[BC3] Elsa Gladiac GeForce II Ultra voor 219 inkoop...?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 426 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Alvast bedankt!! >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 22:40
achja als het de normale geforce 2''s zijn op de pro''s wil ik ze ook nog wel hebben

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 19 mei 2001 00:50 schreef -AuTnoR- het volgende:
achja als het de normale geforce 2''s zijn op de pro''s wil ik ze ook nog wel hebben
[Zwaar Offtopic]
hey, doe ''s wat aan je sig, die fucked de layout up!
[/zwaar offtopic]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
prijs is natuurlijk ex btw (zou wat zijn inc voor 219 >:). De lijst die ik geplaatst heb is echt de lijst met mensen waar ik het voor ga proberen...sorry. dit is misschien een leuke meevaller en ik heb geen zin om iemand een partij te verkopen die ze dan voor dik geld gaat doorverkopen (dat kan ik zelf ook doen maar dat wil ik juist niet)...dit moet leuk blijven ook voor mij.

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:26
Begrijp ik nou dat je er niet meer wilt halen dan voor die lijst van 22 :'(;):'(

Ik zou je echt voor eeuwig dankbaar zijn als je mij er ook bijzet..

Please... please..

Coïtus ergo sum

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:06

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op zaterdag 19 mei 2001 00:58 schreef Karel2001 het volgende:
dit is misschien een leuke meevaller en ik heb geen zin om iemand een partij te verkopen die ze dan voor dik geld gaat doorverkopen.
ik heb m nodig voor mezelf eigenluk.. winkel waar m''n huidige kaart wegkomt heeft me zitten afzetten door me een Geforce2mx200 :( mee te geven... ik heb dus echt iets anders nodig dan dat trage ding...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Postman
  • Laatst online: 15-08 20:11
Ik wil er ook wel 1 (of misschien wel meer, moet ff navragen;)).

Oh lees nu pas rest van topic... grmbl alweer te laat:(

Slijm slijm slijm, kwijl: mag ik alsjeblieft ook nog op de lijst:*

• BC3 Victim
Waarom geef je de naam van de distro niet? Wil je echt zoveel mogelijk winst maken? Zoja, waarom neem je dan maar 20 mensen in je lijst?

Als je van gedachten veranderd kan je mij er ook wel een verkopen : inch_2@hotmail.com

:'( PLEASE!!!!!!!! :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik zou er ook heel graag een willen. Please!

Verwijderd

en waar is de link naar die store ??????
is et geen tnt2 ultra
dan kan dat wel kloppen
een geforce 2 gts ultra voor 219 piek
NOT !!!!!!!!!!!!not even close....

sorry om jullie teleur te stellen maar kan gewoon niet

• Knakker
  • Laatst online: 31-07 17:39
Dit is inderdaad best wel behoorlijk onmogelijk. Of ze zijn van een vrachtwagen afgevallen :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Zelfs van de vrachtwagen word er nog meer voor gevraagd. Is toch logisch.
En dan nog, degene die ze kan krijgen voor dat geld die zal ze echt wel voor meer verkopen. Of heeft iedereen hier geld teveel ?

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 01:32 schreef Rick2001 het volgende:
Zelfs van de vrachtwagen word er nog meer voor gevraagd. Is toch logisch.
En dan nog, degene die ze kan krijgen voor dat geld die zal ze echt wel voor meer verkopen. Of heeft iedereen hier geld teveel ?
Weet jij de vrachtwagen prijzen dan?

