Ik heb hier een celeron 633 met met een Gigayte slocket converter op een abit bx6r2 zitten. Op zich werkt dit prima, maar ivm dit projectje wil ik graag met de jumpers op de slocket het voltage en de bussnelheid aangeven. En dat werkt dus niet
. Hoe ik de jumpers ook zet, de instellingen blijven zoals ze in het bios staan. Het voltage staat in het bios op cpu default, en daar maakt ie dus 1,7 V van, ongeacht wat ik op het converterkaartje instel. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Misschien dat je alles op auto detect kan zetten op je mobo en dan moet die wel luisteren naar die converter
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Volgens mij kan ik de cpu instellingen niet op auto detect zettenOp vrijdag 04 mei 2001 16:36 schreef HELLO_I_AM_YELLOW het volgende:
Misschien dat je alles op auto detect kan zetten op je mobo en dan moet die wel luisteren naar die converter
ten eerste:
dat projectje gaat niet werken!
ten tweede:
Dat de multiplier en bussnelheid niet aangepast worden lijkt me een serieus probleem, als je alles volgens het boekje gedaan hebt. Misschien is de convertor stuk, of misschien heb je een nieuwer BIOS nodig....
Probeer eens een andere convertor!
dat projectje gaat niet werken!
ten tweede:
Dat de multiplier en bussnelheid niet aangepast worden lijkt me een serieus probleem, als je alles volgens het boekje gedaan hebt. Misschien is de convertor stuk, of misschien heb je een nieuwer BIOS nodig....
Probeer eens een andere convertor!