wie weet een goed programma waarmee ik over het netwerk de andere computer kan besturen en ook over-rulen etc 
Bij voorbaaat dank
Bij voorbaaat dank
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Dan moet je ook je database regelmatig opschonen.Op maandag 14 mei 2001 17:39 schreef tazzman het volgende:
SMS 2.0 ?![]()
![]()
Heb MSCSE gedaan met/in SMS 2.0.. wat een stront pakket zeg. Echt gatver.. daarom hebben wij onze eigen software die een stuk beter is.
En dat mag je in een bedrijf imho niet gebruiken.Overigens is VNC helemaal![]()
![]()
.. ik gebruik het zelf thuis ook, werkt als een speer! En het is gratis ook..
Werkt met Windows XP wel goed:) heb vandaag getest met PC-DUO Client v6.xx en Unreal draait gewoon Fulscreen met direct 3dOp maandag 14 mei 2001 22:17 schreef ronaz het volgende:
Mijn ervaringen met PCDUO in een intern netwerk zijn prima. Roeleert zwaar. Client niet installen op een pc waar je ook games op speelt.
PCDUO instaleert namelijk een secundaire videodriver die zich aanbiedt als primaire driver. Krijg je dus spellen die zeggen "no direct3d hardware found" en zo.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Veilige modus > dan kun je hem zo uninstallenOp woensdag 16 mei 2001 07:33 schreef ronaz het volgende:
Als je hem eenmaal geinstalleerd hebt staan is die PCI GDIHOOK5 verdomd lastig uit de Device Manager te krijgen onder 2K. Heb echt hardcore regedit moeten toepassen voordat ie weg was. Maar was ook een brak systeempje dus dat kan ook daaraan liggen.
Verwijderd
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.