[BC3] Dual athlon mobo inkoop actie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:57
Op dinsdag 29 mei 2001 20:08 schreef alo het volgende:
abbadon: dan wacht je toch gewoon de reviews af? doet iedereen natuurlijk....
Yup :)
Maar het kan volgens mij haast niet misgaan; dit is heel erg belangrijk voor AMD/Tyan (met name AMD natuurlijk). Als het een middelmatig chipsetje blijkt te zijn kan AMD het voor altijd vergeten om ook maar een poot aan de grond te krijgen op de server markt.
En daarnaast, voor één 1.7GHz P4 met 512MB RDRAM en i850 mobo ben je bijna net zoveel kwijt als zo''n Tyan, 512MB registered DDR en twee Athlon''s 1200. En dan heb je als xtraatje twee 3Com kaarten, U160 SCSI en voor de grap ook nog 64bit PCI. Ik weet ''t wel :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-08 16:57

SveNRG

Onderweg

Hey Alo.

Sorry dat ik je vanochtend beschuldigde van handeltje beginnen enzo. Ik had een beetje pesthumeur. (dat krijg je als je om 4 uur gaat slapen en om 8 uur er weer uit moet)

;)

No hard feelings?

All that you know, is at an end

Verwijderd

No problem. Alleen nu heb ik een pesthumeur: ten eerste ben ik net gemaild dat m''n kennis ze misschien maar beperkt kan leveren, nogal jammer want het begon net lekker storm te lopen, dus ik dacht; we halen de tien, gaat er weer honderd piek vanaf, en bij de vijftien weer bijna honderd. Ten tweede heb ik net even de huidige dollarkoers bekeken, en daar wordt je echt niet vrolijk van: bijna 2.60. Shiejihit, dat is echt niet gaaf. Moet voor half juni dus wel even gaan zakken......

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Die specsheet zegt:
Compatible with PC1600/2100 Registered DDR memory modules, including ECC
Betekent dat dat we alleen registered geheugen kunnen gebruiken, of dat er registered geheugen nodig is om alle 4 de sloten te gebruiken (zoals bij AMD760 moederborden)?

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Verwijderd

alleen registered, klopt, alleen registered gebruiken om alle vier slots te bezetten klopt niet. Je bent in de war met de tyan HESL, die moet je inderdaad in paren vullen.

• AVL

AVL

OHMSS

Op dinsdag 29 mei 2001 21:07 schreef alo het volgende:
alleen registered, klopt, alleen registered gebruiken om alle vier slots te bezetten klopt niet. Je bent in de war met de tyan HESL, die moet je inderdaad in paren vullen.
Ik bedoelde niet in paren :)

De AMD760 chipset kan max. 2 gewone DIMM''s aan, en max. 4 registered. Er gaan dus ook gewone DIMM''s in. Dat is dus niet zo bij dit bord?

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Die hoge dollarkoers is eigenlijk niet zo heel ongunstig, als je er weer $50 vanaf krijgt gaat er meer van af 8-)

Daarnaast is dit bordje echt niet zo duur, de ''low budget'' bordjes waarvan iedereen zoveel verwacht ($300) kosten hier in nederland ook gewoon 1000 piek, dan is die 400 piek voor een dual channel SCSI en 2 netwerkkaarten niet eens zo heel duur.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik sprak vandaag met een medewerker van Norrod Groningen, en die wist te stellen dit bord al leverbaar te hebben gezien voor ongeveer 1500,- Misschien meer zekerheid? Als daar veel intresse voor is, wil ik wel effe meer info vragen, levertijd enzo...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:17
jaaaaaaaaajaaaaaaaaaaa

daar was ik weeer :)

met nog veeeeeeeeeel meer specs, in de 2e PDF :)

http://www.mobo.250x.com/mobo.html

hiero kun je hem neerhalen :)

succes :)

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Weet iemand btw welke voedingen er nog meer geschikt zijn behalve die in de pdf stonden, want ik zie bij god niet in hoe ik die hier in NL moet krijgen:?....Zelfs de sites van de fabrikanten zijn al vaag

• AVL

AVL

OHMSS

Hmm....

Iemand interesse in 256MB PC2100 CL2.5 unregistered Crucial DDR geheugen? :(

Pagina: 1 2 Laatste