[BC3] desktop overnemen in netwerk???

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08-2025
wie weet een goed programma waarmee ik over het netwerk de andere computer kan besturen en ook over-rulen etc 8-)

Bij voorbaaat dank

Verwijderd

voordat de rest het zegt:
VNC
zelf geen ervaring mee

Verwijderd

Remote Adminstrator :)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38

jep

Linux desktop?
Windows desktop?

VNC! :)

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:49
Ik denk dat je dan of Remote desktop of PCanywhere moet nemen. Kijk op download.com voor demos!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
over-rulen kan niet maar voor de rest kan je ook heel aardig heldeskje spelen met Netmeeting.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Inderdaad,

Gebruik VNC
Dit is zonder licenties te gebruiken is dus gratia te downloaden vanaf download.com.

Zit ook een hlml server(tje) in.

Hele pakket werkt als een speer !!!!!
>:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• --HYPER--392
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57

--HYPER--392

Powered by Fiat

Pc-duo.... je kan alles overnemen en zelfs sharen.. is niet de allersnelste maar in een netwerk werkt die als een tiet :-)

Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.

Verwijderd

Netmeeting :)

Verwijderd

Netbus kan ik je aanraden... >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
SMS van Microsoft werkt machtig, remotly z''n goeie 200 pc''s beheren. (toepassingsvoorbeeldje van Philips semiconductors Engeland)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Remote Adminstrator = mooi proggie

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:19
Hehe, kan jij aan SMS komen dan?

Verwijderd

Timbuktu Pro

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

SMS 2.0 ? :r :r :r

Heb MSCSE gedaan met/in SMS 2.0.. wat een stront pakket zeg. Echt gatver.. daarom hebben wij onze eigen software die een stuk beter is. :)

Overigens is VNC helemaal :D :D :D.. ik gebruik het zelf thuis ook, werkt als een speer! En het is gratis ook.. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 15:50

Convoy

g44p

RCO > Remote Control Options , super relax proggie

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 00:05

DJH

DameWare (WinNT) ROCKS!!

op download.com staat wel een probeerversie :)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb wel ervaring met VNC, en ik moet zeggen dat het simpel maar doeltreffend werkt. Het doet gewoon wat het moet doen, perfect dus.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• ronaz
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Mijn ervaringen met PCDUO in een intern netwerk zijn prima. Roeleert zwaar. Client niet installen op een pc waar je ook games op speelt.

PCDUO instaleert namelijk een secundaire videodriver die zich aanbiedt als primaire driver. Krijg je dus spellen die zeggen "no direct3d hardware found" en zo.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 17:39 schreef tazzman het volgende:
SMS 2.0 ? :r :r :r

Heb MSCSE gedaan met/in SMS 2.0.. wat een stront pakket zeg. Echt gatver.. daarom hebben wij onze eigen software die een stuk beter is. :)
Dan moet je ook je database regelmatig opschonen.
Overigens is VNC helemaal :D :D :D.. ik gebruik het zelf thuis ook, werkt als een speer! En het is gratis ook.. :)
En dat mag je in een bedrijf imho niet gebruiken.

Maaruh, welke software gebruiken jullie nu dan?

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09 17:35
Op maandag 14 mei 2001 22:17 schreef ronaz het volgende:
Mijn ervaringen met PCDUO in een intern netwerk zijn prima. Roeleert zwaar. Client niet installen op een pc waar je ook games op speelt.

PCDUO instaleert namelijk een secundaire videodriver die zich aanbiedt als primaire driver. Krijg je dus spellen die zeggen "no direct3d hardware found" en zo.
Werkt met Windows XP wel goed:) heb vandaag getest met PC-DUO Client v6.xx en Unreal draait gewoon Fulscreen met direct 3d >:) Terwijl dit werkt niet werkt met Win 2k en PC-DUO client V6.xx :(

Dit zijn mijn persoonlijke ervaringen:

SMS 2.0 is traaaaaag :Z

PC-Anywhere is niet zo stabiel als PC-Duo

PC-Duo is nog bruikbaar met een GSM 9600 BPS modem verbinding.:9)
PC-Duo werkt het snelst en vloeiends (dit is mijn ervaring):)

Mijn keus PC-Duo. Heb het nu ongeveer op 600 clients draaien.

• ronaz
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Shit, ik heb er maar een stuk of 300. :P

Bedankt trouwens voor de XP tip. Dat wist ik nog niet. Als je hem eenmaal geinstalleerd hebt staan is die PCI GDIHOOK5 verdomd lastig uit de Device Manager te krijgen onder 2K. Heb echt hardcore regedit moeten toepassen voordat ie weg was. Maar was ook een brak systeempje dus dat kan ook daaraan liggen.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

subseven :?

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09 17:35
Op woensdag 16 mei 2001 07:33 schreef ronaz het volgende:

Als je hem eenmaal geinstalleerd hebt staan is die PCI GDIHOOK5 verdomd lastig uit de Device Manager te krijgen onder 2K. Heb echt hardcore regedit moeten toepassen voordat ie weg was. Maar was ook een brak systeempje dus dat kan ook daaraan liggen.
Veilige modus > dan kun je hem zo uninstallen
en weg is ie :)

Verwijderd

Waar kan je in feite NetBus nog halen ? Enneuh , is het gewoon IP invullen en overnemen ? Dan is dat een leuke combo met BlackIce Defender voor hackertjes , gewone scanners Nuke ik , persistent assholes hacken we gewoon :) .

Verwijderd

Netmeeting
simpel en prima

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb VNC eens geprobeerd, en ik moet zeggen dat het wel lekker werkt :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

poledit
Pagina: 1