[BC3] Dual athlon mobo inkoop actie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:52
Ik denk dat de meeste mensen wel wachten to asus/abit en mis met zo''n bord komen.

Die zullen dan waarschijnlijk ook wel wat gunstiger geprijsd zijn.

Verwijderd

Ik ga binnenkort een Tyan thunder K7 bestellen bij een vriend die bij Tyan werkt. Dit is echt het ultieme dual athlon board, maar zeker niet goedkoop in de winkel, de schattingen lopen van Fl. 2800 tot Fl. 2400 piek. Direkt bij Tyan is het dus wat goedkoper. Wie heeft er interesse? Hoe meer mensen meedoen, hoe goedkoper het wordt, ook ivm verzenden. De eerste schattingen zijn dat het neerkomt op rond de Fl. 1500 tot fl. 2000 per board incusief verzending en import tax enzo. Wie doet er mee?

EDIT: ze worden dus zeer waarschijnlijk mooi 1500 piek!:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het is natuurlijk wel leuk zo''n dual bordje*D. Alleen 1500 tot 2000 piek is nog een beetje veel... Ik w8 ook nog op goedkopere "versies" Maar leuk aanbod8-)!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Treb
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, kun je mij op de hoogte houden als je meer info hebt ?
Mail me anders op Treb@freeler.nl

Verwijderd

Leuk, asus enzo, weet je zeker dat je elke twee uur tegen een blauw scherm zit aan te staren. Dual athlon is zo nieuw dat ik alleen vertrouw op het meest stabiele servermerk, namelijk tyan! Geen kwaad woord overigens over Asus, al vele malen beter dan bluescreanheaven Abit ofzo, maar toch ze kunnen no way tippen aan Tyan. Supermicro ook wel OK, overigens.

Verwijderd

huh? Dr gaat er een heel erg hard, dat is duidelijk, maar of ik m volg, neuh, dat niet helemaal

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 17:24 schreef alo het volgende:
Leuk, asus enzo, weet je zeker dat je elke twee uur tegen een blauw scherm zit aan te staren. Dual athlon is zo nieuw dat ik alleen vertrouw op het meest stabiele servermerk, namelijk tyan! Geen kwaad woord overigens over Asus, al vele malen beter dan bluescreanheaven Abit ofzo, maar toch ze kunnen no way tippen aan Tyan. Supermicro ook wel OK, overigens.
jaaaaaaaaaaajaaaaaaaaajaaaaaaaajaaaaaaaaajaaaaaaaajaaaaaaaajaaaaaajaaaa.

Verwijderd

ik verbaas me over de geringe belangstelling..... Zeker weer op een verkeerd tijdstip gepost ofzow.

Verwijderd

Vind je het heel gek dat bijna niemand 1500 gulden over heeft voor een mobo als er binnen een half jaar een alternatief ligt wat zeker de helft goedkoper is. Asus en Abit maken perfecte borden, BSOD is een beetje overdreven vind ik hoor.

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Hmm 2x 70 graden in je kast...... ipv 1 keer

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 18:39
was het niet de bedoeling dat die palomino (of Athlon 4) op die bordjes werd gezet?

Die zijn in ieder geval een stuk minder warm

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Verwijderd

Ja, maar nog steeds een 450 watt voeding erop, en die zijn niet goedkoop.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 17:24 schreef alo het volgende:
Leuk, asus enzo, weet je zeker dat je elke twee uur tegen een blauw scherm zit aan te staren.
linux gebruiker: Ik wil ook een blauw scherm! dus doe toch maar die ''asus enzo''

Verwijderd

ik heb zeker wel interesse, heb je ook al gemaild...als jij dat tenminste bent met dat chello adres.

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

in principe wel interesse

maar kom eens met wat meer info en prijzen

als dual p3 goedkoper blijkt te zijn ... dan weet ik wel wat ik wil namelijk.

Verwijderd

1500??
hahaha
zelf een premodel kon ik al krijgen voor de helft van de prijs..
lachertje

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 05:52 schreef kyle_2000 het volgende:
1500??
hahaha
zelf een premodel kon ik al krijgen voor de helft van de prijs..
lachertje
Umz... jij kon een pre-production model (!) krijgen voor 750 gulden? Ik neem aan dat je dat dan ook wel gedaan hebt, gooi es wat pictures...

