OK, buiten het feit dat ik dit niet het juiste forum hiervoor vind toch mijn mening:
Ten eerste, iedereen loopt wel starmaker af te zeiken, en het klopt allemaal van dat commerciële gedoe (tuurlijk, het is toch ook alleen maar om Yorin weer kijkers te laten trekken want dat doen ze, en geld te verdienen

) maar je moet toch toegeven dat dat liedje niet echt slecht is. Ik ben vrij kritisch qua muziek, en vooral hoe het in elkaar steekt, maar ik vind het niet slecht klinken. Wel een liedje overigens waar ik tegen het einde van de week waarschijnlijk niks meer aan vind

. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ik het meteen klote vind.
Verder: Ik heb een hekel aan al die "wessel bandjes" zoals Vengaboys, of andere groepen van dat kaliber. Dat is gewoon geen muziek meer, dat is iets met de computer in elkaar knutselen, een zangeresje er wat bij laten kwelen en hopen dat de tieners massaal naar de winkel rennen en het massaal op TMF aanvragen (zelfde geldt voor Shitney Spears)
Verder vind ik ook dat r&b gedoe en dat monotone gekweel van Whitney Houston tegenwoordig klote (valt dat ook onder r&b?

). OK, de muziek die ze vroeger in de jaren 80 maakte kan door sommigen misschien ''soft'' en ''jankerig'' genoemd worden, maar daar kon ze tenminste nog zingen.
Verderheb ik niks tegen muziek of bands die gebruik maken van synthesizers (sterker nog, ik ben een liefhebber van jaren ''70 en ''80 muziek en daar stikt het vaak van de synthesizers) maar dan moet er wel op gespeeld worden en moet het niet door een computer aangestuurd worden (of slechts in mindere mate).
Muziek die ik goed vind? (ok, met het gevaar nu ontzettend ge-dissed te worden voor die ouwe-lullen muziek :D:D:D):
-Dire Straits
-Billy Joel
-Toto
-Chicago
-Meat Loaf
en wat recenter:
-The Corrs
-Blof
-Acda & de Munnik
-Racoon
-Aerosmith (kan volgens mij ook nog in het andere rijtje

)
Verder vind ik sommige rappers wel geinig, mits ik het niet te vaak hoor: Osdorp Posse, Extince, Brainpower.
Oh ja, Kabouter PLop (kabouterdans): Meeeeega vrolijk nummer maar leuk om hard te draaien :):):)
En nog ff samenvattend de shit muziek (of liever: geen muziek)
-Vengaboys
-Shitney spears
-Limp Bizkit (manwijven, ballen-afknijp-stemmetjes)
-Eminem (psycho, alleen "stan" vind ik wel wat hebben)
-Als die dance/trance muziek
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.