een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[This message has been edited by FatalError (edited 29-01-2000).]
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Verwijderd
Verwijderd
[This message has been edited by Bram (edited 29-01-2000).]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
no comment
Verwijderd
Party = Life<BR>No Party = No Life
Verwijderd
Verwijderd
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
<BR>...het is geen schande om trots te zijn!Nooit gedacht dat ik ooit in zo''n enquete topic een reply zou plaatsen
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Verwijderd
Verwijderd
Whatever.
Ja ja ja Nee !!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Verwijderd
Verwijderd
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Verwijderd
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Virussen? Scan ze hier!
Dit topic is gesloten.
![]()