Verwijderd

w8
ik zoek die link ff op

Verwijderd

http://www.hkgolden.com/2nd_hand/2nd_hand_details.asp?id_key=19807

deze posting
vriend van me :)
was al meer dan een maand geleden

deze model:THUNDERK7 S2462 TYAN

hij had er dus 2..En zoals uit de info gebruikt hij ddr
Ik heb hem overigens niet gekocht, want ik d8 dat pre-modellen niet te vertrouwen waren
...maar ja..zijn systeem is nog heeel stabiel :r

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

1500-2400 gulden. woehahahaha!!!!

(Koop je een dual pIII mobo voor incl 2 CPU''s >800 mhz.....)

Verwijderd

ik heb hier zeker interesse in, maar is er al bekend wanneer dit bordje uit gaat komen?

icq me maar even anders.

Katana

Verwijderd

Ik hoop over twee weken meer te weten.....

• niXnut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2020

niXnut

Hora ruit; hora est!

ik waardeer het dat je anderen mee wilt laten delen in deze tyan vreugde maar dit is een beetje het verkeerde moment, kijk een in de nieuwsheadlines van vandaag, tyan thunder k7 voor 1700,- DM (nog geen 1900,-) dus veel minder dan de meesten verwacht hadden. ik heb nog steeds interesse maar dan moet de prijs dus wel veel lager zijn dan de prijs die je noemde

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:09
Een voordeel als je hem bij Alternate haalt, is dat je van te voren een prijs weet..

Als je die mobo''s uit het buitenland laat halen, dan komt er hoogst waarschijnlijk invoerrechten bij, dat zal er best bij in zitten al, maar toch, daar moet je je niet op verkijken..

En zoals wel vaker met dit soort dingen is het onduidelijk wanneer het binnenkomt en/of besteld kan worden en tegen welke prijs..

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die aan de hand daarvan zoiets bestellen..

Daar w8 je toch lekker een maandje ofzo totdat die dingen leverbaar zijn.. Waarom er direct als 1 van de eersten bij zijn.. Das toch wel een bepaald risico..

Verwijderd

Fox, ik waardeer je commentaar, en in het algemeen geld dat ook voor bestellingen uit het buitenland, maar niet voor dit "lijntje". Ik heb een keer eerder bij hem besteld, drie Tyan HESL boards. Hij stuurt ze per FEDEX met een zogenaamde RMA erbij, waarbij van te voren al de import is betaald, en er dus ook geen douane-vertraging is. Vanaf het moment dat hij ze binnen heeft verwacht ik de K7''s EXACT vier dagen later in huis, net als de vorige keer. Dus niks onzekerheid en vertraging, en ook geen gedonder met de douane, noch onzekerheid over de prijs. Ik weet het natuurlijk nooit helemaal zeker, maar spreek wel uit ervaring, en denk dus dat je bezwaren in dit geval niet opgaan. Daarbij komt nog dat ik bij de bron zelf zit, en dus ongetwijfeld sneller kan leveren dan bij alternate. Wel besef ik dat ik nog wel een probleempje heb: ik heb geen prijs. Maar daar komt binnenkort verandering in, en dan laat ik dat jullie natuurlijk meteen weten.

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

effe (beetje) off topic:

kijk hier eens:
http://www.waibel.de/produkte/workstations/rb.htm

dual athlon systeem met tyan mobo, heb ergens gelezen dat ie met 2x 1,2 Ghz ongeveer 5800,- DM gaat kosten en met 2x 1,33 Ghz ongeveer 6200,- Dm

valt eigenlijk nog best mee voor zo''n snelheidsmonster :9~

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

• ronny
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

Er is denk ik wel belangstelling maar er zijn nog te veel onzekerheden. prestaties, welke proc wel en welke niet. prijs en te veel dingen onboard om het voor een tweaker interresant maakt.
Verder helemaal te gek dat bordje.
Kun je niet eens vragen of er een gestripte versie komt???
gezien het feit dat tyan www.dualathlon.com heeft geregistreerd zijn ze nog wel meer van plan als alleen dit bordje maken. >:)

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

Verwijderd

Ik heb m een mailtje gestuurd over een gestripte versie, ben benieuwd. Wel weet ik al van m dat de K7 officieel geen athlon ondersteunt, maar alleen Palomino. Echter, dit schijnt een marketing truuk te zijn, de gewone athlons zouden er ook op moeten kunnen werken...

• Sundead
  • Laatst online: 27-04-2024
Hou mij ook maar ff op de hoogte wanneer dit echt l;os gaat, ik ben namelijk idd van plan om een dual athlon mobo te kopen of mail me maar ff swoosh@planet.nl

Verwijderd

Het is al vrij binnenkort zover: in de derde week van juni komen ze bij Tyan binnen, en dan moeten ze nog naar Nederland verscheept worden en ingeklaart. Ik verwacht ze dus in de eerste week van Juli te hebben. Zelf ga ik er ook nog PC2100 geheugen bij bestellen. Vooralsnog ziet het er qua prijs gunstiger uit dan verwacht, omdat we al met z''n zevenen zijn en dat drukt de prijs. We zitten nu rond de 1500 piek inclusief verzending en inklaring. Wie nog mee wil doen moet maar even zn mailadres achterlaten.

• Sundead
Zeg, alo, als je mijn mail niet goed ontvangen hebt, dan moet je ff terug mailen, dan doe ik het nog ff een keer op nieuw, zit namelijk momenteel via webmail van planet te kloten, dat werkt niet echt prettig

• MATANDO
  • Laatst online: 24-08 21:52
Ik heb wel interesse, maar dan moet het idde wel allemaal zeker zijn, en ik zou er ook gelijk wat geheugen bij willen doen dan, hou me maar op de hoogte.
Matando@hotmail.com

vinifinder.nl

Verwijderd

We zitten nu definitief op FL 1500 piek inclusief inklaring en verzending naar Nederland, omdat we al met z''n zevenen zijn. Bij de tien gaat er weer 35 dollar vanaf, dat is dus al snel honderd piek. Wie weet er nog geinteresseerde tweakers?

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

OK dan, ik ben geïnteresseerd :)

arjan@tweakers.net

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zondag 27 mei 2001 16:47 schreef AVL het volgende:
OK dan, ik ben geïnteresseerd :)

arjan@tweakers.net
196 posts :?

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Financieel onhaalbaar voor mij, maar wat voor voeding hoort daar bij, aangezien er een 8pins server-stekker ofzo opmoest?

Enermax bv heeft een serverstekker, maar volgens mij toch niet 8pins.
Weer een andere voeding kopen?

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 16:53 schreef Bierkameel het volgende:

[..]

196 posts :?
Wat maakt dat nu uit |:( . Je kunt toch geen conclusies trekken uit de hoeveelheid posts die iemand heeft.

Verwijderd

en dat is 8.

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

I''m in:
jeroen.coenen@planet.nl

Verwijderd

Xanadu, laat even je emailadres achter, want ik geloof dat ik je nog niet in m''n lijst heb staan.....

Verwijderd

Hmmmm, de eerste afhaker: we zitten dus nog steeds op acht.....

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:00
Op woensdag 16 mei 2001 08:50 schreef osama het volgende:
1500-2400 gulden. woehahahaha!!!!

(Koop je een dual pIII mobo voor incl 2 CPU''s >800 mhz.....)
Idd, vorige week heb ik mij een Dual p3 866 + koelers gekocht voor 18.500BEF, wel 2e hands (2 weken oud, met alle facturen ivm garantie)

• Christoph
  • Niet online
Ik ben ook van plan dit mobo te kopen, maar ik denk dat ik eerder de msi of de asus of iwill versie ga pakken.

Ik heb namelijk al een grote berg met ide schijven en ik wil ook op ide blijven, als het goed is komt msi met een goedkoper plankje zonder scsi controller...

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-08 16:57

SveNRG

Onderweg

Wacht nou maar tot andere fabrikanten ook dual AMD bordjes gaan produceren. Dan heb je een bordje dat even goed (of misschien beter) is dan die van Tyan.

Nog een paar maandjes hooguit...
Scheelt je weer een slordige 1000 piek.
Tenzij geld geen enkele rol speelt natuurlijk. ;)

All that you know, is at an end

Verwijderd

Dank voor je link, thermo, ik had hem nog niet kunnen vinden in retail. Vreemd ook, want AMD heeft de chipset nog niet gereleased, en Tyan t board niet, en ze zijn dr erg streng mee. Laatst moest ''n Duitse site ook zn prijsopgave van ''t web halen. Maar hier hebben ze m ook in stock, dat is het vreemde. Overigens is 575*2.5*1.195 (huidige koers plus BTW) ruim 1700 piek exclusief verzekerde verzending. Kan dus wel iets goedkoper: we zitten al bijna op 1400 piek. Blijft natuurlijk inderdaad flink duur vergeleken met de toekomstige asus en iwill boards, maar die laat ik graag liggen voor de bluescreen fetishisten.

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-08 16:57

SveNRG

Onderweg

Volgens mij probeer je gewoon een of ander handeltje op te zetten om hardwerkende tweakers een poot uit te draaien.

>:)

All that you know, is at an end

• Christoph
  • Niet online
eff zonder dollen, die msi en asus zullen rete stabiel zijn, het is niet het merk alo dat onstabiel is, het is vaak de chipset...

Imho vind ik het een goed idee van je maar je heb een groot bord voor je kop als je elke keer zeg dat de andere minder stabiel zijn.

Zonder dat er een test is geweest.. en daar wachten we maar eff op dan he alo :)

Verwijderd

We wachten natuurlijk even op de tests, thermo, maak je geen zorgen. Ga echt geen board kopen zonder een test te hebben gelezen. Ik heb de afgelopen tijd heel wat mobo''s gehad (stuk of vijftien) en inderdaad, de meeste instabiliteit komt door brakke chipsets, maar dat is zeker niet alles. T is natuurlijk maar wat je acceptabel vind: ook op een asus enzo kun je wel een paar dagen met zware belasting zonder crashes draaien, mits je echt alle drivers en registry instellingen strak hebt afgetuned. Wil je het echter langer volhouden, kom je alleen met servers van dell of compaq ofzo weg, of met Tyan of Supermicro. Meer een kwestie van ervaring dan van bord voor mn kop lijkt me, en van hoe je "voldoende stabiel" definieert. Oh ja, mijnheer Svenergy: die 1500 piek is gebaseerd op een koers van 2.49, en verzendkosten van USD 138.43, verzekerd, door FEDEX, en met invoerrechten van 19.5% plus afhandelingskosten, waar ik (vrij ruim) 100 piek voor heb begroot. Mijn voordeel zit erin dat ik er vijf+ bestel, en dus korting bovenop personeelskorting krijg. Bij tien gaat de prijs nog verder naar beneden. Verdien er geen reet aan, en dus niet zo leuk om een of ander commercieel verwijt naar je hoofd te krijgen :r . Anyway, we zitten nog op 8 man :) .

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-08 10:55

Ruudjah

2022

Overtuig me van het feit dat ik hem krijg voordat ie in de winkel ligt, en I''m in.

TweakBlog

Verwijderd

alo,

vergeet je mij niet ik had zeker interesse!!
;);)

Katana24

Verwijderd

Ruud,

Als je echt perse NU een board wil, zou ik die site in de VS proberen die hierboven gepost is, al denk ik niet dat ze m daar al kunnnen laat staan mogen leveren. Valt wel te proberen, alleen is wat duurder (250-300 piek). Ze komen half juni bij Tyan in de VS binnen, precieze datum volgt nog, en daarna worden ze meteen opgestuurd, wat ongeveer drie dagen duurt. Het eerste weekeind na ontvangst (ik heb doordeweeks een baan) kun je ze op komen halen. Nogmaals, precieze datum volgt nog, maar garranderen dat ie er is voor je m hier kunt krijgen kan ik niet, alleen eind juni wel. Misschien als je naar de importeur belt dat je iets over de release datum hier te weten kunt komen... en de prijs.... :)

