[BC3] canal + geluid decoden

Pagina: 1
Acties:

• trumasta
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 09:36
Hoe moet ik de geluid bij canal + decoden? Als ik een geluid decode programma start zegt ie dat het wave device al gebruikt wordt. Die wordt al gebruikt door cablecrypt.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Leuk, dadelijk niet alleen Computer Totaal! uit de winkel, maar ook dit forum van Internet....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

mag niet wat je doet, zoiets niet posten hier als je wil.
je zal toch geen antwoord krijgen, enkel een slotje, lees de faq eens

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Kan niet tenzij het legaal is, dus geen antwoord.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Ik heb zomaar een vermoeden dat hier snel een slotje op komt..........

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

er mag wel meer niet ... internet is een vrij medium ... wie geeft er eens links naar bruikbare info?

• BC3 Victim
"internet is een vrij medium"

de openbare weg is ook een vrij medium, maar daar is het (ook) niet sociaal aanvaardbaar als je er een potje op gaat scheiten. (nog steeds niet strafbaar, maar wel een overtreding).

Wat wel jammer is dat mensen zoekmachine''s niet gebruiken, en maar klagen dat er weer forums gesloten worden vanwege canal+ requests. |:(

Wat ieder doet moet hij weten, maar ik wil gaag dit forum langer houden. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Afbeeldingslocatie: http://www.fdebruin.f2s.com/slotje.jpg

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:04
laten we de discussie een andere kant op sturen;

volgens mij is het namelijk technisch onmogelijk om van de Nederlandse Canal+ geluid te decoden met een TV-kaart omdat de geluidssporen digitaal worden meegezonden in het beeldsignaal (ongebruikte beeldlijnen). Voor zover ik weet is er geen enkel programma dat dit kan decoderen.

(het is dus ook totaal zinloos om hiernaar te vragen)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• ScuL
add-on op mijn vorige post:

De meeste zogenaamde sound decoders van Canal+ die je überhaupt vindt zijn voor het Nagravision audio systeem wat gebruikt wordt voor onder andere de Belgische, Franse, Italiaanse & Portugese Canal+ alsmede een aantal andere satellietzenders. Je hebt er dus geen fluit aan hier.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ehm, als je over deze vraag verder praat is het goed :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• ScuL
dat bedoel ik nou juist
anders komt er toch weer een slot op en dat zie ik niet graag..

maar blijkbaar is er nog niemand geweest die wat nuttigs aan de discussie heeft toegevoegd... :) waar blijven jullie? :P

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik kan wel live commentaar gaan geven NAV het commentaar bij CANAL+ wat ik dus wel legaal heb. ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Pagina: 1