This too shall pass
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
TRANCE
DANCE
HARDCORE
eR en Bee
Rap
Hip Hop
Iets waarin wordt gerapt (Limp Bizkit)
Waar lullen in zitten die zichzelf alles vinden: Fred Durst, Metallcia enz. enz.)
Gabber
Hard Rock, metal (enz.) ''wannabies''
Synthesyzer muziek
Muziek met teveel gekke effecten
Lui die niet in hun eigen songtexten geloven (daar doel ik op death metal enzo)
Vrolijke muziek (teveel om op te noemen)
En alles wat nog meer kut is
Maar uiteindelijk kom ik dan uit, als ik alles weggestreept heb, op... Nirvana!!!
Verwijderd
[b]
- Huilende rap-negers
- Eminem (argh!)
- Phats & Small of iets wat daar op lijkt.. dat haaaaaaaaaaat ik echt!
- [/b]
Verwijderd
wahahahaha jij komt gewoon uit op depressieve kneuzenmuziek voor zielige pubertjes.Op woensdag 11 april 2001 21:04 schreef LenL het volgende:
En ik ga ook mee dat slecht is ALLE:
TRANCE
DANCE
HARDCORE
eR en Bee
Rap
Hip Hop
Iets waarin wordt gerapt (Limp Bizkit)
Waar lullen in zitten die zichzelf alles vinden: Fred Durst, Metallcia enz. enz.)
Gabber
Hard Rock, metal (enz.) ''wannabies''
Synthesyzer muziek
Muziek met teveel gekke effecten
Lui die niet in hun eigen songtexten geloven (daar doel ik op death metal enzo)
Vrolijke muziek (teveel om op te noemen)
En alles wat nog meer kut is
Maar uiteindelijk kom ik dan uit, als ik alles weggestreept heb, op... Nirvana!!!
je bent wel erg sneu als je zo''n bekrompen muzieksmaak hebt
This too shall pass
Geef je groot gelijk, die klef rhymez is een oversexte puber. Dat kind kan nog geen eens normaal nederlands praten! Alleen over tieten,aarsen,en vrouwen;).Op woensdag 11 april 2001 21:21 schreef Rens2001 het volgende:
Ohja!
DEF RHYMZ!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Daar kan ik helemaaaaal niet tegen.. die gozer vindt zichzelf zo stoer/grappig/leuk/geil(?)
Irritant knulletje
Had zeker vroeger te weinig aandacht gehad thuis
Pak je rust!
Verwijderd
Op woensdag 11 april 2001 21:40 schreef LenL het volgende:
Trouwesn waar ben jij het niet mee eens dan? Welke dingen?
TRANCE
-DANCE
Vind ik soms nog best leuk
-HARDCORE
Hardcorepunk, hardcore als in house vind ik soms nog best ok (GEEN happy-hardcore)
-eR en Bee
-Rap
-Hip Hop
-Iets waarin wordt gerapt (Limp Bizkit)
-Waar lullen in zitten die zichzelf alles vinden: Fred Durst, Metallcia enz. enz.)
-Gabber
Hmm, soms
-Hard Rock, metal (enz.) ''wannabies''
Wannabies:? Verder heerscht metal
-Synthesyzer muziek
Vind ik vaak ook super (duistere intro''s)
-Muziek met teveel gekke effecten
-Lui die niet in hun eigen songtexten geloven (daar doel ik op death metal enzo)
Boeit me niet zo of ze het nou geloven.
ALs het maar beukt!
-Vrolijke muziek (teveel om op te noemen)
Vrolijke muziek moet ik ook niks van hebben.
Moet gewoon neutraal of duister zijn.
-En alles wat nog meer kut is
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Het was toch zo dat ie harder reed dan ie hebben konOp woensdag 11 april 2001 21:09 schreef r00tie het volgende:
Blof met hun nieuwe lied: Ik Rij harder dan ik remmen kan!
REM op 2. Ik krijg van Stipes echt de kriebels..
Bands als de Vengaboys noem ik niet, is geen muziek.. is alleen maar om geld uit de zakken van 12-16 jarigen te kloppen.. Goedzo Wessel!
Wat mij betreft: slotje!
Dat dan weer wel......
Wat is er mis met REM, met name de oudere nummers vind ik echt goedOp woensdag 11 april 2001 21:58 schreef rjeggens het volgende:
Radiohead op 1.. Als ik gejank wil horen, knijp ik wel een kat. Iedereen loopt daar zo ontzettend mee te dwepen, terwijl ze echt alleen maar jammeren...
REM op 2. Ik krijg van Stipes echt de kriebels..
Bands als de Vengaboys noem ik niet, is geen muziek.. is alleen maar om geld uit de zakken van 12-16 jarigen te kloppen.. Goedzo Wessel!
Verwijderd
Punt 1, dit is een forum voor technische zaken, niet voor dit soort bullshit
Punt 2, er bestaat geen muziek waar niemand van houdt, er is vast wel iemand die starmaker leuk vindt, anders zou ie nu niet op 1 staan. hier bedoel ik mee, voor elke soort muziek zijn wel fans te vinden (Dus ook voor jantje smit)
Punt 3, Ga mensen niet lopen afzeiken op hun muzieksmaak.. De een vind dit mooi, de ander vind dat mooi
Owja, en ik hou van de kast, Blof, Guus Meeuwis, Volumia, en nog veel meer nederlandse bands, en daar schaam ik me dus echt niet voor.
Get a life.
haha, james hetfield (metallica) vind ik weer wel strak hoor!Op woensdag 11 april 2001 14:37 schreef JaymzHetfield het volgende:
[..]
Eerst Dimmu Borgir slecht noemen, en dan Blof goed noemen... jij spoort echt niet he?
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Verwijderd
En Mar1lyn Man5on HEERST!
Verwijderd
mja dan hoor je ze live en dan ineen
doe mij dan maar metallica ironmaiden of voor mijn pard blof of green lizzard, die lui hebben er tenminste van alles voor moeten doen en worden nie na 2 weekjes hijgen en kreunen 1e en hebben tenminste nog nie die arrogantie van TJA WIJ HEBBEN HET ZELF GEDAAN HET IS ONZE STEM ETC BLAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTT kut stem kutwijf kutstarmaker
en
Acda en de Munnik (natuurlijk)
:r:r:r
Verwijderd
ik zal het even samenvatten:
Alle bands uit de top 40/50/100
zow..
uiteraard is er heeeeeel af en toe een uitzondering op deze regel
Ik vind de Foo Fighters toevallig wel ontzettend goed. Hun laatste cd is wat minder, maar vooral de nooit uitgegeven cd is heel erg goed. (ik ben overigens ook ontzettend Nirvana-fan)Op woensdag 11 april 2001 21:42 schreef LenL het volgende:
En ik ben een zielige puber, maar ik snap niet wat er aan vrolijke muziek is. Ik vind dave grohl trouwens ook een sukkel. Bij Nirvana speelde hij gewoon een beejte mee, maar de foo fighters, laten we het daar maar niet over hebben.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
het eerste album van foofighters vind ik beter dan al het werk van nirvana bij elkaar. David grohl is een ganiaal brein.. tegenwoordig vind ik foofighters minder, maar ze hadden zich toch al bewezenOp donderdag 12 april 2001 19:47 schreef LenL het volgende:
Ik vind de Foo Fighters veel te vrolijk en te nichterig! Ik heb trouwens al vanaf het begin een hekel gehad aan David grohl, gewoon een sukkel.
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Verwijderd
Als dit zo zielig is waarom doe je er dan zo hard aan mee :?Op woensdag 11 april 2001 23:12 schreef Techwarrior het volgende:
Jezus wat is dit zielig zeg.. gatver gatver gatverdamme![]()
![]()
Punt 1, dit is een forum voor technische zaken, niet voor dit soort bullshit
Punt 2, er bestaat geen muziek waar niemand van houdt, er is vast wel iemand die starmaker leuk vindt, anders zou ie nu niet op 1 staan. hier bedoel ik mee, voor elke soort muziek zijn wel fans te vinden (Dus ook voor jantje smit)
Punt 3, Ga mensen niet lopen afzeiken op hun muzieksmaak.. De een vind dit mooi, de ander vind dat mooi
Owja, en ik hou van de kast, Blof, Guus Meeuwis, Volumia, en nog veel meer nederlandse bands, en daar schaam ik me dus echt niet voor.
Get a life.
HET IS CRAPSHIT en geen krezip
en StarFAKERS kunnen niet zingen en dat liedje hebben ze niet eens zelf geschreven
Pak je rust!
Verwijderd
Ik wil niet veel zeggen maar Nirvana was groots toen jij nog niet eens 10 was ? Dat zegt mij genoeg.Op vrijdag 13 april 2001 00:30 schreef Zeepoog het volgende:
[..]
het eerste album van foofighters vind ik beter dan al het werk van nirvana bij elkaar. David grohl is een ganiaal brein.. tegenwoordig vind ik foofighters minder, maar ze hadden zich toch al bewezen
Starmakers is het meest waardeloos. het is jammer dat platenmaatschappijen direct oplages verkopen aan winkels en zo dus de hitlijsten beinvloeden. Na een Britney en een Christina nou weer een Nederlandse ramp. Ach, kapitalisme is ook niet de oplossing
Hehe, was een goeie drummer hoor!!!Op woensdag 11 april 2001 21:09 schreef r00tie het volgende:
Blof met hun nieuwe lied: Ik Rij harder dan ik remmen kan!
Leuk grapje, wel hard
Nee man, Oasis is coole muziek! Ik heb bijna al hun albums, vooral de 1e 2 zijn erg goed! Ze zijn erg arrogant ok, maar daar hebben ze dan ook wel redenen voorOp dinsdag 10 april 2001 14:06 schreef Plaguebearer het volgende:
Wat dacht je van al die Wessel van Diepen bandjes?![]()
![]()
Kitty - Vrouwen kunnen niet grunten...
Stonerrock in zijn algemeen
Oasis![]()
![]()
![]()
en alle britpop
![]()
![]()
En wat betreft Nirvana, dat is gewoon de beste band ooit. En mensen die zeiken dat het kutmuziek is kennen het gewoon niet, Nirvana kan hard zijn, maar ook heel gevoelig...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
- Slayer
- Slipknot
- Enz.
Allemaal :r:r:r:r:r:r
Oh Ja! En twarres (aaaaaaarggggggghh)
Verwijderd
die muziek is na die tijd toch niet veranderd?Op vrijdag 13 april 2001 12:41 schreef Thundermol het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar Nirvana was groots toen jij nog niet eens 10 was ? Dat zegt mij genoeg.
Oi... ik kan niet begrijpen dat stonerrock in een adem genoemd kan/mag worden met al deze baggerOp dinsdag 10 april 2001 14:06 schreef Plaguebearer het volgende:
Stonerrock in zijn algemeen
Verwijderd
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Nu welOp zaterdag 14 april 2001 15:34 schreef LenL het volgende:
Iemand wel eens van de Flying Birds gehoord, ik hoop van niet![]()
![]()
![]()
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Verders vind ik homo bands zoals backstreet boys ook very kut.
Alle nederlanders die denke dat ze een behoorlijk engels lied kunne maken zijn ook lijp.
Van bonk muziek hou ik ook niet, dat kan iedereen zelf make.
Bij de way, waarom is iedereen zo negatief over rock en metal? ROCK EN METAL RULZ
Wat een ballen band zeg, met de broertjes gallagher. Otwel GALBAGGER!!!!!
Backstreet boys sucks ook trouwens
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
volgens mij moet je het even omdraaien, op kane na dan die is idd om teGeplaatst door Beathoven - vrijdag 13 april 2001 23:38
--------------------------------------------------------------------------------
+ 3 Doors Down
+ R.E.M.
+ Radiohead
- Kane
- Limp Bizkit
- Slipknot
Eh bon jovie limp bizkit, eminem, alle rap bands. En ik kan niet geloven dat dat sjit nummer van starmaker op #1 staat hier in nederland. Ik schaam me rot voor ons land.......
Verwijderd
Waar ik bang voor ben? Voor Starmakers die solo gaan en dat ze in het Big Diet huis een plaatje op gaan nemen...*huiver*
Sjeez, ik d8 dat niemand De Kast zou zeggen:)Op dinsdag 10 april 2001 14:51 schreef Fatal het volgende:
LIJKT ME DUIDELIJK
DE KAST.. blerghz..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die kerel zingt zo vals als een banaan![]()
:rsyb:r
Starfaggot
whatever
* maker dus
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Greetz
Verwijderd
Zow.... en nu weer terug naar de realiteit.
Zullen we een tweakers hit maken? hehehe
Verder zijn WvD bandjes inderdaad erg maar JvdE (joop van ellende) vind ik persoonlijk nog erger (daarbij denk ik aan Linda roos en jessica en meer van dat soort shit).
dit is mijn inbrengOp zondag 15 april 2001 19:25 schreef awraeven het volgende:
Zow.... en nu weer terug naar de realiteit.
Zullen we een tweakers hit maken? hehehe
Verwijderd
Euhz... lol? WTF is dat man? Who died? hehehe. Oke... dat is 1? wie doen er nog meer mee? lol.
Verwijderd
krezip; het kan je smaak niet zijn, maar slecht gemaakt is het niet..
zo ook voor de rest..
Verwijderd
Jody bernal
Brinta-ny Spiers
St*maker
De kast
De dijk
Van dik hout
Nelly patato
Mn moeder onder de douche
Deze mag ik wel:
Limp Bizkit
Nelly
Ja Rule
Offspring
Mystikal
Xzibit
En veel dance/club/trance...
Maar wat doet mijn mening er toe...?
Michelle met dat Out on my own
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
(toen ik op kamers ging dacht ik niet I''m in control, maar ik dacht "wie doet die afwas vandaag? |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Het is maar wat voor smaak je hebt , en ik heb gemerkt dat het hier wel goed zit op een paar uitzonderingen na
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Dat starmaker op 1 staat komt door de verkoop en niet de invloed van de meewerkende platen bazen. Deze hoge verkoop komt door hun fans (kijkers van starmaker) en geef toe Damn, I think I love you is een goed nummer(en nee het is niet zelf geschreven). En ja ik ben een trouw kijker van starmaker!!!! (niet de singel gekocht, daar hebben we Napster voor)
Ok, Laat de flamebaits maar komen, ik kan jullie hebben
MVG
En de grootste bagger vindt ik wel die zogenaamde hitlijsten:r:r daar wordt volgens mij enorm mee gerotzooid :r:r
Ook waardeloze bands zijn mijn geklapte binnenband en mijn casette tapes
Oh, er is wel commercieel dat ik leuk vindt bangaboys met going to ibiza vonnik wel grappig
Maar als hun volgende nummer dan vervolgens precies hetzelfde is met alleen een andere text dan vindt ik dat zacht uitgedrukt ''nogal triest''
Helaas is dat bij een heleboel van die gepushede bandjes:'(
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
Savatage ( www.savatage.com )
Nightwish ( www.nightwish.com )
Manowar
en vele andere Metal/Heavy Metal bands.