Verwijderd

Katana, laat even je emailadres achter: kan ik je mailen

Verwijderd

ik probeer al drie uur die gasten in amerika te bereiken (die van de bovenstaande link) maar daar is de hele tijd niemand. Vind het maar een beetje een vage bedoeling zo lang voor de aankondiging. Zal wel een foutje zijn. Als iemand ze te pakken krijgt, laat t ff weten :)

Verwijderd

Ik heb ze te pakken gekregen, per email. Die gast spreekt nauwelijks Engels en heeft het alleen maar over betalen betalen betalen. t loopt wel storm daar geloof ik. Kan of wil niet zeggen wanneer ze kunnen verzenden.

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 16:49
Ik doe ook mee, graag zelfs :9~

email : f.meesters@chello.nl

Verwijderd

En dat is acht. Mooi nog twee en we gaan voor de 1400 piek.

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

oh trouwens alo,
ik heb me al bij je gemeld en ik wil heel graag zo''n bord maar ik wil natuurlijk wel eerst een review van zo''n bord gezien hebben. ik koop geen bord voor 1500,- als blijkt dat het van die brakke krengen zijn. (lijkt me stug trouwens >:) ) is het trouwens al zeker dat er athlons op passen of alleen palo''s?

Verwijderd

Alo,

E-mail adres: sven.keizer@yr.nl(op werk:)

Kun je speciefieke details geven over de Prijs en de Levertijd?

Katana

Verwijderd

nixnut: helaas, er gaan wel een boel geruchten over palo''s, alleen speciale palo''s of ook "oude" tbirds, maar ik weet nog niets zeker. M''n vriend bij Tyan weet het wel, maar als die wat loslaat kan hij naar z''n baan fluiten, en wij naar onze goedkope boards. er zit niets anders op dan te wachten op de reviews, die als het goed is op 4 juni op de sites verschijnen, de datum van de officiele release. We wachten natuurlijk gewoon op de eerste reviews, als het echt een brak board blijkt te zijn waarvan later betere revisies worden gemaakt, dan gaan we er natuurlijk niet voor (althans ik niet). Echter, we gaan er van uit dat het een top board is, en ook de bijbehorende reviews krijgt. Tyan kan het zich als topmerk namelijk niet veroorloven om en vette slipper te maken: dan zijn ze in een klap alle geloofwaardigheid kwijt. Toch zou het kunnen dat ze zich verslikken in hun ambitie om als eerste een dual athlon op de markt te krijgen. Daarom wachten we tot na de reviews, maar als die goed blijken, dan wil ik de timing wel erg strak houden. Dat betekent: eerste week van juni: definitieve prijs bekend en beslismoment voor iedereen naar aanleiding van de reviews. Betaling in de week daarna, verzending in de week daarna. Boards dus uiterlijk binnen in de laatste week van juni. Dit lijkt me allemaal ruim getimed, en dus haalbaar, mits iedereen op tijd beslist enzo, en dat ook op tijd doormailt. Ik ben niet van plan te wachten op mensen die te laat mailen of beslissen: een paar dagen na de reviews ga ik definitief bestellen.

• Fevida
Toch nog een vraagje. Aangezien dit een server-mobotje is, er zitten toch geen 64-bit PCI sloten op i.p.v. gewone 32-bits? En als die 64-bitters er wel op zitten, kan iemand mij vertellen of daar gewone pci-kaarten in kunnen?

En is er al meer bekent over de lay-out van deze plank? Hoe zit het met onboard LAN en SCSI en IDE-RAID aansluitingen? Of moet ik nog even wachten op deze info?

• Fevida
Heb zelf al antwoord gevonden :

Afbeeldingslocatie: http://www.pcstats.com/articleimages/dualamdpre_baord.jpg

Tyan has long been known to be working on a dual AMD solution. The Thunder K7 (Model No. S2462) as this mysterious board is known is expected to be released sometime in early quarter two of this year. According to a recent announcement on Akiba, a Japanese computer information magazine, the Thunder K7 is estimated to enter the retail market for around 118,000 Yen, or about $950 USD.

While that may seem like quite a hefty price tag, the revolutionary motherboard is targeted at the high-end workstation and the server market, and not the consumer market.

Regardless, what you get for your money is impressive: The Thunder K7 is build-up from an astounding 8-layer PCB and is based on the AMD 760MP chipset which supports 200MHz / 266MHz FSB.

The board has two socket 462 ZIF slots, one 4X AGP Pro slot, five 64/32 bit - 33MHz 6 volt PCI slots and four 184-pin DDR RAM slots for up to 4GB of PC1600/PC2100 compliant memory.

Tyan''s S2462 Dual AMD motherboard had dual channel master mode supporting upto four IDE devices with DMA 100/66/33. An Integrated LAN option gives the board two 3Com 3C920 Lan Controllers for 10/100Mbps support per controller. Integrated SCSI capabilities comes from an Adaptec AIC-7899W controller which yeilds two 160M SCSI channels for support of upto 15 LVD devices per channel. Other ports include; one floppy, one serial, one parallel, four USB and PS/2 for keyboard and mouse.

Graphics come from an integrated ATI RAGE XL graphics accelerator with a 4MB SDRAM frame buffer. Aside from the AMD 760MP chipset, the dual AMD Thunder K7 incorporates an IDG-2 North Bridge and Viper South Bridge along with a Winbond W83827HF Super I/O ASIC.

The BIOS on the Thunder K7 is by Phoenix. The 2MB flash BIOS has one interesting feature which allows for multiple boot configurations. Hardware monitors include three fan headers, 2 intrusion detector headers, and processor temperature and voltage monitoring.

Power comes to the Extended-ATX board via 24-pin and 6-pin power connectors. The S2462 is a large board and measures about 12" x 13".

While these are still just the preliminary specifications, they will no doubt generate a lot of interest in Tyan over the next few months before the dual AMD motherboard is officially released.

Dit is de link : http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rid=30733

Verwijderd

Yes, dat is inderdaad de info van pcstat. Meer nog te vinden op enquirer.net. Over de 64 bit sloten: dr kunnen inderdaad gewoon 32 bit kaarten in, geen probleem. Alleen die ene helemaal op t eind is een 64 bit 66 mhz slot (al zegt de spec sheet daar niks over) en als je daar een 32 bit kaart in ramt doet ie het wel, maar op 33 mhz.

• Sundead
Alle specs. zien er :9~ uit, maar nog 1 ding, zit er raid op het plankje, dus of ide of scsi, dat zou wel heel prettig zijn >:)

Verwijderd

wat dus aan bovenstaande posting niet helemaal klopt is dus:
- 66 mhz slot wordt niet genoemd
- bios is 4 mb
- genoemde prijs is echt belachelijk hoog

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

alo,
Het is echt niet dat ik je niet vertrouw ofzo hoor, maar hoe ga je de betaling regelen? 1500,- is een hoop geld en vooruitbetalen is niet echt een hobby van me (slechte ervaring bij ''winkel'' in duitstland)

Verwijderd

no way raid op t plankje, zelf promise fasttrack inpluggen of natuurlijk een scsi raid kaart.

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

Op dinsdag 29 mei 2001 11:22 schreef niXnut het volgende:
alo,
Het is echt niet dat ik je niet vertrouw ofzo hoor, maar hoe ga je de betaling regelen? 1500,- is een hoop geld en vooruitbetalen is niet echt een hobby van me (slechte ervaring bij ''winkel'' in duitstland)
oh ja, je had het over goedkoop DDR reepjes
hoe, wat, waar, en voor hoeveel?

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 19:12

pinodambini

Dr. Z. Vago

Op maandag 28 mei 2001 16:38 schreef Thermo het volgende:
btw kan je hem wel goedkoper dan

http://queen.pricewatch.com/search/search.idq?ne=29854&l=29808&qc=%22S2462%22*&CiCodePage=Windows-1252&cr=s2462

krijgen? :)
Tsja... daar moet je nog wel VAT, verzend en import kosten voor rekenen. Dus zal hij wel wat duurder dan 1,481.51 NLG worden. Denk zelf dat ie dan minimaal 1,900.00 NLG zal kosten oid. Dus ja, hij ken het goedkoper krijgen. :)

Verwijderd

Met degenen die er zeker bij zijn heb ik tot nu toe de afspraak gemaakt om alles van tevoren te betalen. Wat ik kan doen is een kopie van mijn paspoort met een verplichting tot levering naar je faxen, met mijn handtekening eronder. Verder ben ik echt niet zo gek dat ik acht tweakers voor 1500 piek ga naaien. Lijkt me niet gezond, zeker niet als je al mijn gegevens hebt. Ik begrijp je probleem, maar ik kan ook niet 12000 piek voorschieten, helaas :) . Het zal dus moeten gaan in goed vertrouwen, plus dus, indien gewenst die verplichting tot levering van mijn kant, een soort contractje dus. Wat betreft de leveringstermijn: ik heb tweemaal eerder bij hem besteld, en toen waren ze er binnen drie dagen (!), via FEDEX priority insured verzending. Ik vertrouw dus op ervaring, maar 100% zeker weet je het nooit. Ik sta overigens ook open voor andere ideeen om zeg maar de betrouwbaarheid dicht te timmeren, zowel van jullie als van mijn kant, roep maar, ik heb hier geen ervaring mee eigenlijk. Wel moet voorop staan dat alles strak gepland is, zodat we alles snel binnenkrijgen, en er maximaal twee weken tussen betaling en levering zit.

[edit: typo''s]

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

Ik hoop dat je je niet aangevallen voelt. maar je weet nooit wie je kunt vertrouwen, en 1500,- is een hoop geld.
Ik dacht dat jij bij uitstek in staat zou zijn om ff 12000,- piek te schokken (profiel --> beroep: bankiertje spelen ;))
geintje
ik zie trouwens dat je al vaker tyan mobo''s hebt gehad, allemaal goed bevallen?
als jij je waterdicht kunt legitimeren, heb ik er wel vertrouwen in.

Verwijderd

no problem, ik zou me zelf ook wel even drie keer bedenken. Legitimatie bij deze afgesproken. Werk inderdaad bij een bank, sherlock.

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

als die bordjes eenmaal in nederland zijn, dan wil ik hem wel graag ophalen. scheelt ook weer in de kosten. Ik woon in de buurt van nijmegen, waar woont jouw huis?

Verwijderd

Sherlock dit keer niet goed in mn profile gekeken: Amsterdam.

Verwijderd

Heb zojuist de specsheet gekregen van een volslagen onbekende, maar mag m helaas no way publiceren tot 4 juni. Heeft er niet iemand een leuk webservertje draaien waar hij op kan?

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

laat zien! laat zien!

worden TB''s officieel ondersteund of niet?
just yes or no!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

• Christoph
  • Niet online
officieel wordt er 200/266 mhz fsb ondersteunt, zegt ook al wat he :)

• Xandrios
  • Laatst online: 16:17
Op dinsdag 29 mei 2001 15:42 schreef alo het volgende:
heb zojuist de specsheets van m''n contact bij Tyan gekregen, maar mag m helaas no way publiceren. Heeft er niet iemand een leuk webservertje draaien waar hij op kan?
SPECS !!!!!!!!!!!!

PLEASSSSEEEEE :P

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

ik zit hier bij een isp/hostingprovider, maar ik heb een jaarcontract en ik denk niet dat dat verlengd wordt als ik mot krijg met tyan omdat de specs voortijdig gepubliceerd worden, dus sorry alo, niet bij mij

• Xandrios
zal ik ff een gratis hetnet accountje aanmaken??

pleuren we het daar ff op...

ok?

Verwijderd

Heb vanochtend al naar tweakers gemaild of ze dit in een nieuws draad willen hebben, maar niks gehoord, dus laten we t zelf maar even oplossen ja.... Als lekker wijf Britney dat account regelt, stuur ik dat ding wel even op. Stel je overigens niet te veel voor: het is gewoon zo''n tyan onepager, en er staat niet veel op wat we nog niet weten. Wel een grote en duidelijke foto, en jawel: ahtlon support!!!!!!

(overigens heb ik ter bescherming van mn bron even m''n vorige bericht ge-edit)

• Christoph
  • Niet online
Da van die athlon support wist ik al >:)

* Christoph zwijgt

• Xandrios
ik heb een accountje :) :)

zet ff je icq aan, of stuur het ff door naar:
webmaster@cutebritney.com

bedankt alvast :)

• niXnut

niXnut

Hora ruit; hora est!

Op dinsdag 29 mei 2001 16:26 schreef alo het volgende:
Wel een grote en duidelijke foto, en jawel: ahtlon support!!!!!!

(overigens heb ik ter bescherming van mn bron even m''n vorige bericht ge-edit)
:) :) :) :) :) :)

Verwijderd

m''n anonieme bron stuurt het je zelf even op, lekker wijf >:)

• Xandrios
hier het lekkere wijf :) :)

voor de PDF, klik ff hier

Verwijderd

waar blijft die link dan?

Verwijderd

sorry, lekkertje, ik zag die link niet ofzow...

• Xandrios
Op dinsdag 29 mei 2001 16:04 schreef niXnut het volgende:
laat zien! laat zien!

worden TB''s officieel ondersteund of niet?
just yes or no!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ja dus, ook de gewone TB''s worden ondersteund :9~

edit]

zie ook rond de socket: gaten voor de waterkoeling :)
Er is zo te zien ook wel ruimte :)
Dit wordt leuk :9~

• Xandrios
Op dinsdag 29 mei 2001 17:14 schreef alo het volgende:
waar blijft die link dan?
3 posts terug :)

maar ok, hiero dussss :)

• Christoph
  • Niet online
En voor alle mensen die nu *snik snik* denken auw wat gaat dat duur zijn

http://www.tweakers.net/nieuws/17083

:z

Niet iedereen kan 1400 piek betalen natuurlijk :)

Verwijderd

En jawel, het moest er van komen: hij is zojuist binnengekomen op pricewatch voor net iets minder dan 2000 piek. Ben benieuwd of ze m mogen laten staan.....(bolderhardware bedoel ik)

http://www.tweakers.net/pricewatch/18313

• Christoph
  • Niet online
Tuurlijk mogen ze dat laten staan , en let wel op dit :

Leverbaar vanaf 5-6-2001 BEPERKT !!

:)

• Sundead
Jaahh!!!! nog ff een paar daagjes geduld lieve kijkbuiskindertjes, dan is het speeluurtje er eindelijk >:)

• Christoph
  • Niet online
1 speeluurtje maar >:)

Verwijderd

Cutebritney, lekkertje, een of andere gek gaat je nog meer data over de K7 sturen waaronder alles over geheugen enzo. Post dat ook nog ff als je wilt!

Verwijderd

Het ziet er zoals je zometeen in de link van lekkertje kunt lezen (als het goed is) wel naar uit dat we een speciale voeding moeten gaan kopen....... Ik heb al de nodige emailtjes gestuurd.... hou jullie op de hoogte...

• Abbadon
  • Laatst online: 00:57
Op dinsdag 29 mei 2001 19:32 schreef alo het volgende:
Cutebritney, lekkertje, een of andere gek gaat je nog meer data over de K7 sturen waaronder alles over geheugen enzo. Post dat ook nog ff als je wilt!
Neeeee, dan kom ik nog meer in de verleiding. Oh, wat een lekker bord. Ik geef het eerlijk toe, ik durf niet. Als er het een en ander bekend was over de performance en met name onhebbelijkheden zou ik het serieus overwegen, dan nam ik die dure SCSI shit wel op de koop toe, maar ik wil toch bepaalde zekerheden voor 1500+ piek (hoewel Tyan al een bepaalde zekerheid is naar me dunkt)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Sundead
Nou, ik moet zeggen dat ik altijd al een zwak voor SCSi heb gehad, heb thuis ook 2 compu''s volledig uitgerust met scsi, maar in combinatie met die dual athlon en DDR en de naam tyan smelte mijn hart zo''n beetje, hebbehh!!!>:)

Verwijderd

abbadon: dan wacht je toch gewoon de reviews af? doet iedereen natuurlijk....
Pagina: 1 2 Laatste