SideWinder Strategic Commander fijn of niet

Pagina: 1
Acties:

• Jax
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat vinden de tweakers nou van de SideWinder Strategic Commander?
Ik heb hem een tijdje geleden gekocht en gebruik hem sinds kort ook voor CS, Tribes 2 en BattleZone II.
Dit vind ik wel lekker lopen, je hebt meteen alles bij de hand.

Wat vinden jullie ervan

Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ben je begonnen de 150 te halen, jongen?
Ik vidn eht een pisding, geef mij maar een ouwegouwe ramplank :)
Zooow alweer een postje >:)

• Jax
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 23:03 schreef Ares het volgende:
Neej, dit is niet om mijn posts omhoog te halen, dit is oprechte interesse!!
en ik wil dit weten omdat ik mij afvraag hoe mensen over dit stukje techniek denken!

zoo alweer een postje!!! :(

Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
kweet niet... kheb hem ffies geprobeerd met starcraft... maar kvindt idd ook dat het toestenbord nog wel handiger is.

Wat ik wel 1 voordeel vondt is dat je toets-combinaties/reeksen kon inprogrammeren.

Maar toch... dat ding is veels te duur, ik koop dan liever een muis met meer knoppen :)

Xbox360 gamerprofile

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ik heb hem ook maar dat ding stond na 4uurtjes spelen al weer in de kast, hij ligt net niet goed in mijn hand. net als alle andere microsoft spullen trouwens. volgens mij hebben ze daar vuurwerkslachtoffers aan het werk in de afdeling design!!

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Op maandag 09 juli 2001 00:28 schreef johnny.xxx het volgende:
ik heb hem ook maar dat ding stond na 4uurtjes spelen al weer in de kast, hij ligt net niet goed in mijn hand. net als alle andere microsoft spullen trouwens. volgens mij hebben ze daar vuurwerkslachtoffers aan het werk in de afdeling design!!
Op de gamepad pro na en dan de USB versie... die zilver gekleurde...

Voor de rest kan de precision 2 joystick er goed mee door !

Freelance tweaker

• Jax
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 00:21 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
kweet niet... kheb hem ffies geprobeerd met starcraft... maar kvindt idd ook dat het toestenbord nog wel handiger is.

Wat ik wel 1 voordeel vondt is dat je toets-combinaties/reeksen kon inprogrammeren.

Maar toch... dat ding is veels te duur, ik koop dan liever een muis met meer knoppen :)
heb ik al :+
maar ik vind de sidewinder commander super fijn voor battlezone I en II meteen alle buildcommands bij de hand en voor tribes 2 is tie ook goed omdat je niet zo precies hoeft te zijn (makkelijk om voertuigen te besturen)

• Jax
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 23:03 schreef Ares het volgende:
trouwens jij moet niet zeiken, jij hebt er geen of nog nooit mee gespeeld

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op maandag 09 juli 2001 15:50 schreef TOGrimReaper het volgende:

[..]

trouwens jij moet niet zeiken, jij hebt er geen of nog nooit mee gespeeld
Zeg jij...
Op Bizarre was een gast die er een had, heb ik heel ff mee staan te pielen, was ik vrij snel beu...
Nu jij weer >:)

• Jax
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 16:19 schreef Ares het volgende:

[..]

Zeg jij...
Op Bizarre was een gast die er een had, heb ik heel ff mee staan te pielen, was ik vrij snel beu...
Nu jij weer >:)
Ach ja ik ben jou niet phew :r
laten we hier ff geen flamewar van maken!
dat jij er nouw niks mee kan |:(
reageer dan niet :(

Verwijderd

ff tussendoor: zou je dat ding ook als een trottle kunnen gebruiken vor jet-games? als

ik het goed heb kun je de bovenkant toch bewegen?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Heren,

Gelieve deze draad een beetje ontopic en flamevrij te houden.... anders zal 'ie helaas dicht moeten

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:16
Ik zelf de strategic commander een aantal maanden nu. Het is wel erg handig, maar pas als je flink geoefend hebt.
Vooral bij Age of Kings is die Turbo Start handig, dat geeft je een voorsprong op je tegenstanders.
Het is wel leuk als je computer de turbo start kan volgen (zie spec.). ;(