[BC3] SimbaDaBom

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Flatron775ft met voodoo3 en nu begint me beeld best vaak te trillen onderin tot het midden van me scherm. Je ziet duidelijk af en toe horizontale trillende lijntjes verschijnen en dan zijn ze weer weg. Ik moet toch geen drivers downloaden ofzo want hij deed het voorheen altijd relax. Kan iemand me helpen
BVD DaBom

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

• BC3 Victim
hoezo alweer ik mag toch foutjes maken

en alweer leg ff verder uit dan

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 15:01

Canon23

>>MY<< world

kan iemand dit topic closen meneer had een fout gemaakt en bij zijn topic titel zijn username ingevuld :?:?:?:? dus dit is geen crosspost or whatsoever maar een foutje wat ie verbeterd heeft

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Aikon
  • Niet online
Op dinsdag 01 mei 2001 23:31 schreef SimbaDaBom het volgende:
hoezo alweer ik mag toch foutjes maken

en alweer leg ff verder uit dan
Tuurlijk mag dat. Je bent hier nog maar net. :) Maar zo post iedereen (hopelijk) in 1 topic en kan deze dicht.

• BC3 Victim
hoe weet je dat ik hier net ben

• Aikon
  • Niet online
je profile

Je bent dus echt newbie ;)

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Aikon hij is echt newbie ik probeer hem gaande weg wijs te maken hier op het forum hehe. Ik heb hem net voor jouw laatste reply al gezegd dat het in zijn userdetails staat

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

goh... de ''echte'' tweakers-spirit komt weer boven

edit:

meneer stelt een vraag en er wordt alleen maar gouwehoerd...

McFraGG de gekste !!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

HAHAHAHAHAAHAA (moest ff) tja je moet toch, want anders heeft ie binnen de korste keren een slechte reputatie en een waarschuwing cq ban aan zijn broek en krijg ik al zijn vragen naar me kop toe geslingerd. Nu kan hij jullie lastig vallen >:)>:)

[in zijn foute topic wordt geouwehoerd in de goeie niet]

• Aikon
  • Niet online
Op dinsdag 01 mei 2001 23:36 schreef Canon23 het volgende:
Aikon hij is echt newbie ik probeer hem gaande weg wijs te maken hier op het forum hehe. Ik heb hem net voor jouw laatste reply al gezegd dat het in zijn userdetails staat
Oh, ok. Ik zie het nergens, maar het zal wel. :)
Op dinsdag 01 mei 2001 23:37 schreef RaR het volgende:
goh... de ''echte'' tweakers-spirit komt weer boven

edit:

meneer stelt een vraag en er wordt alleen maar gouwehoerd...
In het andere topic heb ik antwoord gegeven (voor zover ik dat weet ;)).

• BC3 Victim
Ok NU weten we het wel sluiten en ga please please door op de TRILLEND BEELDSCHERM want DIT is een KLOTE TRILLLL

Sluit deze maar af man mercy

ltrrrrrr

Pagina: 1