weinig mee.

nun nog de boxen. neem boxen die echt hard kunnen blazen. hetzelfde verhaal als bij de versterker eigenlijk, neem altijd boxen die meer aankunnen dan dat je van plan bent. belangrijk is dat ze ook bij hard geluid het geluid helder weer blijven geven. koop echter geen dure woonkamerkwaliteitsboxen (B&W, bose oid). deze boxen zijn namelijk niet op draaien berekend (daarme bedoel ik: hard geluid, veel bass, kortom: de box wordt erg veel belast). let ook vooral op de prijs, die wil nog wel eens verschillen per winkel/boxenset.

en tot slot nog een stel slipmatten. de kwaliteit ervan is zo goed als gelijk dus kies er gewoon één die je mooi vind.

ohja, uiteraard nog platen. neem de eerste keren altijd iemand mee die er verstand van heeft. ken je geen ervaren persoon vraag dan gewoon hulp bij de platenzaak. luister zoveel mogelijk platen als je niet weet wat je moet kopen. kijk dan ook vooral of je ze ook echt kan gebruiken, een plaat kan wel lekker klinken maar als je er niet mee kan draaien/mixen heb je nog niks. bedenk van tevoren ook wat voor stijl je zoekt. als je hulp vraagt en die kerel antwoord met de vraag of je hardhouse/trance/club/enz moet hebben en je weet zelfs dat niet, zal je ook niet slagen.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
Op vrijdag 25 mei 2001 14:45 schreef CK het volgende:
deze is zooooooo geil

http://www.djsounds.com/djsounds.htm
ik quote van de site:
Audio:
Frequency Response: 4Hz to 20Hz
Da''s wel heel erg bagger :)

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 23:29 schreef nelis het volgende:
voor iedereen die zich blind staart op de technics sl 1200 mkII==>DON''T DO IT

...........die kerel antwoord met de vraag of je hardhouse/trance/club/enz moet hebben en je weet zelfs dat niet, zal je ook niet slagen.
Bedankt voor je tips !!! :) :) !!!
Zou je misschien ff naar de volgende ad willen kijken of deze geschikt voor mij zijn of juist helemaal niet???

Mengpaneel: Gemini Executioner 10
http://www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?codeobjet%3dKF786639LE939266

Draaitafels: 2x Gemini PT1000 MK2
http://www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?codeobjet%3dKL790796LE830837

Alvast bedankt ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
Op zaterdag 26 mei 2001 11:00 schreef AstresAntonioli het volgende:

[..]

Bedankt voor je tips !!! :) :) !!!
Zou je misschien ff naar de volgende ad willen kijken of deze geschikt voor mij zijn of juist helemaal niet???

Mengpaneel: Gemini Executioner 10
http://www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?codeobjet%3dKF786639LE939266

Draaitafels: 2x Gemini PT1000 MK2
http://www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?codeobjet%3dKL790796LE830837

Alvast bedankt ;)
emm heb je die gast van die draaitafels al gebeld?
enne, volgens mij heeft die mixer maar 2 stereo kanalen, of zie ik dat verkeerd?
Als dat zo is, betekend dat dat je dus geen CD,MD,MP3,enz speler er meer kan aankoppelen...

ps. weet iemand de url van GEMINI?
www.gemini.com is een 1 of ander ruimtevaard site ofzo.. :)

Verwijderd

www.geminidj.com

--------
kijk trouwens maar even op dj.pagina.nl
zul je alles moeten kunnen vinden.

Verwijderd

Over je mengpaneel:

Idd, zorg voor die toonregeling per kanaal, ookwel equaliser genoemd (of EQ). Een crossfader is zo goed als standaar, en zeker aan te bevelen. Ook als je geen hiphop draait. Zorg dat je er eentje hebt, en kijk of het je bevalt om hem te gebruiken...

Over naald+element:
Als je ze los moet/gaat kopen, stanton 500. Daar kan je nog eens een foutje mee maken, zonder dat ze in tweeen liggen...

Over je versterker+boxen:

Zou je die wel aanschaffen?
Als je alleen op je kamer wilt oefenen, kan je gewoon je bestaande stereosetje gebruiken. Als je in clubs wilt gaan draaien, hebben ze daar echt zlef wel een PA-set. Als je bi vrienden etc op feesten wilt draaien, en dus de mobile uithangen, wordt het verhaal anders.
Je kunt voor elk feest een setje huren. Je hebt dan veel betere kwaliteit dan de spullen die je zelf zal kopen (of je moet echt veel uit willen geven). Als iemand aan jou vraagt of je wilt draaien is het heel simpel. Diegene moet voor de apparaten zorgen, jij hebt platen en een koptelefoon...

Een set die voor elk feest geschikt is kost je waarschijnlijk teveel geld. Dit brengt allerlei frustraties met zich mee (je zet de boel harder dan hij kan, je moet bijhuren, het geluid is te zacht etc etc). Daarom: Huur (-->laat huren) als je ergens moet draaien waar geen PA is. Of koop een echte PA, maar reken dan maar op een gulden of 5000...

Mocht je toch iets aanschaffen:
Versterker:
GEEN EQ, GEEN balance, liefst GEEN knoppen behalve een powerswitch. Je moet een eindtrap hebben, die gewoon een inkomend signaal versterkt, zonder grappen. Het geluid kan je op je mixer wel regelen, en eventueel emt een externe voorversterker.
Zorg dat je versterker in watts RMS ongeveer twee keer het RMs vermogen van je speakers kan leveren (dit is een richtlijn!).

Speakers:
Watts zeggen heel weinig! Gevoeligheid is waar het om gaat! Zorg dat je speakers tenminste een gevoeligheid hebben van 98dB@1W@1m. Daarna is het pas belangrijk hoeveel watt ze wel niet kunnen weerstaan.

Onthoud:
Eenv ersterker gaat alleen kapot van een te lage weerstand die eraan gehangen wordt, dus niet van te grote/kleine speakers.
Een spekaer wordt _bijna nooit_ opgeblazen door teveel watts. Wel door een vervormd signaal. En zo''n signaal ontstaat door eenv ersterker die te hard moet werken, vandaar: koop je versterker "te groot".

(het meeste van deze info staat gewoon in de FAQ btw)

Verwijderd

Een beetje lastig voor 900,-.
Je hebt eigenlijk nodig:
2 Technics sl1200 a 1500,-
1 rodec mx180mk2 a 2600,-
Dit zijn de huidige winkel prijzen geloof ik:?

Maar dan kom je dus op 5600,- , moet je niet hebben. Zou idd direct drive platenspeleres nemen. Een nadeel van die nep mixertjes zijn die kutfilters. Draai je je mid weg , gaat er ook een heel stuk hoog en laag weg. Beste is ff doorsparen dus.

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
als je maar 1 ding weet
Gemini pt 1000 gaat rondzingen bij teveel tonen in t midden gebied, ofwel ik vind gemini echt :r doe dan liever van die numark gevallen

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 05:56 schreef MR_WAZOO het volgende:
als je maar 1 ding weet
Gemini pt 1000 gaat rondzingen bij teveel tonen in t midden gebied, ofwel ik vind gemini echt :r doe dan liever van die numark gevallen
OK... duz geen gemini pt 1000 :)
Zijn de andere gemini''s wel goed dan ???

Tja.. Numark lijkt me zeker wel goed maar ze zijn nieuw zo duur en 2de Hands kan ik ze niet echt vinden :'(

Nog verder nog andere voorkeuren????
Reloop misschien ???? Zie ik nl veel over en lijkt me best goed :) :)
Heeft iemand hier ervaring mee ????

Ik zie ook veel mixers van reloop zijn deze ok ??????
Of moet ik voor mixers bij andere merken zijn???? Zoals deze Gemini: http://www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?codeobjet%3dKF786639LE939266
Reply zoveel mogelijk krietiek als je maar wil :) :)
Verder als iemand nog dit zit en denkt dat hij nog wel wat mooie tafels heeft staan die hij/zij wil wegdoen ???? Reply dan ff
Alvast bedankt ;)

Verwijderd

Ik zou voor naalden Stanton Trackmaster MK2 kopen , wel duur , maar voor die SL1200 moet je ook naalden naar z''n kwaliteit nemen . Je zet toch ook geen Makro-velgen op een Porsche ?

Verwijderd

<-- icon zegt genoeg!

Verwijderd

met een 2e hands mixer moet je erg uitkijken...koop gewoon een nieuw mixertje voor 500 piek(bv de kleinste Numark)

zoiets bv: http://www.licht-geluid.nl/winkel/Artikel.asp?id=IADM1001X

Verwijderd

Als je echt goeie naalden wilt hebben moet je de ortofon nightclub om-s nemen (als je tenminste niet serieus gaat scratchen)

Voor een mengpaneel is een vestax aan te raden. Klinkt veel beter dan een numark (tenminste heb ik vernomen van iemand)

Verwijderd

Bij klein budget zou ik de Gemini XL500 II''s nemen of anders Stanton''s STR8-60''s. Heb je een vrij ruim budget zou ik als alternatief voor Technics de Vestax PDX-2000(?) nemen of de top Numark''s hoewel die heel gevoelig zouden zijn voor straling (d.w.z. als je GSM in de buurt ligt dan gaat ie af en toe sneller draaien enzo). Reloop vind ik echt zo''n wazig B merk...