• Rick2001

Rick2001

Haha....Nee, maar 219 ex is zelfs dan nog weinig. Ik heb ook geen vrachtwagen dus. Heb maar een gewone auto. ;)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Karel2001
ik begrijp jullie best..ik kan het ook nog steeds niet geloven (en misschien klopt het ook niet) maar als jullie alle posts goed gelezen hebben weet je dat ik meerdere keren gevraagd heb of het om de Elsa Gladiac GForce II Ultra ging en 3x werd mij verteld JA...Elsa maakt volgens mij geen TNT2 kaart dus zal het wel niet zijn...ik denk dat als het niet klopt het door 2 dingen kan komen...1 verkeerde prijs...2 andere Elsa kaart...maar dan is die vent wel een lul na zo vaak controleren...ik noem de distri niet omdat ik geen zin heb in 100 man die gaan bellen over een kaart van 219 terwijl het best een fout kan zijn. en wat betreft het verdienen op de kaart, echt niet hij kost mij (het bedijf) 219 inkoop ex btw, de mensen die hem kopen betalen gewoon hetzelfde..sorry hoor maar er zijn ook nog mensen die een eventuel meevalletje willen delen met andere mensen...:)

Verwijderd

ikke heb wel een vrachtwagen
en vol geladen met illigale troep
als jullie tft schermpje willen hebben voor weinig geld
of hdtje van 75 gig kan je het op komen halen bij

Het leger des heils
prijzen op aanvraag

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Hmz... Dit lijkt me dus gek...

Dit zijn enkele inkoopsprijzen voor Elsa kaarten (1stuk/10stuks):

Gladiac Geforce 2 MX oem 201 197
Gladiac Geforce 2 MX retail 218 214
Gladiac Geforce 2 GTS Ultra 64mb oem 605 594

Dus het kan zijn dat iemand behoorlijk verkeerd op zn lijstje staat te kijken :D

• Rick2001

Rick2001

Hey Magical.....Jij moet eerst eens even je sig aanpassen.... Waar zijn die HP fans ??
:Z

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 01:44 schreef Rick2001 het volgende:
Hey Magical.....Jij moet eerst eens even je sig aanpassen.... Waar zijn die HP fans ??
:Z
sorry was ik even vergeten doe ik nu

• GraveR
Karel 2001

Zou je zo vriendelijk willen zijn de naam van de distri even te mailen?

Als de prijs inderdaad correct is, dan wil ik voor de ''verloren'' schaapjes nog wel iets doen.

• BC3 Victim
Ik ben een leek op het gebied van inkopen, maar kunnen particulieren ook bij distributeurs kopen?

• GraveR
Vertex

Nee, dat kan niet. Je moet kunnen aantonen (middels inschrijving van KvK) dat je voornamelijk computers en onderdelen verkoopt

• Postman
  • Laatst online: 15-08 20:11
Op zaterdag 19 mei 2001 01:48 schreef GraveR het volgende:
Vertex

Nee, dat kan niet. Je moet kunnen aantonen (middels inschrijving van KvK) dat je voornamelijk computers en onderdelen verkoopt
Ach waarom niet. Als je er een paar duizend bestelt zullen hun ook niet moeilijk doen >:)

• BC3 Victim
Hoe kun je een kamer van koophandel pas krijgen? Moet je eerst een (online)winkel hebben om die pas in je bezit te kunnen krijgen? Of is er ook een andere manier?

En dan nog een laatste vraag, hoe kun je als particulier het goedkoopst aan je hardware komen?

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 01:59 schreef Vertex het volgende:
Hoe kun je een kamer van koophandel pas krijgen? |:(|:(|:(|:(|:(Moet je eerst een (online)winkel hebben om die pas in je bezit te kunnen krijgen? Of is er ook een andere manier?

• GraveR
Zie voor meer info de site van de KvK.

Je zou dus als het ware een Dummy bedrijf kunnen opstarten en zo via distributeurs e.d. inkopen doen.

Let wel dat dit tegenwoordig praktisch onmogelijk is, omdat distributeurs e.d. een minimum initiële bestelling verwachten van een paar duizend gulden en vervolgens het meervoud per jaar hiervan bij hun bestelt.

Je moet dus zeker weten dat je veel spullen kwijt kunt.

• BC3 Victim
Is het echt zo raar als je dit niet weet? :(

• BC3 Victim
Ahhhh, op die manier. Dan is het niet lollig om zo''n pas op een of andere manier te regelen, anders had ik er nog wel wat moeite voor willen doen. Bedankt voor de info.

Verwijderd

hey als je die elsa cladiac gf2 ultra voor 219 excl btw kan regelen mandag en het klopt bestel dan ook aub eentje voor mij thnx mail me als je weet dat het klopt maandag
alvast bedankt voor de moeite
nihad@kabelfoon.nl

• BC3 Victim
N komt Elsa uit Aachen en dat is hier net over de grens. Even wezen vragen bij een duitse kennis die in het transport van die Elsa parts zit en dat ding kan nooit minder dan 400 Dmark kosten. (ongeveer 460 piekjes)
Dit zou wel eens kunnen kloppen met die winkel prijs van 750 piekjes. BTW en twee keer winstmarge meegerekend.

Ergens wordt hier een foutje gemaakt.Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/asthanos.gif

• Renkie
  • Laatst online: 11-08 09:51
Thnx karel

Misschien handig om met de 20 '' gelukkigen '' de zaak verder via email af te handelen ?

ik moet nu 3 paginas posts doorlezen voordat ik weer iets van jou zie :)

renkie@gamepoint.net

Verwijderd

Hoi Karel,

Ik heb er ook wel belang bij, als het echt zo is, heb ik er wel F 400,- voor over.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07
TANX

| I've got permission to color outside the lines |

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
Op zaterdag 19 mei 2001 01:46 schreef GraveR het volgende:
Karel 2001

Zou je zo vriendelijk willen zijn de naam van de distri even te mailen?

Als de prijs inderdaad correct is, dan wil ik voor de ''verloren'' schaapjes nog wel iets doen.
Als je dat zou willen doen zou ik dat fantastisch vinden!!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-07 15:44

jjwa

CZ3 tentmuis

hey karel
zoals iedereen wilik zéééér graag die kaart voor zo''n prijs (en ofcourse nog wat bonus voor jou).
zou je dit toch nog please voor me willen doen??

ik heb een hele geschiedenis 8er de rug van eikeltjes die beweren dat ze gf2 ultra''s verkopen voor 450 peik enzo maar daar klopte steeds niks van en meer van dat soort dingen en daar ben ik nou bij mekaar al 4 maanden mee bezig :(

maar dit klopt wel (geloof ik 96%) dus:
slijm, slijm, kwijl, slijmm pleeeeeaase???

BTW: je kan me uitschelden voor deze post of goed nieuws geven via men e-mail: jjwa@dr.com en icq: 51203602

p.s.: je kan natuurlijk ook de naam van de distri geven, dan zijn er denk ik genoeg die daar wat mee kunnen met eigen bedrijfje ofzo en die regelen het dan wat grootschaliger....

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Op zaterdag 19 mei 2001 02:07 schreef GraveR het volgende:
Let wel dat dit tegenwoordig praktisch onmogelijk is, omdat distributeurs e.d. een minimum initiële bestelling verwachten van een paar duizend gulden en vervolgens het meervoud per jaar hiervan bij hun bestelt.

Je moet dus zeker weten dat je veel spullen kwijt kunt.
als je nou gewoon 1x een/die initiële bestelling doet, een grote bestelling van een hele stapel geforce2 ultra''s.
op den duur heb je daar wel genoeg tweakers voor.
en daarna kan je gewoon een soort tweakers-leverancier worden, die (van) alles levert tegen inkoopsprijs (of nog ietjes hoger als vergoeding en/of kosten v.KvK pas)

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-07 18:05

Kit

Count mij ook in...... mijn tnt2 begint de geest te geven!!!!

• BC3 Victim
Als die F219,- piekies echt kloppen mag je er voor mij ook één bestellen...

Maar zeker weten dat et klopt? :?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zaterdag 19 mei 2001 09:52 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Als die F219,- piekies echt kloppen mag je er voor mij ook één bestellen...

Maar zeker weten dat et klopt? :?
dito hier. Kom ik hem ophalen en neem ik nog gebak mee ook...:)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Karel zij net dat hij ze niet meer als 22 personen ging helpen aan zo`n kaart :( maar als hij de distri nou ff verteld aan Graver hebben wij nog een kans :9

Count me in voor fl.219,- (ex BTW)>:)

Turn it off and on again.

Verwijderd

Een gezamelijk feestje van alle Tweakers die je aan zo''n kaart geholpen heeft.. klinkt ook wel leuk :)

Verwijderd

maar dit klopt wel (geloof ik 96%) dus:
slijm, slijm, kwijl, slijmm pleeeeeaase???
:)

Ik val van me stoel hier, jullie denken toch niet dat Computerboeren zoveel marge draaien op zo''n product, ofwel?

Deze kaart kost mij inkoop, niet de goedkoopste distro maar ok, 585,- ex

En ik maar denken dat de Nederlanders logisch nadenken....

Verwijderd

Ps. als een distro deze kaart kan aanbieden onder de euhm 550,- moet het een hele grote distro zijn. Dus i.i.g. web-access, dus laat ons eens een screenie zien met die prijzen...

• Djingiz Chan
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Ik twijfel heel erg aan die prijs. Ik zit zelf in de pc handel. Als je even kijkt op pricewatch zie je dat de goedkoopste Elsa Geforce2 Ultra Fl. 765,- is. Simpel terug rekenen naar inkoop prijs is Fl. 765,- / 1,19 = 642,85 prijs ex BTW. Dan haal je daar vervolgens 10% marge vanaf 642,85 *0,9 = 578,57 dan is dat je inkoop prijs. Ik denk dus echt dat d''r een foutje is gemaakt. Anders mag je me wel de distri naam geven ik ben zo zelf wel op. Niet als flame ofzo bedoeld maar even ter info.

Mvg,

Djingiz

http://specs.tweak.to/11052

Verwijderd

Dat is cool! Als het mogelijk is ben ik wel geinteresserd in dat telefoonnummer wat je hebt gebeld. Bvd.:Y)

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Op zaterdag 19 mei 2001 10:13 schreef RenevdVeen het volgende:

jullie denken toch niet dat Computerboeren zoveel marge draaien op zo''n product, ofwel?nadenken....
als zo''n kaart nou van de fabriek, naar de distributeurs gaan, daarna naar de groothandels en daarna naar de pc-boer en ze moeten allemaal winst maken...

als je dus zo''n beetje de helft van die stappen (waardoor het duurder wordt) overslaat en dan ook nog eens een van de goedkopere distri''s hebt...

• Djingiz Chan
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Op zaterdag 19 mei 2001 10:23 schreef jjwa het volgende:

[..]

als zo''n kaart nou van de fabriek, naar de distributeurs gaan, daarna naar de groothandels en daarna naar de pc-boer en ze moeten allemaal winst maken...

als je dus zo''n beetje de helft van die stappen (waardoor het duurder wordt) overslaat en dan ook nog eens een van de goedkopere distri''s hebt...
Distri''s hebben maar een marge van 3 tot 5% dus ik denk het niet.

http://specs.tweak.to/11052

Verwijderd

Oke oke oke oke.

Ik heb alles gelezen en had zal waarschijnlijk wel of niet waar zijn dat boeit me niet maar : IK WIL OOK PLEASE !!!!

Mail me op : j.s.engelander@chello.nl als iemand dit nog kan regelen :P

• dizzytal
  • Niet online
Geloof mij maar die prijs klopt niet.
Dan ist over het algemeen nog zo dat distributeurs en groothandels niet zomaar met prijzen strooien als je opbeld: "blablabla, ICT-bedrijf, inkoop, blablabla" Bij 9 van de 10 bedrijven moet je gewoon "klant'' zijn om die prijzen te krijgen (of een kameraad oid binnen t bedrijf hebben)

Verder, Quote Components is Nederlands grootste Elsa distri. zijn krijgen ook de primeur wat betreft de Gladiac 920. Nou val ik onder de groep mensen die daar een kameraad heeft werken. Zij verkopen de Elsa Gladiac Ultra, oem voor "rond de 600 piek"

fl. 219 is ongeveer de inkoopprijs van de MX.

Dus oft bedrijf moet failliet gaan en "ofheffingsuitverkoop" hebben, maar anders klopt die prijs niet... lullig, maar dat had je op je klompen aan kunnen voelen..

(oh die hebben de meesten natuurlijk niet meer ;) ...)

edit:
ok ik moet dus eerst weer eens ff leren lezen :(

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:41
Karel bedankt dat ik op de lijst sta. O+

Als je wat wil mailen : j.fischer@quicknet.nl
Ik zal de topic met grote intresse blijven volgen.

Verwijderd

Ik wil er ook wel een stuk of 5

• BC3 Victim
doe mij ook maar een kruiwagen met die dingen... altyd handig

Verwijderd

Doe er trouwens maar 10

• Tinman
  • Laatst online: 22-08 08:58
Karel,

Ik sta toch ook op de lijst he?

A7M266 mod komt wel goed als je zo''n kaart voor me regelt

mail of icq me effe

thanx :)

• Karel2001
Ik heb nooit gezegd dat wij )het bedrijf waar ik werk) geen klant is bij deze distri, alleen verkopen en installeren wij netwerken van a-merken (HP, Compaq, Cisco, 3Com, etc). Dus losse componenten verkopen wij niet (daar zijn computerzaken voor). Natuurlijk denk ik ook dat het een fout is maar ja proberen kan altijd, nogmaals 3x gevraagd en 3x ja (op de vraag of het om de Ultra gaat).

Verwijderd

ja een beetje laat maar moest het nog kunnen ben ik ook zeer geinteresserd!!
wim.vanacken@pandora.be
We zullen wel zien he :)

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

ik hoef geen hele kruiwagen vol (stelletje smiechten, stapels winst maken he?)
ikkuh wil er 1 voor eigen gebruik in mijn PC :D

(maar dan moet ik er nog wel ff 1 krijgen :( )

Verwijderd

He Karel is de distributeur Quote??
Dan klopt in ieder geval niet, dat is nl de prijs van de MX en de Ultra OEM die eronder staat kost het drievoudige ongeveer.

• BC3 Victim
Ik wil er ook graag 1 kan dat :?:?:?

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

zullen we weer een nieuw bestel topic openen.

met bestel hiero uw GF 2 Ultra voor 200 piek >:)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Xandrios
  • Laatst online: 20:12
mag ik er ppppppllllllleeeeeeaaaaaaaaaazzzzzeeeeeeee ook 1 ?????

ik zoek al zo lang naar 1 goede vidkaart...en heb nu nog nix :(:(

Ik wil je er best (veel) meer voor geven dan die f 219 hoor:)

Bedankt..:)

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

ik zit nu met een Stealth III als grafische kaart :(

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

''t is dus logisch dat is erg graag zo''n kaartje wil, en deze prijs is al helemaal prachtig voor een sloeberig scholiertje zoals ik

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 11:46 schreef Cutebritney het volgende:
mag ik er ppppppllllllleeeeeeaaaaaaaaaazzzzzeeeeeeee ook 1 ?????

ik zoek al zo lang naar 1 goede vidkaart...en heb nu nog nix :(:(

Ik wil je er best (veel) meer voor geven dan die f 219 hoor:)

Bedankt..:)
Ik wil er nog steeds 1 en ehhh wie bied er meer :?:? Eenmaal andermaal ......hehe

• BC3 Victim
ja geef mij ook maar 1tje:9~

Verwijderd

Als je nu gewoon effe de distributeur zegt kan ik zo kijken of het klopt

• Karel2001
Zucht...zullen we gewoon effe wachten op maandagmorgen dan weet ik of het klopt >:) of dat het een foutje is :'(

ik post hier geen reacties meer (in dit toppic) tot maandag...prettig weekend!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

als het maandag blijkt te kloppen, ga je dan mensen die nog niet op je lijstje stonden ook helpen?

• dizzytal
  • Niet online
edit:
Dizzy heeft z''n dag vandaag niet, hij leest steeds niet goed, terug maar de basisschool :(

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Karel2001
Op zaterdag 19 mei 2001 11:56 schreef Wampie het volgende:
Als je nu gewoon effe de distributeur zegt kan ik zo kijken of het klopt
als je echt werkt in een bedrijf die bij distriŽs van Elsa producten kan inkopen dat weet je toch ook dat er maar 3 zijn...effe nadenken graag:? en JA ALS het maandag klopt dan probeer e.e.a. wel voor anderen te regelen...zucht waar ben ik aan begonnen....

Verwijderd

Ja dat weetik, Quote, MC-Dos en nog 1. Bij welke is die dan zo goedkoop. Quote heb ik al gecheckt, want ik heb dealerlogin.

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:54
Op vrijdag 18 mei 2001 23:51 schreef Karel2001 het volgende:
oke als het klopt maandag ga ik het voor de volgende mensen proberen:

1Dmaarten
2Otje3
3thepretender
4homedisc
5MGSNK
6Guilez
7gamertothemax
8DAVY17
9stunter
10genotix
11kloeloos
12abbadon
13hunger
14suijkerbuijk
15renkie
16Stefan
17LopeZ
18KOD
19The Rapier
20Overspeed

dit is dus 20 totaal en hier laat ik het ook bij...(1 per persoon..)

oops 22 (1 voor mij en een voor een vriend)
alvast heel erg bedankt karel2001!!!

erg tof van je :)

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 12:09 schreef Guilez het volgende:

[..]

alvast heel erg bedankt karel2001!!!

erg tof van je :)
Indeed Thx :9

Verwijderd

Mensen geloof dit toch niet want dit kan gewoon niet!
het moet wel een fout zijn !!
(helaas)

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

karel, heb je wel enig idee hoe blij jij mij maakt? (als het lukt)??
want ik ben een sloeberscholier :'( die anders nooit dat soort stuff kan kopen omdat dat altijd te duur is :(

Verwijderd

maar, mocht het toch zo zijn, dan wil ik hem graag ruilen voor mijn geforce2mx :)

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Op zaterdag 19 mei 2001 12:57 schreef zuperkoetje het volgende:
maar, mocht het toch zo zijn, dan wil ik hem graag ruilen voor mijn geforce2mx :)
als ik jou was zou ik dat ding zelf verkopen en dan met dat geld een ultra kopen bij hem als het doorgaat, hij is geen ruilbeurs...

Verwijderd

219 kan niet.... ook niet in de inkoop.. dat ding kost in de winkel min. 700 piek.. je gaat mij niet vertellen dat zo''n winkel ''m voor 200 piek inkoopt en voor 700+ verkoopt |:(

Verwijderd

jesus , alsof hij dit echt gaat doen ..
k snap niet dat jullie er 8 pagina''s aan dit onderwerp besteden , 500 verschil tussen inkoop en verkoop kan echt niet ..,.

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Op zaterdag 19 mei 2001 13:11 schreef meernet het volgende:
k snap niet dat jullie er 8 pagina''s aan dit onderwerp besteden
als je alle reacties zoals jij nu maakt, zo van "het kan toch niet", dan waren het er maar een stuk of 4 paginas hoor :P

btw:
ik w8 gewoon af of het zo is...
hopen is legaal...

Verwijderd

Als dit echt zo is ( dus als dat maandag ochtend gecontroleerd is ) moeten we een ander topic openen om gezamelijk te bestellen want dan kunnen we er mischien nog meer korting uit halen ;)

Verwijderd

tja ,

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 13:17 schreef jjwa het volgende:

[..]

als je alle reacties zoals jij nu maakt, zo van "het kan toch niet", dan waren het er maar een stuk of 4 paginas hoor :P

btw:
ik w8 gewoon af of het zo is...
hopen is legaal...
tuurlijk mag je hopen maar je ziet toch zo dat er hier iets niet klopt ?!?
maar als het lukt is het zeker relaxed

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 13:20 schreef meernet het volgende:

[..]

tuurlijk mag je hopen maar je ziet toch zo dat er hier iets niet klopt ?!?
maar als het lukt is het zeker relaxed
Hep hoop mijn zoon, en als het niet lukt dan PECH ;)

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Geweldig echter: Ik heb hier de nederlandse prijslijst van chaintech, daar kost de geforce 2 ultra 241,-............
De prijs is ex BTW en in EURO''S !!!!.
Succes

Do as I say, don't do as I do.

