Al vast bedankt.
Ik kan nu al niet meer wachten
Verder is GP1 degene waar ik de meeste uren in heb zitten.
En op nummer 3: NFS 3 i.c.m. me voodoo1, vet spel!
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
titel alleen al !
Accolade Grand Prix
Stunts
Wacky Wheels
NFS2SE
NFS3
NFS5
GT
Carmageddon
Vooral de 1e 3 heb ik vee gespeeld
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
1. Fatal Racing (whiplash)
2. GTA 1
3. Driver 1
4. OffRoad
2. dethkarz
3. NFS 3
4. super mario kart
5. carmageddon 1
6. P.O.D
7. screamer 2
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
~. Nascar 4 (2001)
3. Indy 500 (1994)
4. GP1 (1994)
5. IndyCar 2 (1996)
De meeste spellen die ik hier langs zie komen schaar ik onder de noemer ''arcadistische troep''. GP3, F1-2000, allemaal leuk met graphics, maar een F1-wagen nabootsen, ho maar.
Nog een paar maanden wachten op World Sports Cars. Met dit spel zal elke wagen nagebootst kunnen worden, van CART tot Toerwagens, van GT''s tot Rally. En nog ultra-realistisch ook.
Verwijderd
Trouwens Icestorm dat Death track was wel kickass ja. Ik heb alleen nooit een PC gehad waar die normaal op draaide het was altijd te snel of te langzaam
in de arcade:
daytona usa (4-player) vind ik verreweg het leukst. Out-run blijft leuk, voor de rest valt racen in de arcade wel een beetje tegen vind ik.
voor de consoles:
Super nes: Super Mario Kart! zoooooo goed. (oh en f-zero was ook niet verkeerd)
Saturn: Sega rally, Daytona usa (ook al was het een vreselijke port), nfs1
Playstation: Gran turismo 1 en het sublieme deel 2.
N64: waverace heb ik altijd heel special gevonden
en dan de pc (kwam ik iets later in dus nieuwere games):
pod, vanwege de toendertijd fenomenale graphics.
rollcage, vanwege het snelheidsgevoel
gp3, vanwege het gevoel
maar mijn favoriet sinds dik een jaar: rally championship 2000!
De allermooiste racing graphics tot nu toe, en pas echt fantastisch als je dit daadwerkelijk met een force feedback stuur gespeeld hebt.
what a shame
This too shall pass
Verwijderd
Ze weten niet wat ze missen!!! Is er buiten het origineel trouwens nog een versie voor PC? Of allemaal PSX?Op dinsdag 17 april 2001 13:18 schreef sharkyOnline het volgende:
ik hoor al dat niemand hier wip3out heeft gespeeld...
what a shame
2. Rally championship 2000
3. Collin McRae 2
4. Rally Masters
May the force be with you!!
2. Mario Kart (SNES)
8-)8-)8-)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar dat verraadt toch een beetje mijn leeftijd
Oh, en Battle Cars op ZX Spectrum, was ook retegaaf, kon je elkaar lekker afknallen (waren alleen geen voetgangers
Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!
f1 formule 1 championchip ofzo
weet het niet goed gespeld
MzzLs
wip3out nooit gespeeld, maar ik weet wel dat er voor de pc ook wipeout 2097 is uitgekomen (ik hem hem op de playstation, geen idee of het op de pc een beetje speelt...)Op donderdag 19 april 2001 22:50 schreef TripLcixx het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze missen!!! Is er buiten het origineel trouwens nog een versie voor PC? Of allemaal PSX?
Verwijderd
Ik denk dat dat de originele is...die heb ik al.|:(Op donderdag 19 april 2001 23:18 schreef Demolition-Man het volgende:
er is ook een pc-versie van....14,95 bij de Intertoys volgens mij...weeknie zeker
Ik heb de demo daarvan geprobeerd(viel redelijk goed mee), maar ik heb nooit de volledige versie voor PC gezien/gevonden, betwijfel of ze bestaat.Op vrijdag 20 april 2001 12:44 schreef DinoPK het volgende:
[..]
wip3out nooit gespeeld, maar ik weet wel dat er voor de pc ook wipeout 2097 is uitgekomen (ik hem hem op de playstation, geen idee of het op de pc een beetje speelt...)
P.S. Waarom schrijft iedereen Wip3out??? Het is echt gewoon WipEout hoor!