Toon posts:

[BC3] Helpdesk Programma''s

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik werk op dit moment met het programma TopDesk. (Ben helpdeskmedewerker op het gemeentehuis) Wij wilden gaan overschakelen op TopDesk 3.0. Nu vroeg ik me af of er nog meer helpdesk programma''s zijn. EN zo ja heeft iemand er url''s van ofzo? En ervaring met een van deze programma''s..

Alvast bedankt...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:03

Exirion

Gadgetfetisjist

Je hebt ook nog ExpertDesk (draait op Remedy ARS)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Moet je natuurlijk wel ook de URL van OGD-Software erbij zetten

Ik heb wel met wat andere pakketten gewerkt (Marval en ISIC en Remedy) Maar topdesk 3.0 is nog een heel stuk beter dan z''n voorgangers (2.4 en lager) + goedkoop + goedkoop upgraden. Het is niet voor niets het meest verkochte pakket!

In antwoord op je vraag : Welke andere?

(vrij naar Heinz reclame;))

Verwijderd

Topicstarter
we hadden al gehoord dat topdesk veel gebruikt word als helpdesk pakket, en moet zeggen topdesk 3.0 ziet er echt perfect uit!..

Verwijderd

Zijn er ook demo-versie''s te download?

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-08 20:28

BS

Wat moet ik me bij Helpdeskprogramma''s voorstellen ?

Zoekt dit programma fouten op ?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

SupportMagic of Action Request System (ARS), www.remedy.com

Virussen? Scan ze hier!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 24 april 2001 19:46 schreef BS het volgende:
Wat moet ik me bij Helpdeskprogramma''s voorstellen ?

Zoekt dit programma fouten op ?
helpdesk programma''s zijn databases waar alle calls naar de helpesk in gelogd worden, met klantgegevens, probleem omschrijving etc etc deze krijgt dan tevens een nummer welke ook wordt doorgegeven al refferentie aan de klant en aan de eventuele support engineer die op pad gaat om het probleem te verhelpen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 25 april 2001 08:15 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

helpdesk programma''s zijn databases waar alle calls naar de helpesk in gelogd worden, met klantgegevens, probleem omschrijving etc etc deze krijgt dan tevens een nummer welke ook wordt doorgegeven al refferentie aan de klant en aan de eventuele support engineer die op pad gaat om het probleem te verhelpen.
En je vergeet het belangrijkste nog: je bouwt zo een complete knowledgebase van problemen op. Als je in de toekomst dus een probleem hebt kan je searchen in het ding en krijg je (als je het goed doet) al een aantal mogelijke oplossingen voorgeschoteld.

Het is ook handig om een history bij te houden van PC''s die een bovengemiddeld aantal storingen krijgt (of users natuurlijk >:)).

Ook kun je dan mooie statistiekjes maken als ''hoeveel netwerk-gerelateerde problemen trader er op tussen 1 januari en 10 januari?''.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

wij gebruiken servicedesk hier (van HP) is ook wel netjes progje

• Aceton
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
op www.helpdesk.com staat als het goed is ook een hele lijst.

Voor de helpdesk hier heb ik echter een (iets meer aan de vraag voldoend) helpdesk-systeem zitten bouwen. Maar er zijn er genoeg te vinden.

alleen niet zo goed als de mijne :D *D :D

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 25 april 2001 08:18 schreef wildhagen het volgende:

[..]

En je vergeet het belangrijkste nog: je bouwt zo een complete knowledgebase van problemen op. Als je in de toekomst dus een probleem hebt kan je searchen in het ding en krijg je (als je het goed doet) al een aantal mogelijke oplossingen voorgeschoteld.

Het is ook handig om een history bij te houden van PC''s die een bovengemiddeld aantal storingen krijgt (of users natuurlijk >:)).

Ook kun je dan mooie statistiekjes maken als ''hoeveel netwerk-gerelateerde problemen trader er op tussen 1 januari en 10 januari?''.
voor die lijst van user heb dat pakket niet nodig, die herken je meteen al aan
1. het probleem wat ze hebben
2. de manier waarop ze het voorleggen

>:)>:)

maar dat was ik idd vergeten, is nog vroeg, heb geen zin, en ik wil koffie

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wij gebruiken Assyst, en daar heb ik maar 1 mening over: :r

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ik werk met Marval en dat is echt :r :r :r

gaan we ook veranderen :) Stappen over op Synergy.
Pagina: 1