[BC3] Elsa Gladiac GeForce II Ultra voor 219 inkoop...?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 426 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Dan alvast een tip gooi dit topic dan op slot tot maandag, want het zal toch wel weer volgespammed zitten dan (255 posts=slotje)..
Of een mod moet dan unlocken kan ook :)

Verwijderd

1. Het was maar een grap, iedereen in de maling genomen.

2. Je krijgt een GF2 Ultra voor 219,- en je lacht scoobys duffe kop keihard uit.

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Wat boeit het

Of 22 mensen (waaronder ik:P)worden heel happy

of ze moeten ff verder kijken naar een gf2 ultra voor een leuk prijsje

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[lui-mode]ik heb ff geen zin om deze hele topic door te gaan lezen[/lui-mode]

Is dit echt?? (ik denk van niet)
Anders kan je mij ook inschrijven ;)

----> Bas@woodfield.myweb.nl <----

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ik wil dat mooie gevoel hebben van dat er een geforce 2 ultra in mijn computer zit

mijn email alain_aussems@hotmail.com
als je mij erin stopt krijg je 300 piek

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

als het echt waar is doe ik ook mee, maar ik wacht eerst maar even af tot maandag of het waar is en dan beslis ik.

Kan wel een nieuwe kaart gebruiken.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Hehehe, we willen wel allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij zitten he, ennuh, volgens mij hebben hier veel mensen in de kleuterschool niet goed opgelet.. :D

Kinderen die vragen worden overgeslagen.. :)

Nee, ik doe er (nog) niet aan mee hoor, maar ik ben gewoon wel benieuwd..

• BC3 Victim
Als al die mensen hun commentaar nou eens houden, en karel2001 zijn werk laten doen
dan horen we vanzelf wel of het klopt of niet
als die 219piek euro zijn dan is het nog goedkoop dus we wachten rustig af.

MAY GOD BE WITH GEFORCE 2 ULTRA!!!!!

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 23:24 schreef Karel2001 het volgende:
kijk normaal kopen winkels niet bij distriŽs maar bij de groothandel..die maken er dus ook winst op en alles bij elkaar kom je dan aardig in de buurt,

zijn er geen mensen die in een computerzaak werken die weten waarvoor ze deze kaarten inkopen ??? dan hebben we een aardig beeld of dit klopt..
Voor 219 piek heb je niet eens een Geforce 2MX bij de groothandel. 219 piek voor een Ultra komt op mij een beetje ongeloofwaardig over.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zaterdag 19 mei 2001 18:55 schreef Vo0 het volgende:
255 posts=slotje)..
Al maanden niet meer.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

En wat als het nou 219 Euro is? ;)

219 x 2,20 = 481,80 ;)>:)

Verwijderd

Ik heb een vriend die bij Alternate in Duitsland werkt.
Hij heeft voor mij een GF2 Ultra van Elsa geregeld, ook omdat hij als wrknemer een zekere korting krijgt.
Ik moest daar precies 5 week geleden voor betalen, 490 DM.

Die prijs die hier op het net wordt genoemd van 219 piek verwijs ik naar het land der fabelen.

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Op zondag 20 mei 2001 11:35 schreef DaTweaker het volgende:
Ik heb een vriend die bij Alternate in Duitsland werkt.
Hij heeft voor mij een GF2 Ultra van Elsa geregeld, ook omdat hij als wrknemer een zekere korting krijgt.
Ik moest daar precies 5 week geleden voor betalen, 490 DM.

Die prijs die hier op het net wordt genoemd van 219 piek verwijs ik naar het land der fabelen.
:7 IDD

Freelance tweaker

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik geloof er ook niks van, maandag, als het waar zou zijn, zien we wel weer verder :)

Ik ga me niet blij zitten maken met een dooie mus :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• BC3 Victim
Ik geloof er ook echt nix van maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 10:54
koop wel dat het 219 GULDEN is, niet euro...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

misschien is het wel 219 cent :P

39

Verwijderd

219 Euro of dollor ofzo

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 14:17 schreef insane het volgende:
219 Euro of dollor ofzo
Is eerder gezegd in deze topic (kwam ''t net toevallig tegen):
''t gaat om 219 euro en excl. BTW

dus met een leuk rekensommetje komen we op:
219euro =482.61 gulden = +- 540 piek... is nog goedkoop ;)

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op zaterdag 19 mei 2001 18:22 schreef ScooBY_DoO het volgende:
WHOEHAAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAA>......
Was het maar Maandag....... er gaat er 1tje GRUUUUUUUWELIJK DE LUL ZIJN........ en 1 tipje..... IK ben het niet.....
Whoehaahhahahah wat een BULLSHIT..... en de GOEDGELOVIGE Nederlandse zak trapt er weer met open ogen in........
Toch maar ff w88 tot er idd iets van een vrachtwagentje langskomt waar je ze zo aan de laadklep voor een paar honderd piek van mee kan nemen!

LOL
Op zaterdag 19 mei 2001 18:49 schreef Dizzytal het volgende:

[..]

Topic wordt verpest?? Ik zou eerder zeggen GoT wordt verpest iedereen kan zo''n beetje wel nagaan dat deze prijs niet kan kloppen.... Dacht je nou echt dat een Quote (om er maar weer eens een te noemen) het dan kan maken om dezelfde kaart te verkopen voor rond de 600 piek??

Iedereen weet (toch??) dat er in de PC branche met een marge van max.! 10% gewerkt wordt (meestal nog iets minder) de prijs van 219 klopt dus niet.

Wil een mod. of adje iets doen, gooi dan a.u.b. een slotje op dit hele topic...
Op zondag 20 mei 2001 12:58 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik geloof er ook niks van, maandag, als het waar zou zijn, zien we wel weer verder :)

Ik ga me niet blij zitten maken met een dooie mus :(
IK ben het helemaal metdeze heren eens. Pff al die mensen(kinderen) die helemaal optimistisch(eufemisme??) zijn omdat ze denken dat ze een gf2 ultra in handen krijgen voor een ONMOGELIJKE prijs.
Droom lekker verder. Morgen ga ik echt heel hard lachen>:) want dit is gewoon klinklare onzin/bullshit/ziponada/troep/baggerverhaal/ROFL/etc.:Z

specs

• BC3 Victim
Als je ook 1 voor mij zou willen bestellen, graag en doe er dan maar 50,00 boven op.

• Tripp

Tripp

Wreah

Sjees. en toch maar steeds gelove dat het voor die prijs te krijgen is|:(

specs

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
219 piek?

Daar kan je een Riva tnt 2 voor kopen.

Wat een gelul. Of is het gejat?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 15:30 schreef thedolf het volgende:
219 piek?

Daar kan je een Riva tnt 2 voor kopen.

Wat een gelul. Of is het gejat?
Lees eerst voordat je weer zo''n domme nutteloze reactie geeft.. ''t gaat iig om 219 euro excl. btw |:(

Verwijderd

wat een sukkels zijn jullie toch.......219 gulden is gewoon onmogelijk|:(|:(|:(|:(|:(|:(

• MGSNK
euro????????, shit.... :'( dan heb ik geld tekort, zo''n 150 piek......jammer, wil iemand mijn order overnemen...?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• BenJoep
  • Laatst online: 22:07
Er word gesproken over guldens hor en niet over euro''s. Dus we wachten allemaal wel af, lijkt me verstandig. Die 219 gulden is wel erg weinig maar toch sta ik op de lijst. Dus ook al kan die ze krijgen voor een 500 piek dan wil ik het nog steeds wel dokken, het is en blijft geen geld voor een Ultra en dan ook nog een Elsa (kwaliteit).

Het word een beetje nutteloos om nu hier te posten, want er is verder helemaal nog niks bekend en het zal vast wel een foutje zijn. Maar dat horen we morgen wel :)

Dus gooi er svp ff een slotje op want er word hier echt onzinnig gepost.

| I've got permission to color outside the lines |

• Splatter
  • Laatst online: 26-11-2021
Op zondag 20 mei 2001 15:46 schreef MGSNK het volgende:
euro????????, shit.... :'( dan heb ik geld tekort, zo''n 150 piek......jammer, wil iemand mijn order overnemen...?
ikke!!

• under-world
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Na die actie van VXXtweak is dit eindelijk weer een beetje een instinker van formaat.
(:owoehahaha :ohihihi :oohohohoho etc.)

Karel, niets voor jou om vertegenwoordiger te worden van PConderdelen ????Als je na de zevende pagina pas de eerste kritiek krijgt op dit absurde verhaal heb je wel heel veel talent.

P.S. effe serieus

Wie heeft er interesse in een tyan dual AMD mobo voor fl 280,- ?:+

• MGSNK
Op zondag 20 mei 2001 15:50 schreef Genotix het volgende:
Er word gesproken over guldens hor en niet over euro''s. Dus we wachten allemaal wel af, lijkt me verstandig. Die 219 gulden is wel erg weinig maar toch sta ik op de lijst. Dus ook al kan die ze krijgen voor een 500 piek dan wil ik het nog steeds wel dokken, het is en blijft geen geld voor een Ultra en dan ook nog een Elsa (kwaliteit).

Het word een beetje nutteloos om nu hier te posten, want er is verder helemaal nog niks bekend en het zal vast wel een foutje zijn. Maar dat horen we morgen wel :)

je hebt gelijk ik wacht wel af tot maandag!!!

Verwijderd

Ik wil er ook wel 1. B-)

• BC3 Victim
[b]
Bestel er maar een voor mij ;)

Verwijderd

iemand bij mij een 1ghz tbird met axia core kopen voor f5,-

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 15:50 schreef Genotix het volgende:

Jezus man, al meerdere mensen hebben gechecked bij die leverancier dat ''t gaat om euro''s excl. btw O-)

• under-world

under-world

ooh-la dots

Aha,

(ik d8 het al hoor .....:Z)
(het leek me al zo onwaarschijnlijk :?)
(jammer het was te proberen......:+)

Verwijderd

Als het euro is laat dan maar zitten.. maar we horen de waarheid morgen wel, voorlopig doe ik of ik blind ben :)

• BenJoep
Goh dit had ik al op de eerste pagina geschreven:
Door Genotix - vrijdag 18 mei 2001 23:32
1 april is toch al wel geweest. Als dit een grappie is dan is het wel een meesterlijke.

• under-world

under-world

ooh-la dots

//offtopic
ik hoop dat je nog kan slapen vannacht!
//offtopic

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Maar karel als het klopt wil je voor mij ook regelen??
Ik wacht tot maandag vol verwachting af >:)

trouwens mijn mail:
realbombaci@hotmail.com

edit/
ik woon ook in Rotterdam :P
/edit

• Tripp

Tripp

Wreah

Op zondag 20 mei 2001 15:57 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Jezus man, al meerdere mensen hebben gechecked bij die leverancier dat ''t gaat om euro''s excl. btw O-)
ja jij(of zij) hebt dat gechecked ja, Maar al die arme paupers hebben dat nog steeds niet door.

Maarre hoe hebben ze dat moeten checken dan:?Karel heeft niet de naam van de distri gegeven hoor.

specs

• BC3 Victim
HAHAHAHAHAH *iedereen suckt up aan karel* en karel levert iedereen dalijk een hele mooie voodoo1,:+ die gozer is pas slim :))) way to go karel ! >:)

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 17:51 schreef executor het volgende:

[..]

ja jij(of zij) hebt dat gechecked ja, Maar al die arme paupers hebben dat nog steeds niet door.

Maarre hoe hebben ze dat moeten checken dan:?Karel heeft niet de naam van de distri gegeven hoor.
Er waren maar 3 mogelijke dus vandaar ;)

Hmmm jammer als het iets van 560 piek wordt :( Maar ja... dan toch maar wachten op de R300 of een G3 halen :9

Maar ALLLLLLLLSSSSSSS deze droom waar is dan wil ik er een hebben voor max 400 piek *D

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 17:51 schreef executor het volgende:

[..]

Jawel hoor.. ik d8 dat ze ''t over Chaintech ofzo hadden.. moet je ff terugkijken ;)

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 15:51 schreef osama het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/devil/sasmokin.gifJa doe die maar voor mij, id dat met of zonder BTW en hoe zit het met de verzendkosten, mag ik hier ook mijn P2B op inruilen jij weet die vast wel met winst te verkopen.

• Tripp

Tripp

Wreah

uuhhh ja ik zie het. Zijn een paar lui die het gechecked hebben. DUS: droom voorbij >:)

specs

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 18:07 schreef executor het volgende:
uuhhh ja ik zie het. Zijn een paar lui die het gechecked hebben. DUS: droom voorbij >:)
Yepz.. probeer ik ook steeds duidelijk te maken, maar ''t wil die lui hier niet echt tot ze doordringen dat ''t een :+ is

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 18:07 schreef executor het volgende:
Heb hoop man....misschien zijn ze wel van de scooter afgevallen, maakt ook niet uit voor mij >:)

Verwijderd

Dit topic gaat ook rete snel. Ik ben blij als het maandag is, dan wordt iedereen weer wakker van deze leuke droom.

• BC3 Victim
Afbeeldingslocatie: http://www.elsa.com/produkte/grafikkarten/gl_video/gl_video.jpg

Als het waar is kun je er altijd nog een Video Module opzetten

>:)

Verwijderd

Ik wil er ook wel eentje dan.
Ik geef je 300,-

blem@myrealbox.com

• BC3 Victim
Video module kost trouwens 119,- bij gistron

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

waarvoor is die video module dan???

Verwijderd

Ik wil ook een als het zo is ;),
ik geef je FL. 300,- voor :)

email: Tequila4alvin@hotmail.com

laten we hopen dat het zo is!!!

Verwijderd

Het is toch niet waar!!!!!!

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 21:01 schreef BOMBER het volgende:
waarvoor is die video module dan???
Is voor Video-Out Video-in net zo als Radeon

Verwijderd

j
u
l
l
i
e

z
i
j
n

d
o
m
!
!
!
;)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Wat is jouw probleem emperor :(

Verwijderd

Ik wil dit eigenlijk niet zeggen.. maar ik krijg de behoefte aan een slotje door dat soort stumperds :(

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:54
ja idd... bah :(

• Gamer
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

vind ik ook :'(

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• BC3 Victim
idd, ARRRRGG "Witness my perfection" heb je dat van UT :?:?:? En sode***piep***piep***ter toch op als je niks normaals te zeggen hebt |:(

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 14:25 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Is eerder gezegd in deze topic (kwam ''t net toevallig tegen):
''t gaat om 219 euro en excl. BTW

dus met een leuk rekensommetje komen we op:
219euro =482.61 gulden = +- 540 piek... is nog goedkoop ;)
:z:O:Z

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 22:07 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

:z:O:Z
Dan doe ik er liever nog 500 piek bij voor een Geforce 3 ofzo ;)

Verwijderd

zijn jullie mietje nog over die kaart bezig hier

donder op kan niet man .......

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

jij blij, wat zeik je nou.
Wij proberen het tenminste als het niet waar is hebben we PECH, kan jou toch niet schelen.

Hou je opmerkingen voor je zelf man.|:(

• Renkie
  • Laatst online: 11-08 09:51
hey

het is maandag :-)

over 7 uur en 31 mins kun je bellen karel ! :+

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik wil het wel weten dus geef ff een gil over 9 uur :P

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• BC3 Victim
Nou ik heb er net zoveel vertrouwen in als in de smurfen.
Afbeeldingslocatie: http://www.lachvandedag.com/2001/mei/bumpersticker.jpg

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Ik zal zo op werk even Quote en Vito computers bellen. Ik zal de prijs wel eens checken. Post wel even een reply op werk of deze prijs nou daadwerkelijk klopt of niet.

http://specs.tweak.to/11052

• Jester
  • Laatst online: 24-08 11:24
HAHAHA,

dat had ik dus ook gezien bij m''n groothandel, met daarachter de melding dat ie NIET VOORRADIG is. waarschijnlijk wordt de prijs pas goedgezet als ''t product geleverd kan worden...

<bewijs:> copy paste

Artikelomschrijving:
VGA ELSA 64Mb Gladiac GeForce2 ultra BLK
.

Prijs: Status:
fl.235,00

</bewijs>

hieronder staat de "goede" prijs, zelfde kaart

<bewijs>
ELS 60164

Artikelomschrijving:
VGA ELSA 64Mb Gladiac GeForce2 ultra BLK
Geheugen: 64Mb, chipset: Nvidia GeForce2 Ultra chipset, soort geheugen: SDRAM, verpakking: Bulk, garantie: 6 jaar

Prijs: Status:
fl.679,00

</bewijs>

artikel staat dus dubbel in systeem |:(

bij de volgende bestelling doe ik die cheapo er gewoon bij.. wie weet :9

- hardware always changes.. -

• Karel2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Effe gebeld....en zoals we allemaal dachten toch een foutje in de prijslijst, heb effe die knul flink langs de granolwand gehaald (zoals beloofd >:)|:() gelijk gevraagd wat de goede inkoopprijs is en dat was 633,00 dus niet echt om vrolijk van te worden...inkoop van een GForce 920 is 865 dus dan toch maar die besteld...

• BC3 Victim
Kloothommel!!!!

ik heb trouwens nog 100 ASUS 8200 DELUXES liggen, gratis aftehalen

HAHAHAHA

• Karel2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Ik neem aan dat je de distri aanspreekt met kloothommel....:)

• BC3 Victim
ja tuurlijk!!!
bom gooien op distri!!!

• HENNEP
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Als jij er eentje kan regelen dan geev ik je wel 300 á 400 piekies ervoor! ;)

Mail me maar intenszz@hotmail.com

• dizzytal
  • Niet online
OK kan hier dan nu echt een SLOTJE op???

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• BC3 Victim
op slot die troep!!!
wachten op iets echt goedkoops!!

LEADTEK GEFORCE 2 GTS 64MB DDR 469,-

ook goedkoop

Verwijderd

GHEHEHE LOL >:)

Verwijderd

Volgens mij doet karel2001 mee met de prijsvraag: "Wie krijgt de meeste reakties in 3 dagen op GOT"

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

best wel droog! :):):):):):):):)::):) >:)

maar toch ook weer jammer....
dat wordt wachten, jongens! :(

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 07-08 21:22
Ik zeg maar zo............

Ik zeg maar NIKS..........

WWW.JAMMERJOH.NL

• Tripp

Tripp

Wreah

Op maandag 21 mei 2001 08:57 schreef Karel2001 het volgende:
Effe gebeld....en zoals we allemaal dachten toch een foutje in de prijslijst, heb effe die knul flink langs de granolwand gehaald (zoals beloofd >:)|:() gelijk gevraagd wat de goede inkoopprijs is en dat was 633,00 dus niet echt om vrolijk van te worden...inkoop van een GForce 920 is 865 dus dan toch maar die besteld...
[MUHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA-mode]

En al die stumpers nu boos op die karel:+ maar ze zijn zelf hartstikke dom. Ik val hier nu echt van mijn bureaustoel af want HET WAS EEN DROOM!!!!. Al die paupers die echt dachten dattie voor 219 te koop was ppffrrrtttttt. Zie je nou wel dat ik gelijk had(en ik niet alleen/meerdere). Ik kom niet meer bij.->>FFFFF ROFL :O:D>:):)(8>:Y):ZB->*D

[/MUHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA-mode]

specs

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
:Z|:(:Z
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:54
jammer

Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/bawling.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/punch.gif

• BenJoep
Zou je toch voor die prijs nog zo''n ding kunnen bestellen? Het is natuurlijk nog steeds geen prijs :P

• dizzytal
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 15:35 schreef Genotix het volgende:
Zou je toch voor die prijs nog zo''n ding kunnen bestellen? Het is natuurlijk nog steeds geen prijs :P
Die prijs is dacht ik gewoon nog excl. BTW hoor... je zit dus zo aan fl. 800 piek. En hij staat voor minder in de Pricewatch

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• BenJoep
mmmkay dan ga ik daar ff kijken, en het was geloof ik idd nog exbtw, niet aan gedacht. ;) tanx

Hey karel is het nou excl of incl btw die 633 pieken.. Wil ik toch wel weten.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:06

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op maandag 21 mei 2001 12:58 schreef executor het volgende:

[..]

[MUHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA-mode]

En al die stumpers nu boos op die karel:+ maar ze zijn zelf hartstikke dom. Ik val hier nu echt van mijn bureaustoel af want HET WAS EEN DROOM!!!!. Al die paupers die echt dachten dattie voor 219 te koop was ppffrrrtttttt. Zie je nou wel dat ik gelijk had(en ik niet alleen/meerdere). Ik kom niet meer bij.->>FFFFF ROFL :O:D>:):)(8>:Y):ZB->*D

[/MUHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA-mode]
boos? nee, natuurlijk niet... ''k vind het geweldig dat hij zoiets wou doen voor z''n medetweakers, dat kan ik niet van iedereen zeggen. (ook al blijkt het achteraf niet te kloppen)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Tripp

Tripp

Wreah

Okee ik vind het wel toppie van hem(karel) dat ie het voor hen wilde regelen maar ik vind het o zo dom om te geloven dat dat ding 219.-zou gaan kosten. (En daarmee uit want ik heb het al (15x²+3x+9495)³ gezegd)

specs

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:04
Op maandag 21 mei 2001 18:10 schreef HaaZie het volgende:

[..]

boos? nee, natuurlijk niet... ''k vind het geweldig dat hij zoiets wou doen voor z''n medetweakers, dat kan ik niet van iedereen zeggen. (ook al blijkt het achteraf niet te kloppen)
Helemaal mee eens. Niet dat ik er veel hoop op had, let''s face it voor dat bedrag, maar you never know. Tja, nu maar wat anders uitzoeken om m''n memorabele G400 op te laten volgen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op maandag 21 mei 2001 17:00 schreef Dizzytal het volgende:
je zit dus zo aan fl. 800 piek. En hij staat voor minder in de Pricewatch
waar dan? ik zie hem niet voor minder dan 800?
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/4

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Gamer
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

nja, spijtig, maar was wel te verwachten.

toch bedankt voor het vermelden karel 2001.

groeten

*D*D*D

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 18:18 schreef bombadil het volgende:

[..]

waar dan? ik zie hem niet voor minder dan 800?
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/4
mm Mag je wel wat beter kijken...
Elsa Gladiac GeForce2 Ultra (OEM) FL 765,-

• Convoy
  • Laatst online: 24-08 13:37

Convoy

g44p

tjonge jonge, is toch te verwachten, kan nooit zo cheap zijn. LOL

Verwijderd

IK ga niet de rest doorlezen.. maar helaas.. laat maar zitten dan ;(

• under-world

under-world

ooh-la dots

Op zondag 20 mei 2001 15:51 schreef osama het volgende:

Na die actie van VXXtweak is dit eindelijk weer een beetje een instinker van formaat.
(:owoehahaha :ohihihi :oohohohoho etc.)

Karel, niets voor jou om vertegenwoordiger te worden van PConderdelen ????

P.S. effe serieus

Ik quote mezelf effe om aan te geven dat mijn aanbieding van het mobo ook nog steeds geldt...:o:+:o

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 21:29 schreef DMaarten het volgende:
IK ga niet de rest doorlezen.. maar helaas.. laat maar zitten dan ;(
Wat had je dan gedacht?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

;( maar toch bedankt karel ;(

• BC3 Victim
Hmmmmmm hoelang nog tot de R200 of R300 van ATI.....zucht......zucht.....:'(

• BC3 Victim
Dromen zijn bedrog, maar als je niks meer hebt om van te dromen wordt het wel heel erg saai.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste