Welke draadloze Muis/en/of/Merk is de beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Hoi ik heb een vraagje, omdat ik geslaagd ben voor mij *D examen *D mag ik van mijn ouders een draadloze muis uitkiezen :D . Alleen welke, welk merk is het beste, ik ben een gamer dus de optical valt al af . Prijs mag niet meer dan 200 piek bedragen.

(sorry maar bij search kon ik geen goede tread vinden)

w00t

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
neem gewoon de intelli mouse optical of die blauwe intelli van logitech heb ze alle twee en erg relax

maar neem geen balletje :))

moet je weer cleanen en ik speel ook wel spellen en reactie is toppie :)

Verwijderd

Draadloos optisch van logitech 8-)

• _MaLa_
nee das nix dan blijf je batterijen halen :)))))

• answer_man
  • Laatst online: 20-08 10:24
Op zaterdag 23 juni 2001 13:55 schreef _MaLa_ het volgende:
nee das nix dan blijf je batterijen halen :)))))
er bestaat ook iets als oplaadbare batterijen ;)

en het schijnt nog wel redelijk mee te vallen :)

• _MaLa_
batterijen ? das voor zaklampen en radiografische auto;s blijf nie met batterijen slepen :)) is geen gameboy |:(

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:24
Waarop geen optisch? Sinds ik er een heb wil ik niet meer anders, altijd die eeuwige stofballetjes :r

In games gaat ie ook perfect.

Verwijderd

Logitech Cordless Desktop Itouch Pro *D
Ik heb em zelf ook, helemaal tevreden voor 239 piek.

Dat is dus met een Logitech Cordless Mouseman Wheel, ik heb 3 jaar gebruik gemaakt van dezelfde muis met draad en deze gaat het weer zo lang uithouden :)

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Dat is net zoiets al vragen welke auto moet ik kopen, is dus gewoon heel persoonlijk.
Heb de Cordless Logitech mouseman wheel en de Logitech Cordless optical sinds kort.
Beide bevallen me uitstekend, gebruik de mouseman nu op mijn notebook.

Maar ga naar de compuzaak op de hoek en probeer ze uit, dat is het beste advies wat ik je kan geven.

• FireStarter
http://tweakers.net/nieuws/16872

hier staat :"Bij Dan's Data is vandaag een uitgebreide review neergezet over het nieuwste uit de keuken van Logitech, de Cordless MouseMan Optical. Deze muis is zoals de naam aangeeft een lichtgevende muis zonder staartje. Om het stroomverbruik onder de duim te houden is de muis uitgerust met een slim systeem, afhankelijk van de activiteit schakelt de refreshrate tussen 1500, 100, 10 en 2 keer per seconde. Logitech claimt dat de muis dankzij deze technologie ongeveer 3 maanden met een setje batterijen kan doen, zeker geen slechte prestatie hoewel de reviewer een schatting van 2 maanden realistischer vindt.

Verder is de muis uitgerust met de gebruikelijke Logitech software en een USB aansluiting in combinatie met een USB -> PS2 verloopstekkertje. [b]De muis is volgens de reviewer prettig in gebruik, alleen GAMERS zullen niet zo tevreden zijn met de refreshrate. [/b]Een aanrader, tenminste als je het geld er voor hebt en de muis prettig vindt werken."

Daarom wou ik geen optical. Gaat de muis echt niet raar doen wanneer je snelle bewegingen maakt in UT of Quake?

w00t

• FireStarter
Dat is net zoiets al vragen welke auto moet ik kopen, is dus gewoon heel persoonlijk.
Heb de Cordless Logitech mouseman wheel en de Logitech Cordless optical sinds kort.
Beide bevallen me uitstekend, gebruik de mouseman nu op mijn notebook.
Maar ga naar de compuzaak op de hoek en probeer ze uit, dat is het beste advies wat ik je kan geven.
Hmm.. zo'n antwoord geven ze ook vaak bij beeldschermen, ik denk dat je gelijk hebt.

w00t

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 16:36

Floor-is

5.2

Waarom wil je er per se eentje zonder staartje? De beste game-muizen hebben nu eenmaal een staartje (Razor Boomslang).

Ik heb een Logitech Optical MouseMan, hier kan ik echt perfect mee gamen (in hoeverre ik uberhaupt al kan gamen natuurlijk :P ).

Een tip (heb ik al eens eerder verteld):
Schroef de muis open, haal het gewichtje dat de boven het licht-gebeuren zit er uit en geniet. :)

Bericht hierboven

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:24
Op zaterdag 23 juni 2001 14:41 schreef Floris Diemel het volgende:
Waarom wil je er per se eentje zonder staartje? De beste game-muizen hebben nu eenmaal een staartje (Razor Boomslang).

Ik heb een Logitech Optical MouseMan, hier kan ik echt perfect mee gamen (in hoeverre ik uberhaupt al kan gamen natuurlijk :P ).

Een tip (heb ik al eens eerder verteld):
Schroef de muis open, haal het gewichtje dat de boven het licht-gebeuren zit er uit en geniet. :)
Die heb ik ook, nooit problemen in games!

Maar zit er een gewichtje in dat ding?

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Dat de refresh rate te laag zou zijn vind ik onzin

ik heb mijn refresh rate nu op 80keer per seconde staan, en hij reageert altijd constant op een snelle beweging, tis nooit zo dat tie helemaal doordraait of gewoon niets doet
de refresh rate kan btw ook nog op 100

En logitech roelt :9~

It seemed like a good idea at the time

Verwijderd

Optical mouseman

te zwaar door 2 aa batterijen.
niet goed voor gamen.

Boomerang

veel te hoog uitvalspercentage, gaan altijd naar de klote

• FireStarter
Ik ben links handig<= Of dit echt zo handig is weet ik niet :? , maar maakt dit verschil uit? Is de Logitech Cordless MouseMan Optical ook fijn, wanneer je linkshandig bent?
Of is het zowel voor rechts als linkshandige mensen gemaakt.

w00t

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 14:53 schreef robbie007 het volgende:
Ik ben links handig<= Of dit echt zo handig is weet ik niet :? , maar maakt dit verschil uit? Is de Logitech Cordless MouseMan Optical ook fijn, wanneer je linkshandig bent?
Of is het zowel voor rechts als linkshandige mensen gemaakt.
Optical mouseman cordless
te zwaar door 2 aa batterijen.
niet goed voor gamen.
niet fijn voor links+rechtshandigen

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Gewoon de Logitech Mouseman Wheel Optical kopen dus

is niet zwaar zonder gewichtje
goede refresh rate
mooi :D
Geen gezeik met batterijen
en dat draadje is heus niet zo irritant

It seemed like a good idea at the time

• FireStarter
Bij de pricewatch staat er een met draad, de LOGITECH Optical iFeel Mouseman Wheel http://tweakers.net/pricewatch/18218

Wat is er zo speciaal met dat iFeel gebeuren? Wat voel je dan percies?

w00t

Verwijderd

ifeel is toch zo'n force feedback iets :r

Verwijderd

ben je een gamer? dan zou ik zeker geen draadloze nemen. die zuigen nogal.

beste voor games is een razer boomslang en dan de 2000dpi versie.
als ik $$$ heb gaat ik er ook een halen, want die dingen rulen echt.

draadlozen eten batterijen, vallen soms uit omdat je dan weer opeens te ver van de ontvanger zit, en reageren minder snel.

Verwijderd

nee absoluut geen draadloze!! die zuigen echt zoals nix zuigt!!
en als antwoord op de vraag:
-logitech mouseman wheel optical
geen gezeik met batterijen en de beste!!
veel beter dan die eeuwige microsoft!!|:( zeker op wat minder vlakke ondergronden!

Verwijderd

Ik heb een draadloze optical van Logitech en ik ben er bijzonder blij mee. Meningen verschillen dus nogal. En die batterijen? ach gewoon een reservesetje in huis hebben.

Verwijderd

Ik heb afgelopen maandag die Neolec besteld, een draadloze optische muis, die helaas niet zo lang mee gat als de logitech, maar hier zit een accu bij, en e ontvanger is een oplader, dus klaar met computeren, ding in de lader zetten en de volgende ochtend lekker verder gamen/surfen etc.
www.neolec.de

• Sick Nick
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb gewoon een Logitech Cordless Mouseman geval (die met de schuine bovenkant) en hij is echt superrrrr.
Gewoon oplaadbare batterijen nemen, ik doe met intensief gebruik ongeveer een maandje met die batterijen.
En met games is hij ook zeker goed te doen, hoewel eentje met een draadje natuurlijk altijd net iets sneller is.

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 00:08 schreef Sick_Nick het volgende:
Ik heb gewoon een Logitech Cordless Mouseman geval (die met de schuine bovenkant) en hij is echt superrrrr.
Gewoon oplaadbare batterijen nemen, ik doe met intensief gebruik ongeveer een maandje met die batterijen.
En met games is hij ook zeker goed te doen, hoewel eentje met een draadje natuurlijk altijd net iets sneller is.
idem

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

ben een gamer dus de optical valt al af

pardon?

Jij slechte ervaring dan?
Of slechte ervaring door verkeerde optical muis?

Mijn leven is veranderd sinds ik optical muis heb .. met gamen !! Is gewoon 5x super de super geworden.

Beste muis,

whireless optical mouse man van logitech

http://mrfloris.com

• Sick Nick
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 24 juni 2001 00:11 schreef xiphoid het volgende:
ben een gamer dus de optical valt al af

pardon?

Jij slechte ervaring dan?
Of slechte ervaring door verkeerde optical muis?

Mijn leven is veranderd sinds ik optical muis heb .. met gamen !! Is gewoon 5x super de super geworden.

Beste muis,

whireless optical mouse man van logitech
Ik vind persoonlijk dat ding enorm K*T in de hand liggen. Doe mij toch maar die Mouseman, die ligt tenminste lekkerrrr in de hand!

Verwijderd

Logitech, beste merk, wel duur, ligt er dan wel aan wat je pakt, ik raad je aan, vind ik dan zo, je kunt je nu ook die toetsenborden kopen van logitech, en daar zit een goede draadloze bij, of je kunt een draadloze los kopen, heb ik dan gedaan.

Maar goed zelf weten, maar in iedergeval logitech vind ik het beste.

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik frag meestal 3 uur per dag met een Optical mouse. sta rond de 2e of 3e positie op UT servers, heb nergens last van.

Freelance tweaker

Verwijderd

ik zou voor de logitech cordless gaan, zwaar relaxed toetsenbordje!
Pagina: 1