Verwijderd
Ik geef je een kans om dit te corrigeren :(!!!Op zondag 15 april 2001 23:14 schreef real_raichu70 het volgende:
Owke , Osdorp Posse suckt ook wel hard zenne , dan nog liever ABN of Sint-Andries MC''s . Osdorp Posse heeft 1 goeie CD: Geendagsvlieg en voor de rest luister ek liever naar Twarres dan hun gezeik .
En ABN is ook goed, ja...
En Jodi Bernal moet ook verbannen worden.
Dat over Twarres ben ik wel met je eens...
PLATWALSEN!!! Dit geldt ook voor Starmaker en die andere shit...
Wat me wel opvalt is dat hier niemand is die het leuk vindt (wat ik wel begrijp) maar dat dat kloteplaatje toch op 1 staat...Sorry mensen, ik moet nu even uithuilen op mijn kamer en mij schamen voor Nederland.
+bob marley en 2 geeltjes ww van zanzi
+drum and bass
+75% van de trance
-heavy metal, hard rock enz...
-starmaker,bb,de bus, enz...
-britney spears (behalve op tv met het geluid uit
iddOp dinsdag 10 april 2001 13:19 schreef spok9 het volgende:
Starmakers met stip op 1!
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Ten eerste, iedereen loopt wel starmaker af te zeiken, en het klopt allemaal van dat commerciële gedoe (tuurlijk, het is toch ook alleen maar om Yorin weer kijkers te laten trekken want dat doen ze, en geld te verdienen
Verder: Ik heb een hekel aan al die "wessel bandjes" zoals Vengaboys, of andere groepen van dat kaliber. Dat is gewoon geen muziek meer, dat is iets met de computer in elkaar knutselen, een zangeresje er wat bij laten kwelen en hopen dat de tieners massaal naar de winkel rennen en het massaal op TMF aanvragen (zelfde geldt voor Shitney Spears)
Verder vind ik ook dat r&b gedoe en dat monotone gekweel van Whitney Houston tegenwoordig klote (valt dat ook onder r&b?
Verderheb ik niks tegen muziek of bands die gebruik maken van synthesizers (sterker nog, ik ben een liefhebber van jaren ''70 en ''80 muziek en daar stikt het vaak van de synthesizers) maar dan moet er wel op gespeeld worden en moet het niet door een computer aangestuurd worden (of slechts in mindere mate).
Muziek die ik goed vind? (ok, met het gevaar nu ontzettend ge-dissed te worden voor die ouwe-lullen muziek :D:D:D):
-Dire Straits
-Billy Joel
-Toto
-Chicago
-Meat Loaf
en wat recenter:
-The Corrs
-Blof
-Acda & de Munnik
-Racoon
-Aerosmith (kan volgens mij ook nog in het andere rijtje
Verder vind ik sommige rappers wel geinig, mits ik het niet te vaak hoor: Osdorp Posse, Extince, Brainpower.
Oh ja, Kabouter PLop (kabouterdans): Meeeeega vrolijk nummer maar leuk om hard te draaien :):):)
En nog ff samenvattend de shit muziek (of liever: geen muziek)
-Vengaboys
-Shitney spears
-Limp Bizkit (manwijven, ballen-afknijp-stemmetjes)
-Eminem (psycho, alleen "stan" vind ik wel wat hebben)
-Als die dance/trance muziek
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Kijk! Jij bent de enige kenner hier geloof ikOp dinsdag 17 april 2001 01:16 schreef Eymey het volgende:
OK, buiten het feit dat ik dit niet het juiste forum hiervoor vind toch mijn mening:
Ten eerste, iedereen loopt wel starmaker af te zeiken, en het klopt allemaal van dat commerciële gedoe (tuurlijk, het is toch ook alleen maar om Yorin weer kijkers te laten trekken want dat doen ze, en geld te verdienen) maar je moet toch toegeven dat dat liedje niet echt slecht is. Ik ben vrij kritisch qua muziek, en vooral hoe het in elkaar steekt, maar ik vind het niet slecht klinken. Wel een liedje overigens waar ik tegen het einde van de week waarschijnlijk niks meer aan vind
. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ik het meteen klote vind.
