De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
en alweer leg ff verder uit dan
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Tuurlijk mag dat. Je bent hier nog maar net.Op dinsdag 01 mei 2001 23:31 schreef SimbaDaBom het volgende:
hoezo alweer ik mag toch foutjes maken
en alweer leg ff verder uit dan
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
meneer stelt een vraag en er wordt alleen maar gouwehoerd...
McFraGG de gekste !!
[in zijn foute topic wordt geouwehoerd in de goeie niet]
Oh, ok. Ik zie het nergens, maar het zal wel.Op dinsdag 01 mei 2001 23:36 schreef Canon23 het volgende:
Aikon hij is echt newbie ik probeer hem gaande weg wijs te maken hier op het forum hehe. Ik heb hem net voor jouw laatste reply al gezegd dat het in zijn userdetails staat
In het andere topic heb ik antwoord gegeven (voor zover ik dat weetOp dinsdag 01 mei 2001 23:37 schreef RaR het volgende:
goh... de ''echte'' tweakers-spirit komt weer boven
edit:
meneer stelt een vraag en er wordt alleen maar gouwehoerd...
Sluit deze maar af man mercy
ltrrrrrr