Here we go 
1. GP 3
2. Grand Prix Legends
3. Toca2 (wanneer komt die playstation versie voor de pc uit???)
4. NFS Porsche
1. GP 3
2. Grand Prix Legends
4. NFS Porsche
Verwijderd
Verwijderd
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Ehh, TOCA2 voor de PC is al zo''n 2 jaar uitOp vrijdag 24 november 2000 08:48 schreef Mummie het volgende:
Here we go
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Die-hard Brexiteer
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
excuses, die url is alleen maar als je ff wil vergelijken, niks mis mee toch?Op vrijdag 24 november 2000 14:55 schreef dvdstelt het volgende:
F1 Spirit van de MSX!!!
Wat een irritantje hierboven...
Zeker met als sig. de url naar de benchmark van z''n computer!!!
Die-hard Brexiteer
oftewel: GT is het beste spel als je niet naar andere spellen kijktOp vrijdag 24 november 2000 14:50 schreef BeyondHorizon het volgende:
Zonder enige twijfel Gran Turismo, dan praten we nog niet eens over de rest
Verwijderd
Yeah right!!!Wat heeft iedereen het toch over GP3???
Die mensen hebben OF niet gehoord van F1 2000 OF ze snappen er niks van.
Want zowel qua geluid, beeld als realisme is F1 2000 HET formule 1 spel!
En ik ben zelf hele lange tijd GP2 verslaafd geweest, maar GP3 tipt niet aan F1 2000!!!
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
He kneus, als je MetallicA gaat quoten, doe dat dan aub zonder spelfouten.Op vrijdag 24 november 2000 15:00 schreef BeyondHorizon het volgende:
[..]
excuses, die url is alleen maar als je ff wil vergelijken, niks mis mee toch?
Metal up your ass
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
We see things as we are, not as they are
| I've got permission to color outside the lines |
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
He kneus, als je MetallicA gaat quoten, doe dat dan aub zonder spelfouten.
" Play the violent strings of my symphony "
Mwoah ik vind RC2000 leukerOp woensdag 11 april 2001 17:29 schreef Symphony-X het volgende:
[..]
HIIIIHAAA! Right on man!!
Beste racespel is Colin McRae Rally.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Huh? Hoezo dan? Colin McRae 2.0 is toch al maanden uit of ben ik nou raar?Op woensdag 22 november 2000 13:54 schreef TiMBO het volgende:
wachten op colin 2 inderdaad
Damn, ik denk laat ik dat dan maar ff posten. Maar eerst even kijken... Had ik ''m al gepost... Iemand lekker aan ''t vissen geweestOp woensdag 22 november 2000 21:03 schreef JvS het volgende:
Mariokart
voor de tweede keer vandaag
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Alleen is die post wat jij quote meer dan 2 maanden oudOp woensdag 11 april 2001 17:44 schreef DeepFreezer het volgende:
[..]
Huh? Hoezo dan? Colin McRae 2.0 is toch al maanden uit of ben ik nou raar?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
The cyclographing developer
Verwijderd
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Echt wel Stunts, en ook Death Track!Op woensdag 22 november 2000 13:56 schreef IceStorm het volgende:
Stunts
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
StreetrodOp vrijdag 13 april 2001 10:27 schreef FlameHeaD het volgende:
2) Euh dat ouwe spel, moest je een auto kopen en tunen etc. Draaide op een 286
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
This too shall pass
Verwijderd
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
This too shall pass
Verwijderd
Ze weten niet wat ze missen!!! Is er buiten het origineel trouwens nog een versie voor PC? Of allemaal PSX?Op dinsdag 17 april 2001 13:18 schreef sharkyOnline het volgende:
ik hoor al dat niemand hier wip3out heeft gespeeld...
what a shame
May the force be with you!!
Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!
wip3out nooit gespeeld, maar ik weet wel dat er voor de pc ook wipeout 2097 is uitgekomen (ik hem hem op de playstation, geen idee of het op de pc een beetje speelt...)Op donderdag 19 april 2001 22:50 schreef TripLcixx het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze missen!!! Is er buiten het origineel trouwens nog een versie voor PC? Of allemaal PSX?
Verwijderd
Ik denk dat dat de originele is...die heb ik al.|:(Op donderdag 19 april 2001 23:18 schreef Demolition-Man het volgende:
er is ook een pc-versie van....14,95 bij de Intertoys volgens mij...weeknie zeker
Ik heb de demo daarvan geprobeerd(viel redelijk goed mee), maar ik heb nooit de volledige versie voor PC gezien/gevonden, betwijfel of ze bestaat.Op vrijdag 20 april 2001 12:44 schreef DinoPK het volgende:
[..]
wip3out nooit gespeeld, maar ik weet wel dat er voor de pc ook wipeout 2097 is uitgekomen (ik hem hem op de playstation, geen idee of het op de pc een beetje speelt...)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq