De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Mijn computer hangt niet. Hij staat.Op zaterdag 21 april 2001 20:42 schreef hoerrr het volgende:
Ik wil weten wat voor blauwe schermen iedereen krijgt. Hoe vaak je computer hangt,
Dan doe je echt iets niet goed.Ik heb soms van die dagen dat ik er veel krijg en andere dagen niet...
Vooral VXD VMM errors krijg ik...
Ga maar weer met Lego spelen ofzo.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik krijg geen blauwe schermen, ik draai win2k
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ook win2k kent zijn blauwe schermenOp zaterdag 21 april 2001 21:06 schreef Buzzman het volgende:
bijv als je rot geheugen hebt krijg je een memory stack dump ofzo, das blauw scherm
of als je je via 4in1 verkeerd geinstalleerd hebt krijg je een blauw scherm voordat je windows in kan gaan.
Moet toegeven dat ze er wel anders uitzien, maar net zo irritant!>:)
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Daarom moet je dat ook niet doenOp zaterdag 21 april 2001 21:18 schreef Fl3xx het volgende:
De enige bsod''s die ik krijg zijn die die je krijg als je een Diskette of cd er uithaalt terwijl hij ervan aan het lezen is, en dat onder win98se.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik heel af en toe (out of physical memoryOp zaterdag 21 april 2001 21:06 schreef Buzzman het volgende:
Je kon die blauwe schermpjes toch ook een andere achtergrondkleur geven ?
By each crime and every kindness, we birth our future
openkat.nl al gezien?
Te weinig spanning door je Bigfoot RAIDOp zaterdag 21 april 2001 21:28 schreef bakdozium het volgende:
ik heb hiero geen blauwe schermen
bij mij zijn ze zwart
By each crime and every kindness, we birth our future
Ik draai ook Win2k (advanced server) en af en toe krijg ik wel BSOD''s. Heeft te maken met m''n Matrox G450 denk ik (G400.dll). Ach, ik moest toch maar weer eens alles opnieuw installerenIk krijg geen blauwe schermen, ik draai win2k
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Wat heb jij met blauwe schermen?? je hebt er al 3 (= drie) topics over geopenDD???
Gr:):)tZZ
P.S.
Slotje??
Dit zijn toch onzinnege topics waar niemand wat aan heeft! Als je BSOD''s krijgt weet je dat je iets fout doet. Aan jezelf de taak om uit te vinden wat en eventueel met hulp van de mensen op de GOT. Maar dit soort topics zijn toch echt naar mijn mening vervuiling van het forum.:r
Verwijderd
IK gebruik ook een Gforce 6600 gt 1 gb ram , genoeg harde schijf,... de rest is in feite niet zo belangerijk. COD 1 kan ik in multiplayer zonder problemen spelen, COD 2 kan ik spelen, maar COD
multiplayer lukt totaal niet, ik krijg telkens day blauwe scherm. Niets helpt....
dit heb ik reeds geprobeerd: update win xp
update COD 2 patches
update directx 9
COD helemaal verwijderd + resterende gegevens, daarna opnieuw geinstalleerd.
IN de computerwinkel vinden ze het ook niet, ze hebben het geheugen verwisseld, grafische kaart eens vervangen, updates hier en daar. Niets helpt gewoon.
tot nu toe vind ik niets die me geholpen heeft. Op een Mac machine zou dit nooit gebeuren...
Heb je gegoogled op die stop 0x000000FC? Je krijgt een hele mooie link naar een KB artikel van MS.
En je kunt voor dit soort dingen beter een eigen topic aanmaken. Nadat je gegoogled hebt natuurlijk
[ Voor 21% gewijzigd door Maasluip op 11-07-2006 08:32 ]
Signatures zijn voor boomers.
Er staat '[BC3]' in de titel en 'BC3 Victim' is de topicstarter. Dit topic is dus deels hersteld na de Big Crash 3. Is ook verder niet belangrijk, het is een achterhaald, oud, mogelijk incompleet opsomtopic.Maasluip schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:30:
(waarom was dit topic niet meer dicht na de sluitmessage?).
Maar goed, als Groovy Wim er met die hint niet uit komt, kan hij dus beter een topic starten volgens de huidige regels.
{signature}
Vraag me niet waarom, maar op de een of andere manier had ik verwacht dat de sluitstatus wel de crash overleefd had.Voutloos schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:35:
[...]
Er staat '[BC3]' in de titel en 'BC3 Victim' is de topicstarter. Dit topic is dus deels hersteld na de Big Crash 3. Is ook verder niet belangrijk, het is een achterhaald, oud, mogelijk incompleet opsomtopic.
Signatures zijn voor boomers.
Dit topic is gesloten.
![]()