[BC3] Infinity Quantum 4

Pagina: 1
Acties:
  • 443 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 14:59

mars

Fokke en Sukke blijven vrolijk

Topicstarter
Zijn dit (Infinity Quantum 4) een beetje goede speakers? Iemand een idee wat deze ongeveer waard zouden moeten zijn? Ze zijn geloof ik zo''n tien jaar oud. Hier een picje :):

Afbeeldingslocatie: http://www.mbfys.kun.nl/mbfys/people/marcelz/Image119.jpg

De enige echte :-)

• mars

mars

Topicstarter
Oh, jullie kennen deze jongens niet? :9~

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:33
Dat zijn zeker lekkere speakers, een vriend van heeft die van hem (ook eentje uit qutantum serie) omgebouwd (de woofer was gaar) en ze klinken weer geweldig!!

Hoezo vraag je dit eigenlijk?

• mars

mars

Topicstarter
Ik kan ze kopen, vandaar. Ik heb alleen geen idee wat ze waard zijn... :9

Verwijderd

luister ernaar, besluit wat ze jou waard zijn. Vraagprijs < wat je er voor over hebt: kopen.

Op plaatjes mo0et je niet afgaan, ik heb 2 kutspeakers, zien er wel leuk uit, maar die zijn volledig afgeragd.

• mars

mars

Topicstarter
Ja, daar heb je gelijk in natuurlijk. Het is alleen zo moeilijk bij particulieren. Je kunt ze niet goed vergelijken met andere speakers (akoestiek is in iedere kamer anders en in het geheugen klinken speakers toch vaak anders dan in werkelijkheid). Kortom, ik zou graag jullie mening horen. Roep maar gewoon wat je denkt... :D

Verwijderd

mijn mening? ik heb een paar keer verschillende infinity''s mogen beluisteren, maar ik vind ze allemaal veel te hol klinken, maar daar ben ik dan ook weer jbl-fan voor ;)

edit: jippie 1000ste post :)

• mars

mars

Topicstarter
Hebbie ook jbl''s aan die kapotte geluidskaart van je hangen zeker ;)

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 02:51 schreef mars het volgende:
Hebbie ook jbl''s aan die kapotte geluidskaart van je hangen zeker ;)
zat nog een Sony QS-versterkertje tussen jah >:) Geluidskaart kon gewoon niet tegen een pci-bus van 45MHz, stom ding.

Verwijderd

He hallo tegenwoordig is infinity van JBL en ik werk bij de Harense Smid en we verkopen bijde.
Ik vind ze allemaal te overdreven klinken(de huidige lijn).
Als je een lekkere speaker wil hebben ga maar eens naar Tannoy luisteren ik heb zelf de S8 dat klinkt lekker en natuurlijk en ze zijn nog mooi ook aleen niet te goedkoop.
En ik maak geen reclame want wij verkopen ze niet hoor.
gr
jakob (8>

• mars

mars

Topicstarter
Doe eens gek en roep een prijs :D

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
De infinities van nu zijn absoluut niet meer te vergelijken met de infinities van vroeger.

In het verleden heeft Infinity schitterende speakers gemaakt welke bij audiofielen hoog aangeschreven stonden. Vanaf pakweg zo''n 8 jaar geleden zijn ze imo bergafwaarts gegaan.

Wat betreft de oorspr. vraag, sorry, deze speakers ken ik niet.. ik denk niet dat je hier een bevredigend antwoord zult krijgen, ''men'' kent infinity hier niet..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
He hallo tegenwoordig is infinity van JBL en ik werk bij de Harense Smid en we verkopen bijde.
Is Infinity niet net als JBL nog altijd van Harman? :?

Mars, heb je wat specs van de speakers?
Het is overigens moeilijk te zeggen wat die dingen kosten. Zo ken ik vrij kleine speakers (30cm boekenplank), klinken voor geen hond, maar kosten 3000,- piek per stuk. (zie mediamarkt amsterdam).

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1