Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-12-2024
OK,

Ik heb h'm dus ook.
Ik heb alleen geen realtek erin zitten, maar een 'echte' 3com ism een sb 'good old' AWE32. (BP6, 2x366@550)
Ik krijg dit probleem op het moment dat ik geluid gebruik (mp3-tjes, i-net sites met geluid). Ik heb SP2 geinstalleerd, met m'n stomme kop zonder de uninstall mogelijkheid.
Ik had dit eerst volgens mij nadat ik sp1 had geinstalleerd. Stom van me dat ik het niet had uitgeprobeerd met een 'kale' install.
Is er al iemand met een oplossing???

PS. Mijn vrouw draait (duron 700@850) met een realtek en met onboard sound HELEMAAL zonder problemen

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb er nu geen last meer van, heb bij mij de Realtek eruit gehaald (3com erin) en de boel opnieuw geinstalleerd.

15 dagen nog geen BSOD, meteen maar een image gemaakt zodat mocht het fout gaan dat ik een image kan terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maupie
Ik vraag me dus af of het aan het SP ligt of niet. Momenteel ben ik win2k aan het herinstallen. Ik ga dus even geen SP installeren. Kijken of dat iets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]
Dat zegt ie dus na ca. een kwartiertje te draaien. Om geen specifieke reden geeft windows2000 mij de BSOD met deze message: "RIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL"
[\quote]

Voldoet je hardware wel aan de HCL ? zijn de drivers voor hw wel MS approved ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maupie
Volgens mij wel.

Ik heb nu een kale install.
Ik draai net 5 minuten een site met flash+geluid (q-dance.nl) en crashed ie weer.
Dit keer zonder BSOD maar gewoon met hangend geluid. Ik denk echt dat het aan mijn AWE32 ligt.

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
N/M mijn probleem... geheugen module kapot (gloof ik tot nu toe nog ;)) Keb de foutmeling dus wellus gehad (een paar keer in win xp), maarja wie niet? ;)

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Deze foutmelding heeft vaak iets te maken met slechte drivers.

Tips:

* Neem wanneer mogelijk WHQL gecertificeerde drivers.
* Waarom M$ zijn digitale handtekening op de Live!Ware drivers van Windows 2000 heeft gezet is me nog steeds een raadsel.
* Voor Realtek kaarten is het aan te raden om de standaard drivers van de Windows 2000 CD te gebruiken. (indien beschikbaar natuurlijk)
* Zet BIOS opties als Caching en shadowing uit. Dit werkt trager en instabieler. (Enkel onder DOS kan dit nog wat snelheidswinst opleveren, verder NIET)
* Voor de rest is het af te raden om je geheugen buiten zijn specificaties (PC100>PC133, CAS3 > CAS2) te laten draaien.
* Overklokken heeft niet *alleen* voordelen.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het hier ook met win xp 2600, sinds zondag.
Heb alleen wat xp patches van microsoft geinstalleerd, en sindsdien die schitterende melding of mijn usb stopt ermee ?? vaaaaag.

Probeer nu ff met geheugen op cas3 ipv cas2, als dit het is iz geheugen stuk denk ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 11:02

Dutch_guy

WYSIWYG

:( Ik heb het ook!

Specs:

WinXP build 2600
Intel PIII 450
VIA moederboard
256 mb
40 Gb WD + 8,4 Gb Maxtor
Hp 7200 writer
On-board sound
3-Com netwerkkaart (voor Mxstream)

Ik word er doodziek van, met Windows 98 SE had ik nooit zulke problemen.

Iemand een oplossing?

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Ja met XP en Win2k heb ik ook problemen, bij mij gaat het telkens mis wanneer ik vanaf de Client Norton Liveupdate start want dan knalt de server eruit met een blauw scherm en de bekende IRQ NOT LESS foutmelding.

Maar het ging net ook mis tijdens het downloaden van een bestand, soms gaat het goed maar er zitten van die dagen tussen dat het niet echt soepel gaat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Laatst online: 10-09 11:02

Dutch_guy

WYSIWYG

Even ter info, voor diegenen die dit probleem nog steeds hebben.