Als je een goeie menger voor weinig geld wil zou ik naar Gemini''s of Numark''s kijken. KAM en Behringer maken ook wel aardige low budget mixers. Ik heb nog wel wat URL''s van winkels die dat soort spul verkopen.
Vestax is wel beetje prijzig. Ik heb ook gehoord dat de Kanaals-EQ na de headphone uitgang gaat, d.w.z. je kan in de cue niet horen hoe je EQ staat afgesteld(vaag?). Ik weet het niet zelf nooit die dingen aangeraakt :)

Heb zelf een Numark DM2000X, is oud beestje, en sommige potmetertjes beginnen een beetje te slijten...De faders daarin tegen zijn nog perfect. Maar voor de prijs ben ik echt super tevreden.

Verder voldoen Stanton 500ALMKII naalden prima. (100 piek, i.p.v. 170 voor Ort. OM-S)

Verwijderd

Over het rondzingen van een PT1000:
Ik denk dat het meer aan je naald en je element ligt, dan aan je draaitafel. Ik heb zelf ook twee PT1000''s, die nooit rondzingen. Ik heb ze nog nooit bij _heel_ veel herrie geprobeerd, maar onder normale harde muziek houden ima bij mij.

Gemini XL500 is een maatje kleiner dan de PT1000 (die niet meer gebouwd wordt, hete nu PT2100 oid). Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hij doet het waarschijnlijk ent zo goed. En voor 500 gulden per stuk passen ze mooi in je budget.

Mixer:
Koop een simpele gemini of een numark. 2 kanalen is genoeg, als ze maar phono/line kunnen switchen. Dat betekent dat je aan elk kanaal een platenspeler EN een cd-speler kunt hangen, en kan kiezenw elke bron je hoort. EQ, crossfader, cue etc is tegenwoordig allemaal wel standaard...

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 16:51

Erikie

www.erikie.nl

Dat rondzingen valt wel mee van de gemini. Ja in je kamertje gaat ie wel vrij snel rondzingen, maar het ligt idd meer aan de omgeving. Ook is de case van gemini uit plastic gemaakt en die van technics van rubber en staal (geloof ik).. Ook heb ik in een dronken bui nadat ik ergens op een feestje had gedraaid m''n platenspeler laten vallen (echt met de bovenkant tegen de grond + naald / element / toonarm), en hij bleef nog heel, En aangezien die dingen 12 kilo wegen, komt die klap hard aan. Zit alleen een scheurtje in het plastic, maar voor de rest is alles nog heel.. (gelukkig).. blij dat ik die toonarm niet naar de gort heb geholpen :)

edit:

owja, er is ook nog een scanner (licht) op gevallen van het plafond

Maar dat rond zingen komt toch het meest door je naald die je niet goed gebalanceerd hebt. Ikke heb zelf 5 gram op me naald zitten (pt2000) en ik kan hem zohard zetten als ik wil, totdat me bassen gaan rondzingen.. Maar dat komt gewoon omdat de tafel een beetje los staat :) ...Verder ben ik erg tevree met de pt-2000... Alleen die mengtafels zijn wel zeer brak (ps-626). Na 1 maand was me crossfader al naar de klote, en gingen na een jaar m''n andere faders brak , (veel storing) en me andere knoppen zatten onder het stof.. Weggegooid dat ding dus.. Heb er totaal 1.5 jaar mee gedaan, en gelukkig was ie niet zo duur.. .. . .. Maar voor jou betreft, er is toch zo''n dj-kitje van gemini? volgens mij zatten daar 2 pt1000 bij en een mengtafeltje met 2 kanalen (gemini :( ), maar om te starten is het leuk,,

traktor scratch!

Verwijderd

ik denk, samenvattend uit de vorige paar posts dat je een redelijke beginners set, dwz, twee direct drive draaiers en een 2 kanaals menger met 13 a 1400 gulden klaar bent. (nieuw)

• BC3 Victim
Op maandag 28 mei 2001 00:12 schreef Mries! het volgende:
ik denk, samenvattend uit de vorige paar posts dat je een redelijke beginners set, dwz, twee direct drive draaiers en een 2 kanaals menger met 13 a 1400 gulden klaar bent. (nieuw)
Ik ben ondertussen ook op dat bedrag uitgekomen :) :)
Ik denk ook dat een setje ga kopen welke weet ik nog niet. Ik heb er al heel wat gezien zoals bv bij:
http://www.elevator.de/index.html
of
http://www.attalos.nl/index2.htm
en zo ook bij:
http://www.reloopladen.de/i97fbdf7-001.htm

Ik kijk zoals je ziet toch wel veel naar Reloop in duitsland vinden zij dit merk soms beter dan de Gemini..... duzz ik ben er nog niet helemaal uit :)

