Verwijderd
Gigantische monitor die bijna evengroot is als mijn tv maar goed. Voor Flash en Photoshop is ie ideaal en ook de reden dat ik ''m gekocht heb voor weinig.
Superstrak beeld gewoon
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Hij draait 1280x1024, en dat is toch zo''n beetje de resolutie waar alles op dit moment op loopt.
Hij hangt aan een dual P3-600 @ 671 met Geforce Deluxe kaart.
Hiervoor heb ik 5 gewone monitoren gehad, en ik kan één ding zeggen: ik haal nooit meer iets anders dan een flatscreen.
Echt perfect:
- Geen straling: geen last van je ogen, ook niet na 12uur achter elkaar gamen.
- Perfect strak beeld, CAD werkt SUPER!
- Low Power, weinig warmte.
- Neemt bijna geen ruimte in.
- licht en ruime doos: ik draag in één keer mijn computer met alle toebehoren en monitor van hop naar her.
etc. etc.
TIP!: Voordat je oordeelt: ga eerst eens een paar dagen met zo''n ding werken...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
werk 21" Fujitsu-Siemens
wil ik, eigenlijk ook wel thuis
adi microscan 14"
en een raar 9 of 8" kassa schermpje voor de server maar wel volledig scherp tot 1024!!
Verwijderd

Misschien is ie zelf wel kleiner ook, maar ik heb hem nooit opgemeten. Je moet dat ding alleen op een apart kaartje aansluiten wat wel minder is, maar je hebt er wel iets van 3 meter snoer bij
-iiyama 17 inch vision master 17
(zeer scherp en helder!)
en twee 15 inchers
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Verwijderd
Ziet er wel gaaf uit.
Werken die toetsen eigenlijk ook?
Dan kan je leuke appli''s er omheen maken.....
Verwijderd
1 x vision Master 17"
1 x Daewoo goedkopie 17"
1 x inmiddels dode Daewoo ( is in de reparatie
Server / workstation
1 x 15" IBM
1 x 15" Tulip dingie
Verwijderd
20" trinitron
http://www.compsyscon.com/images/Gdm20e20.jpg
1 17" sony a200
http://www.sonystyle.com/vaio/images/products/product_hmd_a200l.gif
echt een vet scherm....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.
Draait nu op 800x600x16 bits color @ 85 Hz. Geeft samen met m''n Matrox G200 een strak en helder beeldje, ook op 1024x768 @ 85 Hz.
maar binnenkort een grotere
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Daewoo CMC1511B - Asus V6600 Pure
Compaq 151FS - S3 Trio64 V2 DX
Multimonitor systeem, roelt met UnrealEd & Photoshop
TGEN
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Mijn vaders monitor: 17 inch (Acer bla bla)
Mijn broertjes monitor: 15 inch (trust)

1x 15" NoName
Eeuwige n00b
Verwijderd
Diamond Triniton beeldbuis
Verwijderd
Aan de linker kant : 17" ADI Mircoscan
in het midden : Het standaard compaq armada 15" tft''tje
Aan de rechterkant een Samsung Syncmaster 750 s
Werkt echt ideaal.... chatten terwijl ik surf en tegelijkertijd een film kijken
greetz
Bas
Mooie vormgeving voor weinig geld
Verwijderd
Sony CPD-G400 19'''' plat scherm
gewicht: 25 kg
benodigde spanning: 220 V
ruitewissers: geen
dit is een oude topic, dus je hoeft niet te reageren.Op donderdag 19 april 2001 23:29 schreef Lollige_smurf het volgende:
*zucht* daar gaan we weer:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
en een 15
en sinds kort een 19" Belinea 10 60 80
8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)
15"
15"
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Dit is gewoon de beste monitor aller tijden .. ;-))Op zaterdag 29 januari 2000 15:47 schreef Gert het volgende:
Vision Master Pro 450 (19")<P>en noname 15"
Mijn spaarvarken had mond-en-klauwzeer en moest geruimd worden.Op zaterdag 29 januari 2000 19:49 schreef Groen Mannetje het volgende:
Hé Morgoth,<P>Jij mag nog van geluk spreken!! [url="i/s/wink.gif"][afbeelding][/url] Ik heb het kleine broertje van jou Philips 14C, nl de Philips 14B. Ik heb nog geen geld om een leuk 17" te kopen.<BR>Mijn spaarkvarken is namelijk aan het lijnen.<BR> [url="i/s/wink.gif"][afbeelding][/url]
Verwijderd
Die samsung is echt een perfecte monitor...!
Maar dat hebben jullie van andere monitors ook al gehoord!!
en ook nog een super kai 15" turbo monitor.
(tja ik weet het , mnaar ik ben er eerlijk gezegd best tevreden mee)
een CTX 15" ...
een 14" IBM (G40 ofzo)
en een 12" TFT
op t werk heb ik t ook niet slecht (wat beeld betreft
2x Eizo Flexscan L66 (18" flatscreen)
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
doet ''t nog wel OK
waarom zijn beeldschermen zo godvergeten duur? ik heb echt niet meer dan 500 piek over voor een scherm..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Nooit meer vierkante ogen...........!
Verwijderd
Choose life
Kheb dezelfdeOp zaterdag 29 januari 2000 14:58 schreef Oezie Woezie het volgende:
naar wat voor een beeldscherm kijken de tweakers en ander forumers?<BR>ik kijk naar een 19" philips 109S monitor
17"
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Binnenkort koop ik een 19" Sony Triniton vanwege design behoeftes.
ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4, Intel Core i5-12600KF, Kingston Fury Beast KF432C16BB1K2/32, Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Master, Lexar NM790 2TB
De 14" is niet meerOp donderdag 19 april 2001 20:41 schreef Pollewob het volgende:
1 x 14" Target monitor
1 x 15" Samsung monitor
1 x 17" NEC monitor
Verwijderd
Iiyama Visionmaster pro 410 (17")
Iiyama Visionmaster pro 450 (19'')
Ati Radeon 9800 Pro Dual Monitor, ja kijkt wel leuk
17 inch, all the way!
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
iiyama Vision Master Pro 454 "19inch"
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
17" dell d1025he voor ernaast en lan-monitor
heb nog een dell p1110, maar die is op het moment uitgeleend
edit: 17 inch is tegenwoordig denk ik wel het minimum, zijn niet zoveel mensen meer met een 15inch denk ik (?)
[ Voor 42% gewijzigd door Emcee op 09-12-2003 15:31 ]
LG huppeldepup (ben nou op werk) 17"
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Ey!! Macarena \o/
17" Iiyama visionmaster pro 410 @1024x768
19" Iiyama vision master pro 454 @ 1280x024
17" Iiyama prolite 430 TFT @ 1280x1024
nuttig topic dit....
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Rechts van me, staat een 19" Iiyama Vision master pro 452
prive bezit ik 19" Iiyama Vision master pro UT-nogwat
Deawoo 51b 15"
En aan het servertje hangt een 17" samsung 750 of 3, waarvan het beeld alleen black/white aankan
Verwijderd
Waarom deze? Design is naar mijn smaak (zwart zilver)
Goede test resultaten voor een budget TFT
Verwijderd
I'm loving it
1x 22" Vision master pro 510
1x 17" AS4316UTC TFT
1x 19" Vision Master 1451
Allen natuurlijk iiyama, en draaiend op 1 systeem
21" Digital
17" dell
leuk topic
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Dit topic is gesloten.
![]()