De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zelfs na 10 keer lezen snap ik er geen HOL van
Je zag toch wat er eerst stond. Reviews zijn er zat te vinden op tweakers.net, als je zoekt op GoT vind je vast ook wel topics, op de MSI site kun je nog kijken.Op zondag 06 mei 2001 16:33 schreef Pizzaman het volgende:
huh
Verder is het verboden om greetz etc. te zetten in je posts én blijkbaar heeft hij ook niet de faq gelezen, want hij vraagt om info via icq, een forum is er om informatie te delen dus kun je het ook hier lezen.
Genoeg?
Edit: De topicstarter verandert trouwens steeds z''n post...
De topictitel vond ik toch wel ietsje beleefder!!Op zondag 06 mei 2001 16:26 schreef Wouter_Baas het volgende:
Ik wil zoveel mogelijk info over de :
MSI K7T TURBO -R :'')
Hehe, da''s`ook een manier om informatie te zoeken.
Misschien dat er nog andere fora zijn naast GoT waar deze vraag wordt gewaardeerd. Zolang ik niet wordt betaald kan je met dit soort topics een heleboel goodwill kweken.
Misschien dat er nog andere fora zijn naast GoT waar deze vraag wordt gewaardeerd. Zolang ik niet wordt betaald kan je met dit soort topics een heleboel goodwill kweken.
Je zoekactie naar ''msi k7t turbo'' leverde 626 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Dat lijkt me vrij duidelijk
Dat lijkt me vrij duidelijk
Ik wil graag weten wat voor Mainboard ik kan nemen i.v.m problemen met productiefouten!
Ik wil +/- 300 piek voor een MSI Mainboard uitgeven en dus een goed advies!
Minimale eisen 200MHz fbs
Alvast bedankt W.Baas
Alvast bedankt W.Baas
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Geen "bedankt" etc.... dat mag nietOp zondag 06 mei 2001 16:45 schreef Wouter_Baas het volgende:
Ik wil graag weten wat voor Mainboard ik kan nemen i.v.m problemen met productiefouten!
Alvast bedankt W.Baas
FAQ!
Pagina: 1