Ik heb de nieuwste drivers voor m'n 3-com netwerkkaart geinstalleerd, en sindsdien nooit meer problemen gehad :)

Als ik de voorgaande replies zie, dan lijkt het mij een typisch probleem met de netwerkkaart.

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het ook al :'( wXP 2600

realtek netwerkkaartje....
rest zie sign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, de meeste zeggen het al zelf: Realtek kaartjes.
In de meeste gevallen zijn het de drivers voor de realtekkaarten, die dit probleem veroorzaken.
Voor win9x machines zijn deze kaartjes perfect, maar voor de wat meer professionelere OS'es, ben je toch op de wat meer gesettelde fabrikanten aangewezen (Intel, 3Com).
Op een groot computerbedrijf waar ik voor werk, komen we deze foutmeldingen ook tegen, en hier ligt de oorzaak altijd in het verkeerd gebruik van NIC drivers.
Realtek richt zich ook op de goedkope thuismarkt, dus zullen ze hun drivers echt niet gaan optimaliseren voor de NT based OS'es.
Misschien dat ze nu wat meer hun best gaan doen nu XP op de markt is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 10:24 schreef Weegschaaltje het volgende:

Misschien dat ze nu wat meer hun best gaan doen nu XP op de markt is gekomen.
Dat is niet zo nodig natuurlijk, want bij XP worden zeker alle realtek kaarten ondersteund.

Ik heb een tijdje Windows NT 4 gedraaid met een RTL-8139, met Realtek drivers, maar zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 10:52 schreef svdmeer het volgende:

[..]

Dat is niet zo nodig natuurlijk, want bij XP worden zeker alle realtek kaarten ondersteund.

Ik heb een tijdje Windows NT 4 gedraaid met een RTL-8139, met Realtek drivers, maar zonder problemen.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar wie garandeert dan ook een goede werking van het OS, i.c.m. met dat stukje hardware? Mikkiesoft zegt van wel, maar i.c.m. met andere soft/hardware en drivers?
Dit gaat wel even wat dieper.
Dat jij nu zonder problemen hebt lopen te draaien, wil nog niet zeggen dat het dus een algemene regel is. Ik heb ook een Realtek gehad op XP, met problemen. En je leest het zelf, een heleboel mensen hebben dat probleem dus ook.
Na wat testen te hebben uitgevoerd (en dan bedoel ik dus langdurige, uitgebreide testen), en de ervaringen die ik met klanten heb gehad (Ja, ik werk op een technische helpdesk), kwam ik erachter dat het door Realtekdrivers werd veroorzaakt.
En voor die mensen die het dan toch willen weten: analyseer je dumpfile en analyseer de resources van je drivers, en controleer de overeenkomsten.
Ik ga je niet flamen o.i.d, maar je moet kijken naar het geheel, dan alleen maar naar jouw situatie. Beschouw het als positieve kritiek.
Alleen op die manier kan je een goede diagnose van het probleem vaststellen.
Okee, ik ben misschien dan een newbie, dus laat ik m'n mond maar houden
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:40

B4tman_DH

To the Bat.....

Ook Ik wil wel ff replyen. Ik had m'n XP al 2 maanden lang achter elkaar draaien, op verplichte reboots na dan.
Nu hebben we hier in Noord Holland tot 3x toe op 1 dag een stroomstoring gehad. Daarna heb ik nog gewoon een week m'n computer aan gehad. 3 dagen geleden heb ik een spel erop gezet, dat ging prima. Na het spelen ging ik terug naar windows, en hingen er na 10 min. ineens allemaal verschillende applicaties :(

Dus ik reset hem (voor de 1e x)

1 mil. sec is het scherm te zien dat je moet inloggen, dan BAM! IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL BSOD
Dus ik denk IRQ prob. ??
Zal wel, dus ik ruk meteen alles d'r uit >:)
Weer geen suc6 :( =>BSOD
Toen heb ik geprobeerd in save modes, ook dat werkte niet :( => BSOD
Daarna heb ik last good known config gedraait => BSOD
System recovery => BSOD
Repairen van je installatie =>BSOD
Toen heb ik uit eindelijk maar een nieuwe verse install gedaan, en die staat dus nu alweer een dag of 2 lekker te draaien.

