Op vrijdag 04 mei 2001 17:51 schreef Jamez_Joint het volgende:
[..]
Wat een tyfuslijer zeg. Ik vraag hem nog of het een GTS of een Pro is. "Nee het is echt een Pro chipset" zegtie dan. Maar weet je wat nou zo raar is. Ik heb gezocht en gezocht, maar nergens een Leadtek Geforce2 GTS te koop gezien:?. Wel een Leadtek Geforce2 GTS Pro. En dat pokkeding staat letterlijk zo beschreven op de site van Leadtek: "Leadtek Geforce2 GTS PRO". Dus nou weet ik het helemaal niet meer. Die Platinum doet het in elk geval goed:) Iemand nog ergens een V7700 met 64 Mb te koop?
Hey Jamez_Joint, het is het zelfde verhaal met de GTS plankies van Powercolor...
Ze staan op de site als GTS PRO, maar hebben gewoon de core/mem van een normale GTS...
PowerGENE GTS 2 PRO --- nVIDIA GeForce 2 GTS PRO
PowerGENE GTS 2 PRO is powered by the world first per-pixel shading GPU : NVIDIA GeForce 2 GTS PRO. Built-in 32MB/64MB DDR video memory with up for 5.3 GB/sec bandwidth to provides more resolutions and color depths. Its Dual-texture pixel-fill capacities with four new Hypertexel pipelines sets a new milestone for realism. With 200MHz core clock speed, 166MHz memory speed, 1.6 Gtexel fill rate, and 25M triangles/sec through T&L/setting, it performs up to 3x improvement over GeForce. Optimized for DirectX 7 and OpenGL features to ensure broad application support and 3D Gaming.
Model No.:
CGTS2 PRO 32MB DDR
CGTS2 PRO 64MB DDR
CGTS2 PRO TV 64MB DDR
POWERCOLOR GEFORCE2 GTS WEBSITE
Zogenaamd pro... zal et niet weten wat er zo PRO aan is...
Ik heb nu een noname pro besteld bij gistron voor F559,- ex verzend.. Maar dan heb ik tenminste een echte pro, want die normale GTS kost ook net tussen de 400 en 500...
En volgens veel mensen is et een goed boardje dus we zullen zien...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen