Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Die sukkel heeft effe z''n cpu letterlijk opgeblazen!
En dan zeker die missende stukken volspuitenOp dinsdag 15 mei 2001 20:07 schreef monkel het volgende:
mm
beetje secondelijm doet wonderen
Hoe krijg je zoiets voor elkaar? Heb videobeelden gezien van de sterktste laser op de wereld, maar die ging zelfs nog niet door keramiek heen... moet wel heet zijn geweest:z
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarmee heb je die foto''s gemaakt? Toevallig met een Sony Cybershot F505v?
[/off-topic]
met een Fuji-finepix 2400 (2.1 mpixel)Op dinsdag 15 mei 2001 20:13 schreef FlamerX het volgende:
[off-topic]
Waarmee heb je die foto''s gemaakt? Toevallig met een Sony Cybershot F505v?
[/off-topic]
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ik heb al eens eerder een cpu gezien waarbij het pinnetje van de socket was afgebroken, terwijl de PC aan stond. die core was ook een beetje omhoog gekomen en d''r kwam een geel/bruin goedje onder uit de core, wat nog het meest lijkt op pur-schuim. Ik denk dat het hier ook wel zoiets geweest moet zijn, aangezien de core van boven 100% gaaf eruit ziet (met een koeler komen er altijd kleine krasjes op de core en iemand die zijn CPU zover weet te krijgen, kan waarschijnlijk niet goed een koeler plaatsen, zodat er wel randjes af moeten brekenOp dinsdag 15 mei 2001 20:15 schreef InterCC het volgende:
Als een processor zonder koeling werkt moet ie eerst zo warm worden en doorbranden waarna hij het niet/nooit meer gaat doen. Dat de core dan omhoog komt lijkt me sterk...
niet verder vertellen he....;)Op dinsdag 15 mei 2001 20:21 schreef 2ndOpinion het volgende:
Weet ik waar jij werkt...
Bestuh!!
Alle proemn in n drek
bord in gebouwd cpu geplaatst cooler dr op alles aan gesloten voeding aan en het eenigste wat ik hoorde was plof
gelijk iedereen in de td was dat dan
"daar gaan we nu achter komen " giegel
ff kijken cpu was echt goed geburnd met 3 scheuren door het keramiek ff nog een x laten stuiteren en dan ziet hij er min of meer zo uit viel bij ons trouwens wel onder de garantie
Na rose e cient spin
Verwijderd
''ff'' de FSB op 190Mhz en de multiplayer op 19,5 gezet ofzoOp dinsdag 15 mei 2001 20:46 schreef Bierkameel het volgende:
Hehe kewl dat ding is echt heet geweest zelfs het stickertje aan de onderkant is in de fik gevlogen
misschien levert dat nog heel ff 3+Ghz op...
Alleen was de core toen ook in 2en...
Verwijderd
krijg je ervan he als je de L1 niet overbrugt.... of is die wel overbrugt en kan je da op de foto nie zien?
The cyclographing developer
| I've got permission to color outside the lines |
Of is dit soms uit dat ene topicje met die gozer die z''n pc niet fatsoenlijk uitkreeg en hem toen het raam uit wou keilen?( [topic=179272] ) Of had die nou een intel?
Weet het niet hoor maar aangezien mijn celeron die ik eerst had, een val van mijn buro heeft overleefd wil ik wel is weten wat hier mee is gebeurd hahahahahaha
Heb nu ook een AMD enne ik ben niet zo handig maar wel zo handig dat ik bij het erop zetten van de koeler niks van de core heb gebroken -> Volgens mij wou dit figuur dat voorkomen (afbrokkelen core) en heeft ie de keoler maar niet gemonteerd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tering he, hoe krijg je da voor mekaor ??
Verwijderd
multiplier 19,5???????????????????????Op dinsdag 15 mei 2001 21:41 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
''ff'' de FSB op 190Mhz en de multiplayer op 19,5 gezet ofzo![]()
misschien levert dat nog heel ff 3+Ghz op...
Verwijderd
Hij is serieus ineens opgehouden met werken; Ik deed echt helemaal nix..:?
Valt dit nou onder garantie ja of nee?
Ik wil echt geen amd meer joh..:+
Leuke leverancies ben jij. Een klant noem je dus nevernooit niet sukkel. Of ben jij er zo eentje die een klant niet recht in zijn gezicht durft te kijken en hem te vertellen dat het echt zijn schuld is. B.t.w. een processor breekt niet zomaar. Dat de cores van AMD kwetsbaar zijn weet elke leverancier. Mijn gok is dus dat jouw klant gewoon iets stoms heeft gedaan. Vertel hem maar dat hij helaas geen garantie meer heeft maar bied hem bijvoorbeeld een proc tegen inkoopsprijs aan of zo. Hij zal dan zelf wel weten dat hij fout zit. Mocht hij beginnen te blaten, dan bied hem de uP gewoon tegen je normale verkoopprijs aan of verwijs hem naar je verkoopvoorwaardes. Heb je die niet of zijn dit soort situaties niet gedekt, tsjaaa, wie was hier een sukkel????Op dinsdag 15 mei 2001 20:11 schreef wizardxx het volgende:
Nou die klant mag effe een nieuwe cpu gaan betalen, want van zijn leven niet dat dit onder de garantie valt![]()
Die sukkel heeft effe z''n cpu letterlijk opgeblazen!
Ik heb nergens zien staan dat hij leverancier isOp woensdag 16 mei 2001 08:35 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Leuke leverancies ben jij. Een klant noem je dus nevernooit niet sukkel.
Athlon 1ghz, 400 Mb intern, Dual Scsi160, IBM 10000RPM 18,3, Seagate Cheetah 15000 RPM 18,3, SB Live 5.1, Geforce 2 GTS, DVD+cd+writer(32/12/8).