• BC3 Victim
ik heb ook alles gelezen en blijf het gewoon moeilijk vinden

tis toch iets waarmee je toch een jaar of 5 mee gaat doen, en als je goeie hebt misschien wel langer ook...das mijn "probleem"

• BC3 Victim
Ik heb nu een redelijk goed setje gevonden van Reloop.
Waarschijnlijk word deze het.
Het gaat om:

2x Reloop RP-4000 MK II silver
1x Reloop Effex Titan silver
1x Reloop RH-2900 PRO (koptelefoon
2x Reloop Slipmats
2x Stanton 500 Gold BP

Krietiek???????
GRAAG :) :)

• BC3 Victim
Ik las net ff zo''n stukje in volgens mij de 5''de pagina van deze tread. -> een numark die sneller gaat draaien als je een gsm te dicht bij hebt liggen?:? Lijkt me een beetje onzin maar het zou kunnen omdat die numarks digitaal gestuurde faders hebben (werkt niet door de fader zelf maar met een chip die op de fader is aangesloten en deze regelt dus de pitch als je met je fader loopt te spelen)

Nou kon ik het niet laten om het ff te testen en ik heb dus ff mijn motorola v3690 (V staat volgens mij voor veel te klein pokke telefoontje) en heb dat ding dus ff lekker laten draaien. En toen naar beneden gelopen en de looptelefoon gepakt. Ff mijn mobiel gebeld en ja hij ging over. Toen ff op de lcd van mijn proTT 1 gekeken en niks aan de hand. Daarna ff gecontroleerd met de stobeleds en idd ook niks aan de hand.
En toen ..........................................kreeg ik mijn xoip voicemail

Oftewel niks aan de hand en de Numark pro TT1 RULED nog steeds bij mij. Mijn technics staat nu lekker werkeloos in een flightcase in de hoek van mijn kamer en die zal er alleen nog uitkomen als ik ergens moet draaien en dan mijn eigen spullen mee moet nemen.

• BC3 Victim
Oh en laat die Reloop zooi asjeblieft staan waar ie staat en begin er niet aan want ik heb er laatst op moeten draaien en dat dat nou echt fijn was -> NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat een meuk is dat zeg.

Oh en nog een tipje -> Kijk is naar een omnitronic -weet zo niet welke maar ut is de direct drive- Heb daar ook laatst op staan draaien en ik kon het verschil amper merken ten opzichte van een technics. En dat terwijl deze platenspeler maar 600,- kost

• BC3 Victim
Ikzelf ben de gelukkige bezitter van een paar SL1200ltd. Vergeet alle nonsens en vraag jezelf het volgende: Wil ik thuis voor de lol wat prutsen & plaatjes draaien, of ben ik van plan om ooit op een party of in een echte club te draaien? Bedenk dan dat op/in 95% VAN ALLE PARTIES/CLUBS TER WERELD de Technics SL1200/1210 gebruikt worden!!! Dit is niet voor niets. Sinds de introduktie in 1972 geldt de draaitafel eigenlijk als wereldstandaard en is aan het ontwerp en techniek zo goed als niets veranderd. Vanaf het moment dat het patent van Technics enkele jaren geleden verliep zijn er allerlei imitaties op de markt verschenen. Het is allemaal TROEP vergeleken met de echte!(vestax en nog een enkeling uitgezonderd) Hoe dan ook; waar je ook met je vinyl naar toe moet, de draaitafels zullen altijd een paar Technics zijn. Een paar nieuwe 1200''s kost nog elk jaar meer. Een paar (nette) 2e hands kost je ongeveer tussen de 800-1000 piek p/st. En nu komt de grap; Stel je koopt ze 2e hands en bent je nieuwe hobby na een jaar of 2-3 weer beu, dan verkoop je ze gewoon weer met gemak voor hetzelfde geld als dat je ervoor betaald hebt. >>> Voor meer info chk out: http://www.backspin.org/history.htm of [url="http://1200"]http://1200[/url]s.com
:7

Verwijderd

Sja ik heb het verhaal van de sneller draaiende numarks niet bedacht hoor, maar wel erg vaak gelezen dat mensen daar last van hebben. Je ziet het natuurlijk niet op het schermpje, maar je merkt het als 2 platen hele tijd synchroon lopen en ineens krijgt de plaat een schuifje mee, net als je je plaat bijdraaid zoiets, daarna weer normaal, en ze lopen dan dus niet meer sync. Ik heb zelf geen first hand ervaring met Numark (behalve mijn lieve mixertje) dus.

''neway, ze liggen toch buiten zijn budget :)

[edit]
oh ja zal ook nog wat comments geven op die set: Qua specs van de apparatuur ziet het er op zich wel goed uit (effectmixer :) ) maar zoals gezegd heb ik geen ervaring met Reloop, en vind ik het op het eerste gezicht een beetje wazig merk :P
Pagina: 1 2 Laatste