[BC3] MSI k7t boot problemen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hallo,

ik heb net me nieuwe mobo (k7t turbo /w raid) in me kast geschroefd. ikke boote....niks..niet eens een LED die een lichtje gaat geven. ik las net hier (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/169652) dat er een fout in de handleiding zit. is dat waar? dat zou dus betekenen dat ik constant probeer me bios te resetten terwijl ie aan staan (wordt in handleiding gezegd dat dat je mobo kan mollen).

plz..kan iemand opheldering geven?

een wanhopige tweaker

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
hij dus echt totaal helemaal .... de koeler van me CPU (spire) gaat niet aan. de koeling van de voeding blijft ook uit. en de diagn. led''jes blijven ook uit.

iemand?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
opgelost

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
De stekker in het stopcontact gestoken?>:)