Hey weet iemand of zo''n mooie boombox oip je computer kan of moet je er een speciale uitgang voor maken
Boombox is toch vooral voor in de auto, toch. Dus tenzij je speakerkabel aansluitingen hebt, moet je wat gaan prutsen ja.
.... Ik weet het ook niet
Het is mogelijk als je er een versterker tussen hangt. Als je iets dergelijks van plan bent, haal dan ergens een simpele rotel stereo versterker met daarbij jouw gewenste boombox (conrad ofzo?). Maar wees gewaarschuwd, mijn eigen ervaring heeft voor mij duidelijk gemaakt dat een goedkope boombox niet langer dan een paar maanden meegaat. Maar ik was nog jong en naief
een boombox op je pc ? daar zou ik tenminste een MARANTZ MONO-BLOK voor gebruiken of je kunt een stere versterker bruggen over de 2 hoofd kanalen
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
-Boomboxen zijn bijna altijd passief (zonder ingebouwde versterker)Op dinsdag 24 april 2001 08:39 schreef SuperSaiyanNL het volgende:
Hey weet iemand of zo''n mooie boombox oip je computer kan of moet je er een speciale uitgang voor maken
-Wil je voor pc gebruiken moet je dus versterker aanhangen, zitten ook bijna altijd 2 plugjes op als line in. Die kun met speaker ingangen van je versterker verbinden.
-Boomboxen van Marquant met 6.5" woofers zie je nog het meest in de winkel. Vaak voor F80,- ofzo. Ze bonken, precies zoals de naam zegt, kwaliteit heb je niet, als je ze koopt is het ook meestal omdat je voor weinig geld boxen wilt die hard gaan.
Succes met je versterker.
Ik heb een tijdje een 2e voeding in mijn PC gehad, met daaraan een CAR amplifier (2x 75W), ingeboud in de bigtower. Die amp is namelijk 12 volt en je voeding levert dat ook. Op die amp zaten een stel (opbouw) 150W autoradio speakers aangesloten. Die zijn niet echt groot maar leverden heel veel power.
Veel beter geluid dan welk pc-speakersetje dan ook! Koste in totaal iets van 200 piek. Blaast echt op lan-parties
Veel beter geluid dan welk pc-speakersetje dan ook! Koste in totaal iets van 200 piek. Blaast echt op lan-parties
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat lijkt me wel erg interessant, een fatsoenlijke Mosfet Autoaomplifier kost maar rond de F700,- en dan heb je ook meteen een 4x 150Watt amplifier, en als die niet tegroot is kun je hem misschien wel inbouwenOp dinsdag 24 april 2001 17:24 schreef _rld het volgende:
Ik heb een tijdje een 2e voeding in mijn PC gehad, met daaraan een CAR amplifier (2x 75W), ingeboud in de bigtower. Die amp is namelijk 12 volt en je voeding levert dat ook. Op die amp zaten een stel (opbouw) 150W autoradio speakers aangesloten. Die zijn niet echt groot maar leverden heel veel power.
Verwijderd
Een Rotel versterker? Ik dacht dat dat high end spul wasOp dinsdag 24 april 2001 16:55 schreef ShittyOldMan het volgende:
. Als je iets dergelijks van plan bent, haal dan ergens een simpele rotel stereo versterker met daarbij jouw gewenste boombox (conrad ofzo?).
Rotel is het "betere" hifi merk. Echt high-end zijn ze niet. Ze blinken vooral uit in stroom leveren, tot ze erbij neervallen (en dat doen ze dan meestal nét niet!). Je hebt al best leuke rotel versterkertjes van 500 piek!Op donderdag 26 april 2001 20:43 schreef bartcore het volgende:
[..]
Een Rotel versterker? Ik dacht dat dat high end spul was
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1