[BC3] echt geen source?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 293 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Klinkt wel aardig, maar dan mikt men in elke pagina een referrer script die zorgt dat de page altijd in z''n frameset geladen wordt, en die frameset draait fullscreen...

www.jurgroessen.nl

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

Op vrijdag 18 mei 2001 21:50 schreef Kerrick het volgende:

[..]

hihi jaaa dat het altijd kan weten we wel..
Toch is het wel aardig als je een gebruikersvriendelijke manier (dus geen popup-disabler) hebt om je eventueel briljante javascript te hiden. Misschien is iemand die zo lame is het te jatten wel niet zo slim dat ie om je beveiliging heen komt..
Van iemand die niet weet hoe hij de source kan achterhalen, lijkt het me niet erg waarschijnlijk dat deze iets met je briljante javascriptje aan zou kunnen vangen... :P

Persoonlijk denk ik dat elke poging om iets te verbergen, gewoon zonde van je tijd is. In het uiterste geval kun je alles gewoon uit je internet-cache vissen.

Zelf mijn swf-jes zijn tegenwoordig niet veilig meer. :'(

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 00:02 schreef Hangloozz het volgende:
Clay:
Maar als je dan je site fullscreen laat draaien heb je ook geen URL-balk waar je je d.write in kan typen :+

Heb je daar nog een tip voor?
gewoon de site in een andere site laden (dus via je eigen site een popupje maken met de andere site erin)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Volgens mij is source code jatten nog wel het minst boeiende....content jatten is al veel erger en minder makkelijk te voorkomen dan het jatten van ideeen (volgens mij is internet zo groot geworden :P iedereen jat ideeen van elkaar).

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 01:21 schreef Hangloozz het volgende:
Klinkt wel aardig, maar dan mikt men in elke pagina een referrer script die zorgt dat de page altijd in z''n frameset geladen wordt, en die frameset draait fullscreen...
maar dan kan je hem toch alsnog resizen vanuit je eigen pagina dmv een popupje en in dat popupje flikker je dan weer een adresbalk.

denk ik dan:)

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Op zaterdag 19 mei 2001 00:02 schreef Hangloozz het volgende:
Clay:
Maar als je dan je site fullscreen laat draaien heb je ook geen URL-balk waar je je d.write in kan typen :+

Heb je daar nog een tip voor?
Ctrl-N

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 15:09

veryip

Nikon D7000 + Glas

Op woensdag 16 mei 2001 20:00 schreef McVirusS het volgende:
Oke; durf best een weddenschap aan te gaan..de eerste die een website maakt waar het absoluut onmogenlijk is om de source te zien krijgt van mij een Slagroomtaart.
''k heb hier nog wel ergens een scriptje liggen waarmee je echt alle toetsen, behalve de linker muisknop, blokkeerd; dus ook nix meer met "Shift" etc. Als je dan de boel fullscreen laat openen ben je ook fijn de taakbalk kwijt maar...... uit het script van je startpaginaatje, waaruit die fullscreenpagian opend, kun je altijd die pagina in een gewoon scherm openen :r dus dat schiet ook niet op.

Dus......... en bij temp internetfiles etc. kan je de boel ook nog opzoeken; of gewoon bij geschiedenis.

Nikon D7000

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 15:33
Ja, of zelf een HTML filetje maken met een link en dan ''doel opslaan als...''.
Dat kan je dan gewoon ff in notenpaadje openen en lezen.
Misschien moet je het 5 of 6 keer herhalen voordat je werkelijk bij de bron bent die je zoekt, maar hé... de bron van de Amazone was ook niet in 1 dag ontdekt :7

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Pagina: 1 2 Laatste