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 14:37 schreef Bart-01 het volgende:
Geweldig echter: Ik heb hier de nederlandse prijslijst van chaintech, daar kost de geforce 2 ultra 241,-............
De prijs is ex BTW en in EURO''S !!!!.
Succes
Dat is hoop ik niet het geval :(

Mijn email is trouwens boeshman@hotmail.com

Verwijderd

Ik begrijp dat je een beetje moe word van al die verzoeken, maar als het klopt en je nog van gedachten verandert v.w.b. die 22 personen max. --->Count me in alsjeblieft

jarrov@hotmail.com

• elgringo
  • Laatst online: 20-08 14:20
die 219 in euro''s toch? zo niet

schrijf me maar in, ik wil ook wel zo''n apparaat.....

if broken it is, fix it you should

• Dirk J
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op zaterdag 19 mei 2001 13:11 schreef meernet het volgende:
jesus , alsof hij dit echt gaat doen ..
k snap niet dat jullie er 8 pagina''s aan dit onderwerp besteden , 500 verschil tussen inkoop en verkoop kan echt niet ..,.
de AH koopt blikjes cola ook voor 6 cent in en verkoopt ze voor bijna een gulden hoor...

Verwijderd

219 euro + 19% btw is dus zo''n 580 gulden..

dus tja..

Verwijderd

Karel,

als je ook een poging zou willen doen om er 1 voor mij te bestellen, zou ik je erg dankbaar zijn.

Joost
jlandman@raketnet.nl

• stunter
  • Laatst online: 22:41
Op zaterdag 19 mei 2001 15:50 schreef Gladiator het volgende:
219 euro + 19% btw is dus zo''n 580 gulden..

dus tja..
Nou wat dan nog hij staat in de prichwatch voor 790,- scheelt toch weer 210,- :)

• BenJoep
  • Laatst online: 22:07
Ik ben 1 van de mensen die op de lijst staat, Karel bedankt :)

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Voor 219 piek kan dat gewoon echt noooooit. Misschien voor 219 dollar ja...dan kom je op 651 piek inc. btw. Is nog erg goedkoop maar dat zou opzich kunnen.

• Joppe
  • Laatst online: 14-01 15:35
''t zullen wel euro''s zijn, maar mocht het waar zijn, dan wil ik er ook wel een

Verwijderd

Ik wil ''m ook graag hebben, ik zou zeggen fl.300,- en dan kan ik ''m komen ophalen. Ik woon immers in Rotterdam.

Je kan me mailen op harjan@bart.nl

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 07-08 21:22
WHOEHAAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAA>......
Was het maar Maandag....... er gaat er 1tje GRUUUUUUUWELIJK DE LUL ZIJN........ en 1 tipje..... IK ben het niet.....
Whoehaahhahahah wat een BULLSHIT..... en de GOEDGELOVIGE Nederlandse zak trapt er weer met open ogen in........
Toch maar ff w88 tot er idd iets van een vrachtwagentje langskomt waar je ze zo aan de laadklep voor een paar honderd piek van mee kan nemen!

LOL

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:13
Op zaterdag 19 mei 2001 18:22 schreef ScooBY_DoO het volgende:
Was het maar Maandag....... er gaat er 1tje GRUUUUUUUWELIJK DE LUL ZIJN........ en 1 tipje..... IK ben het niet.....
Whoehaahhahahah wat een BULLSHIT..... en de GOEDGELOVIGE Nederlandse zak trapt er weer met open ogen in........
Toch maar ff w88 tot er idd iets van een vrachtwagentje langskomt waar je ze zo aan de laadklep voor een paar honderd piek van mee kan nemen!

LOL
*gaap*, nou, wat een lol zeg. :Z

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 18:22 schreef ScooBY_DoO het volgende:

LOL
och gut wat een :rtriest:r kereltje

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 07-08 21:22
Ik heb nog wel een ATI 8 MB AGP-kaartje in de aanbieding.......
Mag em Maandag GRATIS komen halen !!

LOL
Pagina: 1 2 3 4 Laatste