Waar komt dat in godsnaam zo 1,2,3 vandaan aan de hardware heb ik al maanden niets veranderd.
Stroomstoring :?

Tia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook en die fout die hij geeft bij mij is als ik mijn win xp aflsuit er komt te staan: DRIVER_IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL . En daaronder komt te staan WDMCAPI.SYS.

Hoe krijg ik dit irri fout weg dit heb ik namelijk elke keer als ik mijn pc afsluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hetselfde bsod in XP is een netwerk kaart driver prob,of zoals hier een isdn kaart driver probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Mijn xp deed vaag enz.. bestanden waren beschadigd bla bla bla..

dus ik maar ff xp opnieuw instaleren... ja hoor.. krijg ik die error als ik me pc opstart, maar ik heb hier last van toen ik me HP Scanjet 5100C wou instaleren.. ik denk zelf dat het gewoon aan de verouderde drivers ligt..

maar gewoon als ie bijna klaar is met opstarten paf.. ligt ie er uit :(

edit:

P3 550
3x 128mb ram PC100
realtek kaartje
SB Live!
Diamond Viper 770

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Heb het probleem nu ook met een nieuwe PC en WinXP, op het mobo (A7V) zit alleen de cpu, videokaart (gf2mx) en 256mb geheugenreepje.

Elke keer krijg ik de melding IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL aan het eind van de installatie. WinXP wil er dus niet op!

Drama.

Een heel groot en stoer systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een met het probleem

DRIVER_IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL krijg ik alleen al meteen bij het installen van w2k. Ik draaide w2k een paar maanden foutloos, nix veranderd aan mn hardware of software en in een keer sloeg mn comp uit op niet meer op te starten. Elke keer slaat ie uit tijdens het opstarten en als ik dan in safe mode opstart krijg ik deze inmiddels bekende zin:

DRIVER_IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL zomaar uit het niets het kutte is alleen dat ik ook echt geen idee heb hoe dat nou komt ben nog geen computerwizzard dus verhelpen kan ik het niet en daar baal ik pittig van want 98se loopt bij mij totaal niet.

heb een:
jetway 542 mobo
viper 770
Netwerkkaart ???? hoe kan je dat ergens zien zonder mn kaart te hoeven verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik heb dit ook ff zitte volgen. Mijn GF heeft dit ook wel eens. Heeft ook een realtek maar ik ook. Maar ik heb haar mem getest en zaten fouten in.

specs

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

krijg nou tieten he,
zit ik net te fikke.. krijg ik net als ie wil beginnen krijg ik die f*cking kut error!!!!!!!!

echt zwaar fock op!!

ik denk dat ik er maar weer 2k op ga zette..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ff dit berichtje weer een beetje omhoog halen... :P

IK heb nu dus ook al die melding gekregen:

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Alleen vergeten te kijken aan welke driver oid het lag... Dat is dus voor de volgende keer.

Wel weet ik dat er veel op mijn IRQ 11 staat, misschien dat het daaraan ligt..?

En zijn we er nou al uit hoe dat zit met die Realtek gevallen? Zo 1 zit er bij mij namelijk ook in, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Op zondag 27 augustus 2000 16:55 schreef fuyungcow het volgende:
bij geeft hij die melding op sysfile:<BR>10k1f.sys anybody knows waar die van is.????<BR>ik kreeg deze melding voor de 2e keer...
EMU10K1F.SYS is het stuurprogramma van de SoundBlaster Live!. Probeer eens de nieuwste drivers voor deze kaart te installeren, als je dat nog niet hebt gedaan.

Over het algemeen worden stopfouten in Windows 2000 veroorzaakt door buggy of verkeerd geïnstalleerde drivers. Als je het programma Ghost hebt kun je zodra je een goed werkende Windows installatie hebt hier een image van maken. Als je dan problemen krijgt hoef je enkel maar even de image terug te plaatsen.
Als je dit wil gaan doen is het wel aan te raden om de image regelmatig bij te werken, bijvoorbeeld als je nieuwe WERKENDE drivers hebt geïnstalleerd.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Laatst online: 06-09 10:54
Bij mij is het onstaan nadat ik het bios ging tweaken.

Maar wel dezelfde melding. :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik jullie maar vertellen wat het probleem is.
Windows xp en sblive software en drivers van de sblive site veroorzaken deze problemen.
Gebruik de wdm drivers van microsoft en het probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Laatst online: 06-09 10:54
Op woensdag 05 december 2001 14:53 schreef accessoverride het volgende:
Zal ik jullie maar vertellen wat het probleem is.
Windows xp en sblive software en drivers van de sblive site veroorzaken deze problemen.
Gebruik de wdm drivers van microsoft en het probleem is opgelost.
Ja maar windows XP installeert toch automatisch al drivers als je hem net geinstalleerd hebt via een clean install. ?

Of bedoel je meteen daarna die drivers installeren ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op dinsdag 29 augustus 2000 11:14 schreef Koffie het volgende:
Koffie
Uit de FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Erm.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk diegene die dat soort foutmeldingen krijgen hebben na de installatie van windows xp de creative software geinstalleerd. Ik weet niet zeker of het de drivers of de software zijn maar het pakketje van www.soundblaster.com is niet goed voor windows xp. Gewoon de drivers van microsoft gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze foutmelding ook wel gezien en ik heb een Terratec soundcard.

Lijkt mij toch iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb er ook last van :(

[topic=341796/1/100]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier dus ook die vage melding zonder dat erbij staat welke driver het is

alleen in safe-mode wil ie nog booten want ook de lkgc (Last known Good Config.) is brak :(

ik weet niet of iemand er al een oplossing voor heeft gevonden... ik heb nl net een clean instal en na de setp van winroute moest ik rebooten dat deed ik en toen wou ie niet meer

ik heb al

alle IRQ's aangepast verwisseld
handmatig alle kaarten eruit gehaald en in andere sloten teruggelaatst.

ik ben nu maar opnieuw begonnen met de setup en dan ghost ik em wel ff

specs > zie specspage !!LET OP!! het gaat hier om de pc 5CHAAPK (ex-linuxbak p233@266) en dus niet ,me TB1400 want die gaat nog steeds als een tiet ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz ik heb er trouwens een creative Soublaster Value AWE 64 (ISA) in zitten en ik zie vaker mensen met een SB langkomen in deze thread.. :? zou daar de fout in zitten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 19:46
Op donderdag 01 november 2001 14:01 schreef Devil_2000 het volgende:
Ja met XP en Win2k heb ik ook problemen, bij mij gaat het telkens mis wanneer ik vanaf de Client Norton Liveupdate start want dan knalt de server eruit met een blauw scherm en de bekende IRQ NOT LESS foutmelding.
deze fout kreeg ik dus ook, na installatie van Norton 2002, sinds ik die $hit eraf heb geggooid geen bsod's meer

btw. ik heb nu corporate version erop gezet, patch erover en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het snel op kunnen lossen met de 4 disks (win2000 setup) en de optie systeemherstel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ik heb ook een sb live 5.1 en een realte kaartje en ik krijg het de ene week heel veel die error en de andere week weer helemaal niet. het is nu een beetje rustig en geen fouten (nog) en ik draai XP prof nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 17:52
Nou heb dus XP maar effe opnieuw erop gezet ivm die f#cking IQR fouten. Heb geen enkele driver geinstalleerd, hij heeft alles zelf gevonden. En jawel na een dag had ik hem weer. IRQ_NOT_LESS geneuzel met een mooie stopcode. Het gebeurt op willekeurige momenten, maar weer niet tijdens het gamen...Heb oa een realtek 8139 met soundblaster live!en een Gforce2GTS. Win2000 nooit problemen gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-07 08:33
ik heb dit ook gehad :(
Toen kwam ik er achter dat mijn geheugen kaduc was ;(
Nieuw geheugen in mijn comp -> werkte weer optimaal voor microsoft standaart :)

Verwijderd

Hmm ook ik heb hier soms last van :/ Wanneer ik Windows wil resumen na hibernaten geeft hij deze error :/ (geen error van bepaalde driver oid). Als ik reboot, data van hibernate delete, en normaal WinXP weer opstart, is het weer goed.

