[BC3] Monitor stoort boxjes...?!

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Topicstarter
Da''s dus weer eens wat anders, niet de luidsprekertjes (el cheapo''s) die de monitor storen, maar de monitor die de luidsprekertjes stoort! Als de monitor aan staat geeft dat een bromtoon op mijn speakers (of boxjes, of luidsprekers, what''s in a name..). Het grappige is; zodra ik de jack van de speakers uit de geluidskaart haal houdt het op. Maar als de jack tegen mijn kast aankomt (hoeft dus niet perse in de line-out te zitten) begint hij weer te brommen.

Heeft iemand suggesties om dit op te lossen? Een ander stopcontact voor de speakers helpt niet en die dingen verder weg zetten (>2meter) helptook niet...

En nee, ik kan/ga niet mijn monitor uitzetten als ik wil computeren!

Great minds think alike!

• I_stealth_I
  • Laatst online: 00:56

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik denk dat je kabeltje niet goed is, of niet goed afgeschermd/geisoleert is :?

/dev/null

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Ten eerste even je kast aarden, kennelijk staat er een spanning op. Dus die stekker even in een geaard stopcontact steken.

Als het nog niet weg is even kijken wat er gebeurt als je je monitor weghaalt. Houdt het dan op dan is het inderdaad de monitor (lijkt mij).

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

OKEDAN heb ik ook gehad maare je meot maar es ff luidsprekertjes halen die magnetiesh afgeschermt zijn

ben je ervanaf of zoals iemand hier al zei je stekker in een geaard stopcontact steken

maar ja later eht je er weer last van

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Verbal Kint
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Topicstarter
Ik hwb hier niet echt een geaard stopcontact tot mijn beschikking, kan ik ook een draadje trekken naar de radiator ofzo?

Great minds think alike!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Dat kan ook ja.

Verwijderd

Tenminste als je zeker weet dat de radiator geaard is :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ja, maar ik geloof dat ze dat moeten zijn. Je zal als het goed in ieder geval wel het verschil merken, je krijgt namelijk geen schok meer als je je kast van je pc aanraakt.

Jag
Pagina: 1