[BC3] TV & PC

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een asus Geforce 1 met tv-out,..
is er een programmaatje waarmee ik EN beeld kan krijgen op m''n pc EN op m''n TV tegelijkertijd? (dit is oa. voor fillums makkelijk :) )
''tv control center''heb ik al, en ''tv-tool werkt bij mij niet

bvd
!-=ChRiZzie=-!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 20:25
nee, daar heb je een matrox g400/g450 of een Gf2mx dualhead voor nodig. De kaart zou anders signalen op verschillende golven moeten genereren. TV is 50 hz en monitor 75, daar heb je een kaart met dubbele monitor functie voor nodig

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Jazeker, namelijk de Asus drivers 2.25.
Ik weet het, dit zijn wat oudere drivers (werken bij mij overigens prima), maar het zijn de enige die VGA+TV ondersteund.
Echter heb ik geen GeForce1, maar een TNT2ultra. Maargoed, tot nu toe zijn de drivers voor de TNT2 t/m de GeForce2 altijd hetzelfde geweest.
Voor deze optie moet je overigens wel eerst naar 800x600 in 16 bits kleuren en 60 Hz schakelen, anders werkt het niet (dan kun je alleen kiezen tusen VGA of TV, maar dus niet VGA+TV)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

waarom moet je dat hebben waijers, je tv staat 3 meter van je pc af :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hehe, das tog veel makkelijker --> hoef je niet telkens naar de tv te kijke als je iets op de pc wilt doen >:)

en wij gebruiken geen namen op ''t internet he!!! ik blijf graag incognito, (8> snappie?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Je kan gewoon TVCC2000 download. Dat is gewoon TV-Tool maar dan ook voor Asus kaarten geschikt.

Daar zit ook een funcie in voor monitor+Tv en die werkt bij mij perfect. :)

Verwijderd

Wat jij wilt kan toch gewoon met de denator-drivers :? Dan kan je bij de beeldschermeigenschappen de dual-monitor functie inschakelen.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 21:18 schreef Rembo het volgende:
Wat jij wilt kan toch gewoon met de denator-drivers :? Dan kan je bij de beeldschermeigenschappen de dual-monitor functie inschakelen.
het is geen mx die twinview aankan, maar idd kan je bij tvtool dual view aanzetten, moet je monitor wel 50 hertz aankunnen, dit kan bij tvcc ook wel denk ik ja

chrizz, maar jij heet toch geen waijers?? :+
Pagina: 1