De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit is dus ECHT nutteloos, zeker als je bedenkt dat er hier een HlpDsK op dit forum rondwaart.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
en wat heeft het voor nut
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
sjonge jonge
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Menig topic ging keihard de nacht door... In het wijlen onzinforum. (hint hint)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Hmmm...kan niet, modje heeft altijd het laatste woord
That aint fair
maar strange is ik most mijn psw weer is invullen
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
en daarbij is het loos
Maar dan zijn mij posts nog onzinniger
Ik ga maar eens slapen.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
It seemed like a good idea at the time
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Hmmz id, ik ga ookOp woensdag 30 mei 2001 01:04 schreef Tampie2000 het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Verwijderd
weet iemand eigenlijk waar ik crusader no regret kan halen.. (oud spelletje) hij is nergens meer te vinden..
Wat win ik nou???
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
ff wachten op de eerst volgende PC dumpdag? Misschien dat er nog een toko is, die dit spel voor een leuke prijs probeert te dumpen...Op woensdag 30 mei 2001 01:46 schreef Kemo het volgende:
kan iemand me dan helpen omtrent crusader no regret.. Ik wil het liefst aan een legaal versie komen (met verpakking en al)
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
(zag al een Request in SU) Trusteh!!
foutje
Verwijderd
trusteOp woensdag 30 mei 2001 01:54 schreef 5chaap2k het volgende:
volgens mij zit hier zo een slotje op...
(zag al een Request in SU) Trusteh!!![]()
edit:
foutje