Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Verwijderd
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
There aint much room in a mushroom
Verwijderd
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
[This message has been edited by Chillout (edited 02-07-2000).]
Verwijderd
en daarna kwam DONKY KONG and SPACE INVADERS.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Jammer dat ik ''m ooit verkocht heb..
Toen maakten ze tenminste nog spellen met een goede gameplay (graphics waren trouwens ook niet verkeerd voor die tijd). Wanneer was dat ook al weer? ''89, ''90 of zo?
Weet iemand het nog.
Verwijderd
Wel later... ik speelde Mario Bros 1 uit toen ik 8 was.. dus hij zal van ''92 zijn ofzoOp zondag 19 november 2000 23:48 schreef Sikkie het volgende:
Mario Bros 1 op de NES
Jammer dat ik ''m ooit verkocht heb..
Toen maakten ze tenminste nog spellen met een goede gameplay (graphics waren trouwens ook niet verkeerd voor die tijd). Wanneer was dat ook al weer? ''89, ''90 of zo?
Weet iemand het nog.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
ik was 7 ofzo, o wat kewl toch.. Ik had DOS binnen een minuut door.
platform spel op de spectrum
ja dat is een toetsen bord
en een tape deck en tv
op de pc was het testdriver 1
op mijn xt
- = [ en ik huppel weer verder ] = -
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
eehh......pacman dacht ik
Verwijderd
Even later op de C64: CommandoII, Giana Sisters en Impossible Mission (to name a few).
Retro gaming ROCKS!
PC XT - Kings Quest
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
op de Commodore PC30-III in 1989
Vette bak was dat trouwens
286, 1mb, 20 mb harddisk, ATi ega wonder
(kon zowel hercules als ega) mooi mono amber schermpje...
liep op die mooie 3.5" HD diskettes, weet nog dat ik 50 piek betaalde voor een doosje van die krengen.
audio out (1 tulpje die zelfde signaal had als de pc-speaker)
toch weer eens zo''n ding opsnorren.
effe horde
misschien trekt ie wel 1 KKeys/s
Geef je muis af en toe een stukkie kaas
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
En het tweede spel was Prince of Persia, op dezelfde XT...
Idd, digdug, of digger was de eerste. Mijn vader bestuurde, ik schoot met F1, en andersomOp woensdag 21 juni 2000 13:49 schreef boppie het volgende:
is er dan niemand die begonnen is met digger?<P>DIGGER Roels!<P>
Verwijderd
Ik heb hem maar 1 keer zien staan BlueMax en die ik nog niet gezien heb is SKI op C64Op woensdag 21 juni 2000 14:07 schreef Super Snackman het volgende:
Op de C-64 BlueMax, en toen op de 8086(XT) heb ik Digger, Sopwith en PrinceOfPersia gespeeld en natuurlijk de Summer/Winter games.
waren mijn eerst games!
Verwijderd
Is er iemand die dit ook voor de pc heeft?
Bestaat het?
Inderdaad, vooral Nibbles was geweldigOp maandag 20 november 2000 08:50 schreef mvdheuvel het volgende:
NIBBLES.BAS en GORILLA.BAS
Bubblo bobble! met die hagedissies!
Volgens mij is het niet voor de pc te krijgen!?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verder was ik zo rond ''86-''87 totaal verslingert aan de eerste MS-Flightsimulator. Op een XT uiteraard.
De reacties van mijn klasgenootjes destijds:
"Waaaaaauww, heb jij een COMPUTER thuis???"
Be careful what you wish for.. you just might get it.
Verwijderd
Een spel waarbij je kanonskogels op mannetjes of op hun laddertjes moest gooien zodat ze niet bij jou konden komen.
Was erg tof,weet alleen de naam niet.
Zou het graag nog eens spelen :-)
Op de Commodore 64 was m''n eerste spel Commandos.Beetje lopen en schieten.
Was vet met z''n tweeen
Op de Nes was het mario bros/duck hunt.
Kent iedereen wel toch?
En op m''n eerste pc Prince!
Wat was dat mooi toen!!!!!
Wat een spellen he.
Greetz Menno
Verwijderd
Oei als ik dat zinnetje zo lees ga ik met toch wel een ''oud lijk'' voelen.;)
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verwijderd
heb hem nog staan en ga er waarschijnlijk ook zo''n NES MOD van maken die vond ik wel vet.
mazals Arne_F
Verwijderd
Ik weet me god niet wat echt het eerste spelletje was dat ik speelde aangezien ik toen een jaar of 4/5 was...
Jawel ik heb het vaak op de pc gespeeld...Op vrijdag 24 november 2000 15:19 schreef Dinictus het volgende:
Ja man!
Bubblo bobble! met die hagedissies!
Volgens mij is het niet voor de pc te krijgen!?
kent er iemand AV volley, dat was echt briljant...
/me == 42
Verwijderd
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Weet iemand het wel
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Prince of persia was m''n eerste pc-spel!
Always outnumbered, never outgunned!
Was het niet iets met 2 gorilla''s op een paar flats en dat je dan met die bananen die ander kapot moest gooien? Komt me vaag bekend voor.Op dinsdag 03 april 2001 16:44 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Een vaag multiplayer spel met banaantjes gooien ofzo op de PC... heb geen idee meer hoe het heet
Weet iemand het wel
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik was net 4 hehehehe
Heb alleen geen idee hoe dat heet.
Iets met Basic ofzo
Op de Commodore PET : Hangman (op school
Op de Pc : Leisure suit Larry 1 (CGA)
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
de beste adventure ooit... :P:P
Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it
Verwijderd
ik heb net mn atari ST weer aangesloten om ff weer te spelenOp woensdag 04 april 2001 20:27 schreef EZ_Ruudje het volgende:
Volgens mij was het Prince of Persia 1 Dat was pas een wreed spelheb er jaren aan gezeten
Jaren??Op woensdag 04 april 2001 20:27 schreef EZ_Ruudje het volgende:
Volgens mij was het Prince of Persia 1 Dat was pas een wreed spelheb er jaren aan gezeten
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb ''m ook op een SNES emulator, en de SNES versie is nog mooier dan de PC versie!Op woensdag 04 april 2001 20:50 schreef Jozzz het volgende:
[..]
ik heb net mn atari ST weer aangesloten om ff weer te spelen
Verwijderd
... of was het idd Prinde of Persia?
-edit-
toevoeging
-edit-
Verwijderd
Je weet wel, tennissen tegen elkaar met een wit streepje een de ene kant, en een wit streepje aan de andere kant. En dan zo''n notehouten tv console met twee rond-draai knopjes.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Die goeie ouwe tijd
Verwijderd
Doktertje met m''n buurmeisie
P.S. Voor alle duidelijkheid: Ik was patient
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Hehe, vieze praatjes hieroOp donderdag 05 april 2001 15:42 schreef ImaStar het volgende:
Het eerste spelletje dat ik speelde:
Doktertje met m''n buurmeisie
P.S. Voor alle duidelijkheid: Ik was patient
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
bij was het op een 286 (ben de naam van het spel ff kwijt) Je moest dingen uit de lucht knallen
Verwijderd
NO WORRIES IN MY MIND...8-)8-)
[uitlegmodus]
Op de C64 geen BSOD''s . Relaxte goeie ouwe tijd!!!
[/uitlegmodus]
Verwijderd
Geen digger
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Die spelen m''n neefjes nu bij mij op de PC op een Sega emulator. Werkt perfectOp donderdag 05 april 2001 16:12 schreef Copyman het volgende:
Sonic The Hedgehog 1 op de Sega Mega Drive 16 BitMaar dat is ook al weer superlang geleden...
Je kon gaan werken en voor dat geld kon je dan weer dingen kopen, was best wel leuk:)