Toon posts:

[BC3] Flash FXP ??

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand flashfxp en een een werkende crack??? En kan iemand mij het een en ander uitleggen van het progje, dan hoef ik dat zelf niet uit te zoeken. Ik weet in ieder geval dat het niet werkt om met een nt - server naar een andere nt server te connecten. En de andere kant moet passive mode ondersteunen. Alle tips zijn welkom..

Alvast bedankt.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

FlashFXP kun je vast wel op download.com ofzo krijgen. Een crack hebben we hier niet voor je daar is dit forum niet voor.

Verwijderd

ik snap ook nix van het progje :(

Hoe fxp ik bijvoorbeeld?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe het in zijn werk gaat weet ik wel, maar vooral de veiligheid is een probleem ik heb geen zin om op het bureau terecht te komen.
Ze hebben het daar over een wingate server, is er nog iets beters, mijn ip mag absoluut niet door komen. Met flashfxp kun je grote snelheden bereiken, in het snelste geval 1 mb/s, en daar heb ik wel zin in. Vooral makkelijk met divx uppen en downen.

Maar wel stafbaar..

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Als ik mij niet vergis kun je met dit programma van ftp server naar ftp server down/uploaden. Dus kun je van bijv een hele snelle pub die vol met zooi staat naar een andere pub pompen, zonder dat je daar zelf veel bandbreedte voor nodig hebt.

Verwijderd

nee man!!!
fxp is voor flash, heb je de tut''s gelezen van de site waar je hem vandaan hebt?

daar staat alles uitgelegd zoniet ga dan hier heen
www.virtual-fx.net

[EDIT]HAHAHAHAHAHAHAHAA SORRY.......
lees dat maar niet, was mijn fout ik dacht dat er Flare X stond, das voor flash, wh00pz :)....
ja sorry ik was moe!:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hier kan je cracks afhalen
en hier niet - Anton

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt het goed LAN, je krijgt een soort netwerk effect zoals je thuis hebt.
Als ik naar mijn andere computer up of down via ftp dan haal ik ook snelheden van 700 kbs of zo, flashfxp stuurt een ping naar een server, en krijgt er daarna een terug met poorten etc..., en zo stemt hij deze af op jou computer. Maar meestal gaat dit alleen bij bedrijven of universiteiten, bij de fxpboads dus, daarom staat ook altijd de fxp status erbij ( fxpable ) of ( non-fxpable ).

Greetingzz

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:07
Fxp is een onderdeel van het ftp protocol. Met dit gedeelte is het mogelijk van ftp naar ftp bestanden te verplaatsen zonder dat het jezelf bandbreedte kost.

Werking flash FXP.

Je ziet 4 vensters. links en recht boven en links rechts onder. De bovenste 2 zijn de servers waar je inloged. Log op 2 verschillende servers in, kies het bestand wat je wilt verplaatsen van server 1 naar 2 en kies transfer. Nu komt dat bestand in de queue te staan (venster links onder). Het venster rechts onder geeft info over de servers zelf.

Dit proces is vooral handig bij O-day ftp''s. Even snel de files op een betrouwbare en stabiele ftp zetten verzekerd je ervan dat je alles binnen krijgt.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Jongens... FOEI!

Crackz zijn illegaal >:)

maarre.. nog nooit gehoord van ZOEKEN? astalaviesta ofzo? :9

Enne... wat heb je aan FlashFXP als je geen private sites hebt? Of iig sites waar een UPLOAD map is en die lekker snel is (een leuke 0day site... iemand met een UTwente bak...of gelijkwaardige speed ftp 8-)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Waarschuwing voor topicstarter ( teelbal ) voor het vragen naar cracks.

Waarschuwing voor StanleyBobly voor het linken naar een warez site.

Verwijderd

Ik veronderstel da je met Flash fxp de bestanden van een server ook gewoon naar je harde schijf kan kopiëren ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 17:02
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 19:46:
Ik veronderstel da je met Flash fxp de bestanden van een server ook gewoon naar je harde schijf kan kopiëren ?
Dat kan gewoon ja, wat je zelf ook even uit had kunnen proberen ;)

Zie je trouwens die [BC3] in de topictitel staan? Dat betekend dat het topic heel oud is.

The devil is in the details.

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 10:54
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 19:46:
dude, lekker wat super oude topics omhoog schoppen :/. Zo komt ieder topic op GoT nog es langs :P.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

benny1,

Je kickt nu wel een erg oud topic omhoog met een nogal vreemde vraag. Lees nou voordat je door gaat met posten eens Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door, en kijk eens ofdat je manier waarop je je op dit moment op het forum gedraagt zich daar in past.

Dit heeft iig geen zin - een zo'n oiud topic kicken met zo'n simpele vraag is iets waar niemand iets aan heeft.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.