Verder: Ik heb een hekel aan al die "wessel bandjes" zoals Vengaboys, of andere groepen van dat kaliber. Dat is gewoon geen muziek meer, dat is iets met de computer in elkaar knutselen, een zangeresje er wat bij laten kwelen en hopen dat de tieners massaal naar de winkel rennen en het massaal op TMF aanvragen (zelfde geldt voor Shitney Spears)
Verder vind ik ook dat r&b gedoe en dat monotone gekweel van Whitney Houston tegenwoordig klote (valt dat ook onder r&b?). OK, de muziek die ze vroeger in de jaren 80 maakte kan door sommigen misschien ''soft'' en ''jankerig'' genoemd worden, maar daar kon ze tenminste nog zingen.
Verderheb ik niks tegen muziek of bands die gebruik maken van synthesizers (sterker nog, ik ben een liefhebber van jaren ''70 en ''80 muziek en daar stikt het vaak van de synthesizers) maar dan moet er wel op gespeeld worden en moet het niet door een computer aangestuurd worden (of slechts in mindere mate).
Verwijderd
Het gaat hier om smaak en niet om kennis (alhoewel hij wel gelijk heeftOp dinsdag 17 april 2001 10:37 schreef j3p het volgende:
[..]
Kijk! Jij bent de enige kenner hier geloof iken zo denk ik er ook over
Verwijderd
Wat ik slecht vind, vindt een ander goed. Dat zijn dus zinloze discussies. Wat ik leuk vind? -> ga eens op zoek naar Underground resistance, Viewlex, Fragile, Red Planet of Murder Capital (hollands glorie!)
(dit zijn trouwes geen bands maar labels...)
Verwijderd
telefoonbaterij???? Shit die band ken ik helemaal niet[b]Gekastreerde homo''s die over een telefoonbaterij zingen, kan het nog dommer?
I'm partial to your abracadabra
Verwijderd
..de enige bands die de naam band verdienen zijn de bands die gewoon en alleen maar muziek maken gebaseerd op gevoel ..sex/liefde en geweld/onrecht in alle voorkomende vormen)Op dinsdag 17 april 2001 11:40 schreef fcska67 het volgende:
kinderKrezip, Abel, van Dik hout, Guust Meeuwis, teveel om op te noemen .. wat dacht je van alle dansbandjes zoals de hedendaagse New Kots on the Block-look-a-likes.....:r:r:r
en als ze iets los willen maken bij hun publiek is dit in eerste instantie niet hun geld.
..maarja er zullen nog wel veel meer genuanceerde definities zijn en daarom een paar voorbeelden: Dead Kennedys, Funkadelic, Bambix (!), Zappa, Ian Dury ...Alanis Morisette, Therapy? ...enz enz toch nog gelukkig veel MEER om op te noemen.
Dimmu Borgir is echt niet slecht .....Op dinsdag 10 april 2001 13:22 schreef GKLQuake het volgende:
dimmu borgir
(en dan the gorillaz, Britney Spears, Eminem, etc etc)
Mischien alleen een beetje Satanische muziek
Verwijderd
Ze zijn wel de moeite van het downloaden waard om er om te kunnen lachen...
Dat is nu al 1.000.000 keer gezegd volgens mij. Wel terecht natuurlijk!Op dinsdag 17 april 2001 14:16 schreef MuddyMagical het volgende:
starmaker is om te
Verwijderd
Moet je voor de lol een op Josti - Live bij Erwin thuis downloaden op de nap... haha... klinkt een "tikkie" valsig
Dat nummer staat nu alleen op nummer 1 omdat het zo fucking commercieel is.. bands als Incubus, KoRn, Muse, en dat soort shit horen gewoon die plaats te winnen.
musica | fotografica | amalia