Dan alvast een tip gooi dit topic dan op slot tot maandag, want het zal toch wel weer volgespammed zitten dan (255 posts=slotje)..
Of een mod moet dan unlocken kan ook
Of een mod moet dan unlocken kan ook
Verwijderd
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Voor 219 piek heb je niet eens een Geforce 2MX bij de groothandel. 219 piek voor een Ultra komt op mij een beetje ongeloofwaardig over.Op vrijdag 18 mei 2001 23:24 schreef Karel2001 het volgende:
kijk normaal kopen winkels niet bij distriŽs maar bij de groothandel..die maken er dus ook winst op en alles bij elkaar kom je dan aardig in de buurt,
zijn er geen mensen die in een computerzaak werken die weten waarvoor ze deze kaarten inkopen ??? dan hebben we een aardig beeld of dit klopt..
Al maanden niet meer.Op zaterdag 19 mei 2001 18:55 schreef Vo0 het volgende:
255 posts=slotje)..
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Op zondag 20 mei 2001 11:35 schreef DaTweaker het volgende:
Ik heb een vriend die bij Alternate in Duitsland werkt.
Hij heeft voor mij een GF2 Ultra van Elsa geregeld, ook omdat hij als wrknemer een zekere korting krijgt.
Ik moest daar precies 5 week geleden voor betalen, 490 DM.
Die prijs die hier op het net wordt genoemd van 219 piek verwijs ik naar het land der fabelen.
Freelance tweaker
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Is eerder gezegd in deze topic (kwam ''t net toevallig tegen):Op zondag 20 mei 2001 14:17 schreef insane het volgende:
219 Euro of dollor ofzo
Op zaterdag 19 mei 2001 18:22 schreef ScooBY_DoO het volgende:
WHOEHAAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAA>......
Was het maar Maandag....... er gaat er 1tje GRUUUUUUUWELIJK DE LUL ZIJN........ en 1 tipje..... IK ben het niet.....
Whoehaahhahahah wat een BULLSHIT..... en de GOEDGELOVIGE Nederlandse zak trapt er weer met open ogen in........
Toch maar ff w88 tot er idd iets van een vrachtwagentje langskomt waar je ze zo aan de laadklep voor een paar honderd piek van mee kan nemen!
LOL
Op zaterdag 19 mei 2001 18:49 schreef Dizzytal het volgende:
[..]
Topic wordt verpest?? Ik zou eerder zeggen GoT wordt verpest iedereen kan zo''n beetje wel nagaan dat deze prijs niet kan kloppen.... Dacht je nou echt dat een Quote (om er maar weer eens een te noemen) het dan kan maken om dezelfde kaart te verkopen voor rond de 600 piek??
Iedereen weet (toch??) dat er in de PC branche met een marge van max.! 10% gewerkt wordt (meestal nog iets minder) de prijs van 219 klopt dus niet.
Wil een mod. of adje iets doen, gooi dan a.u.b. een slotje op dit hele topic...
IK ben het helemaal metdeze heren eens. Pff al die mensen(kinderen) die helemaal optimistisch(eufemisme??) zijn omdat ze denken dat ze een gf2 ultra in handen krijgen voor een ONMOGELIJKE prijs.Op zondag 20 mei 2001 12:58 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik geloof er ook niks van, maandag, als het waar zou zijn, zien we wel weer verder
Ik ga me niet blij zitten maken met een dooie mus
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Lees eerst voordat je weer zo''n domme nutteloze reactie geeft.. ''t gaat iig om 219 euro excl. btwOp zondag 20 mei 2001 15:30 schreef thedolf het volgende:
219 piek?
Daar kan je een Riva tnt 2 voor kopen.
Wat een gelul. Of is het gejat?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
| I've got permission to color outside the lines |
ikke!!Op zondag 20 mei 2001 15:46 schreef MGSNK het volgende:
euro????????, shit....dan heb ik geld tekort, zo''n 150 piek......jammer, wil iemand mijn order overnemen...?
je hebt gelijk ik wacht wel af tot maandag!!!Op zondag 20 mei 2001 15:50 schreef Genotix het volgende:
Er word gesproken over guldens hor en niet over euro''s. Dus we wachten allemaal wel af, lijkt me verstandig. Die 219 gulden is wel erg weinig maar toch sta ik op de lijst. Dus ook al kan die ze krijgen voor een 500 piek dan wil ik het nog steeds wel dokken, het is en blijft geen geld voor een Ultra en dan ook nog een Elsa (kwaliteit).
Het word een beetje nutteloos om nu hier te posten, want er is verder helemaal nog niks bekend en het zal vast wel een foutje zijn. Maar dat horen we morgen wel
Dus gooi er svp ff een slotje op want er word hier echt onzinnig gepost.
Bestel er maar een voor mij[b]
Wie heeft er interesse in een tyan dual AMD mobo voor fl 280,- ?
Verwijderd
Jezus man, al meerdere mensen hebben gechecked bij die leverancier dat ''t gaat om euro''s excl. btwOp zondag 20 mei 2001 15:50 schreef Genotix het volgende:
Er word gesproken over guldens hor en niet over euro''s. Dus we wachten allemaal wel af, lijkt me verstandig. Die 219 gulden is wel erg weinig maar toch sta ik op de lijst. Dus ook al kan die ze krijgen voor een 500 piek dan wil ik het nog steeds wel dokken, het is en blijft geen geld voor een Ultra en dan ook nog een Elsa (kwaliteit).
Het word een beetje nutteloos om nu hier te posten, want er is verder helemaal nog niks bekend en het zal vast wel een foutje zijn. Maar dat horen we morgen wel
Dus gooi er svp ff een slotje op want er word hier echt onzinnig gepost.
Verwijderd
Door Genotix - vrijdag 18 mei 2001 23:32
1 april is toch al wel geweest. Als dit een grappie is dan is het wel een meesterlijke.
ja jij(of zij) hebt dat gechecked ja, Maar al die arme paupers hebben dat nog steeds niet door.Op zondag 20 mei 2001 15:57 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Jezus man, al meerdere mensen hebben gechecked bij die leverancier dat ''t gaat om euro''s excl. btw
Er waren maar 3 mogelijke dus vandaarOp zondag 20 mei 2001 17:51 schreef executor het volgende:
[..]
ja jij(of zij) hebt dat gechecked ja, Maar al die arme paupers hebben dat nog steeds niet door.
Maarre hoe hebben ze dat moeten checken dan:?Karel heeft niet de naam van de distri gegeven hoor.
Verwijderd
Jawel hoor.. ik d8 dat ze ''t over Chaintech ofzo hadden.. moet je ff terugkijkenOp zondag 20 mei 2001 17:51 schreef executor het volgende:
[..]
ja jij(of zij) hebt dat gechecked ja, Maar al die arme paupers hebben dat nog steeds niet door.
Maarre hoe hebben ze dat moeten checken dan:?Karel heeft niet de naam van de distri gegeven hoor.
Op zondag 20 mei 2001 15:51 schreef osama het volgende:
Ja doe die maar voor mij, id dat met of zonder BTW en hoe zit het met de verzendkosten, mag ik hier ook mijn P2B op inruilen jij weet die vast wel met winst te verkopen.
Verwijderd
Yepz.. probeer ik ook steeds duidelijk te maken, maar ''t wil die lui hier niet echt tot ze doordringen dat ''t eenOp zondag 20 mei 2001 18:07 schreef executor het volgende:
uuhhh ja ik zie het. Zijn een paar lui die het gechecked hebben. DUS: droom voorbij
Heb hoop man....misschien zijn ze wel van de scooter afgevallen, maakt ook niet uit voor mijOp zondag 20 mei 2001 18:07 schreef executor het volgende:
uuhhh ja ik zie het. Zijn een paar lui die het gechecked hebben. DUS: droom voorbij
Verwijderd

Verwijderd
Is voor Video-Out Video-in net zo als RadeonOp zondag 20 mei 2001 21:01 schreef BOMBER het volgende:
waarvoor is die video module dan???
Verwijderd
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
:z:O:ZOp zondag 20 mei 2001 14:25 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Is eerder gezegd in deze topic (kwam ''t net toevallig tegen):
''t gaat om 219 euro en excl. BTW
dus met een leuk rekensommetje komen we op:
219euro =482.61 gulden = +- 540 piek... is nog goedkoop
Dan doe ik er liever nog 500 piek bij voor een Geforce 3 ofzoOp zondag 20 mei 2001 22:07 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
:z:O:Z
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
- hardware always changes.. -
Verwijderd
[MUHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA-mode]Op maandag 21 mei 2001 08:57 schreef Karel2001 het volgende:
Effe gebeld....en zoals we allemaal dachten toch een foutje in de prijslijst, heb effe die knul flink langs de granolwand gehaald (zoals beloofd >:)|:() gelijk gevraagd wat de goede inkoopprijs is en dat was 633,00 dus niet echt om vrolijk van te worden...inkoop van een GForce 920 is 865 dus dan toch maar die besteld...
Die prijs is dacht ik gewoon nog excl. BTW hoor... je zit dus zo aan fl. 800 piek. En hij staat voor minder in de PricewatchOp maandag 21 mei 2001 15:35 schreef Genotix het volgende:
Zou je toch voor die prijs nog zo''n ding kunnen bestellen? Het is natuurlijk nog steeds geen prijs
If you didn't win today, you can always win tomorrow
boos? nee, natuurlijk niet... ''k vind het geweldig dat hij zoiets wou doen voor z''n medetweakers, dat kan ik niet van iedereen zeggen. (ook al blijkt het achteraf niet te kloppen)Op maandag 21 mei 2001 12:58 schreef executor het volgende:
[..]
[MUHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA-mode]
En al die stumpers nu boos op die karel:+ maar ze zijn zelf hartstikke dom. Ik val hier nu echt van mijn bureaustoel af want HET WAS EEN DROOM!!!!. Al die paupers die echt dachten dattie voor 219 te koop was ppffrrrtttttt. Zie je nou wel dat ik gelijk had(en ik niet alleen/meerdere). Ik kom niet meer bij.->>FFFFF ROFL :O:D>:):)(8>:Y):ZB->*D
[/MUHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA-mode]
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Helemaal mee eens. Niet dat ik er veel hoop op had, let''s face it voor dat bedrag, maar you never know. Tja, nu maar wat anders uitzoeken om m''n memorabele G400 op te laten volgen.Op maandag 21 mei 2001 18:10 schreef HaaZie het volgende:
[..]
boos? nee, natuurlijk niet... ''k vind het geweldig dat hij zoiets wou doen voor z''n medetweakers, dat kan ik niet van iedereen zeggen. (ook al blijkt het achteraf niet te kloppen)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
waar dan? ik zie hem niet voor minder dan 800?Op maandag 21 mei 2001 17:00 schreef Dizzytal het volgende:
je zit dus zo aan fl. 800 piek. En hij staat voor minder in de Pricewatch
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
mm Mag je wel wat beter kijken...Op maandag 21 mei 2001 18:18 schreef bombadil het volgende:
[..]
waar dan? ik zie hem niet voor minder dan 800?
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/4
Elsa Gladiac GeForce2 Ultra (OEM) FL 765,-
Ik quote mezelf effe om aan te geven dat mijn aanbieding van het mobo ook nog steeds geldt...:o:+:oOp zondag 20 mei 2001 15:51 schreef osama het volgende:
Na die actie van VXXtweak is dit eindelijk weer een beetje een instinker van formaat.
(:owoehahaha :ohihihi :oohohohoho etc.)
Karel, niets voor jou om vertegenwoordiger te worden van PConderdelen ????
P.S. effe serieus
Wat had je dan gedacht?Op maandag 21 mei 2001 21:29 schreef DMaarten het volgende:
IK ga niet de rest doorlezen.. maar helaas.. laat maar zitten dan
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something