Ook ik heb bdw een SBlive geluidskaart.. misschien moet ik ook maar es update probere :\

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ik heb vandaag ook twee keer deze melding gehad. :(
Elke keer weer na het verder overklokken van m'n Thunderbirdtje :)
Draai nu maar weer op 1000 tot ik er achter ben wat de rede is van die kl... :( blauwe scherm

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het probleem ook onder windows XP, ziet (en ook al 1 keer onder w2k). Misschien is de oplossing ACPI op standard zetten zodat Irq weer netjes worden verdeeld , bijna al mijn kaarten staan nu bijna op irq 11.

Hoe:

device manager > computer : ACPI updated driver (niet laten zoeken) daarna de standard ACPI installeren en rebooten. Hij gaat dan voor alle hardware de drivertjes opnieuw installeren en zal dan niet alles op irq 11 zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 17:20
ook even mijn bijdrage aan dit topic: ik heb deze error ook, op een Dell Optiplex GX150 (Win2k 5.0 2195 SP2) Dit zegt de event viewer in win2k ervan:
The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x0000007f (0x00000008, 0x00000000, 0x00000000, 0x00000000). Microsoft Windows 2000 [v15.2195]. A dump was saved in: C:\WINNT\Minidump\Mini010202-02.dmp.
De minidump zelf is 64 kb, die zal ik maar niet posten (openen met notepad oid levert weinig op). Ik krijg hem ZEKER als ik eerst wat met Grokster/Morpheus/Kazaa ga doen en aansluitend Wolfensteinen. Ik heb een onboard netwerkkaart van 3com, dus we kunnen gevoeglijk uitsluiten dat de problemen alleen met Realtek kaarten optreken, of dat het alleen met Windows XP voorkomt.
Nog één keer een iets andere error gehad:
The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x0000001e (0xc0000005, 0x80468a7b, 0x00000000, 0x00000029).
Ik weet het ook allemaal niet...als er nieuwere drivers komen voor iets dat ik in mijn pc heb, zal ik de drivers installeren, en als het dan over is, zal ik hier weer posten :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucasvanlierop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2018
ook ik kreeg een dergelijke melding nl:

*** stop: 0x000000D1 (0x00000004, 0x00000002, 0,BFDDDaBB)
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
*** address BFDDDAB base at BFDAF000, datestamp 3adbb1dc - emu10k1f.sys

emu10k1f.sys is zoals bekend het bestandje dat gebruikt wordt door je Soundblaster Live

ik had de soundblaster drivers geinstalleerd + de AC3 Passthrough patch...niet zo heel geweldig want mijn pc werd iedere dag brakker totdat ik niks meer kon.

verder veel problemen gehad met branden, eerst adaptec easyCDC en later nero die crashten :-(
ik heb ook nog een realtek (1000 Mbitunex) kaartje, maar volgens mij is het nu opgelost door de soundblaster troep te uninstallen...

als ik nog wat vind horen jullie het.

WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst toevallig nog die melding gekregen toen ik winamp opstarte ...

Mr nu ni meer gekrege meestal flasht ie me alleen met videokaartmelding /// wel irri zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat gekregen na de instal van de laatste Detonator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw ik hep ook RealTek kaart :
Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Laatst online: 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Heb hier dezelfde foutmeldig alleen die komt bij het afsluiten van XP (of herstarten) krijg hem niet altijd maar meestal wel!
Ergens onderaan staat:
*** serial.sys - Adress F9B33E71 bast at F9B31000, Data stamp 0000000000

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real_jd
  • Laatst online: 02-04 16:19

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Ik heb deze melding ook en het ligt aan mijn 2e netwerkkaart (3com Ethernet). Als ik deze inschakel krijg ik bij afsluiten steeds de melding... Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Laatst online: 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Heb een oude serial.sys gekopieerd uit een .cab bestand en toen was het over!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
iedereen heeft hem dus, ik word er sinds kort ook mee geteisterd, meestal na een potje UT ofzo, of als me pc nix staat te doen :) very weird, toch is er nix kaput na de reboot...
Pagina: 1 2 Laatste