Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pcies ik word toch altijd plat geschoten voordat ik de trekker kan overhalenOp zondag 20 mei 2001 16:43 schreef The Dude het volgende:
pff ik speel met elk wapen die ik maar in mijn poten krijg.
"I sit in my room and imagine the future."
die 5 kogels zullen ''t niet zijn... daarnaast heeft ie wat meer power dan een mp5 en is ie behoorlijk nauwkeurig.. not to mention dat ie niet overdreven duur is.
Anders... uuh het vereist wat meer skill, maar met de beretta''s is ook best goed te killen
Verwijderd
Laatst op een clanwar met superveel geluk heel team uitgeroeid (ok waren ook beswel behoorlijke n00bs maar toch
Ik dacht dat Antys daar wel voor zou gaan eigenlijk? Anders wil ik voor die ook wel een poging wagenOp zondag 20 mei 2001 22:20 schreef G3R10 het volgende:
Ik ga wel voor de XM1014Kom mij op italy niet tegen met zo''n ding
Of mac10, die is nog niet vergeven
PSN
[niet zo''n stille hint]Op maandag 21 mei 2001 02:10 schreef YakuzA het volgende:
Er duiken steeds meer CS''ers op op dit forum
lol toch betekent dat ze dus des te sneller die servers online moeten hebben
[niet zo''n stille hint]
Verwijderd
Ik denk het niet, ik ken iemand en die speelt MAC only! En die komt binnenkort ook weer terug op de GoT servers. (krijgt tegelijk met mij Kabel)Op zondag 20 mei 2001 23:03 schreef Raymond v/d H het volgende:
lol.. die mac hoort bij mij
Tsja, het nare is dat die server zo gaat bokken als je meer dan 2 CS processen op een CPU plant... kun je nagaan wat je voor 8 CS services nodig hebt...Op zondag 20 mei 2001 16:29 schreef IceStorm het volgende:
Oh en Firefox "3-4 pcs tot 8 servers". Damn i LOVE thatSucces
(tipje van de sluier, maar niets iz zeker... afwachten dus)
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Helaas is nog niets zeker...
Net weer op XS4all ofzo. Ik was T in Aztec en was aan vechten bij die grote dubbele deur met nog 1 persoon. Er waren 4 personen die van achteren cover gaven en het riool in de gaten hielden.. en jawel hoor.. Er komt 1 CT doodleuk de trap oplopen, begint te schieten op mij van close range en NIEMAND merkt het op
Behalve jij natuurlijkOp maandag 21 mei 2001 15:56 schreef IceStorm het volgende:
Ik wacht echt met smart op de terugkomst van GoT.
Net weer op XS4all ofzo. Ik was T in Aztec en was aan vechten bij die grote dubbele deur met nog 1 persoon. Er waren 4 personen die van achteren cover gaven en het riool in de gaten hielden.. en jawel hoor.. Er komt 1 CT doodleuk de trap oplopen, begint te schieten op mij van close range en NIEMAND merkt het op
PSN
Niet helemaal, ik was namelijk druk bezig met 4 ct''s aan de andere kant van de deurOp maandag 21 mei 2001 17:07 schreef YakuzA het volgende:
Behalve jij natuurlijk
Ik heb dat ook een keer meegemaakt, op GoT !
Bij assault, loopt een T naar buiten toe via die grote ingang. Op een gegeven moment sniped ie me neer met ak
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Als het niet alleen komt... misschien dan wel met ze 2en ... of met ze 4-en... tis maar hoe je het bekijkes...Op maandag 21 mei 2001 15:53 schreef Raymond v/d H het volgende:
Hehehe... net als ''t slechte.. komt ''t goede nooit alleen(moeahaha.. nog een tipje van de sluier)
Helaas is nog niets zeker...
(tsjeez, is dit geen givvaway? Maar idd... ''t moet maar allemaal doorgaan, en tot die tijd...
heheh goed ID ik ga mijn winter:Z:z:Z:z:Z ff wat vervroegenOp maandag 21 mei 2001 18:23 schreef Firefox het volgende:
[..]
Als het niet alleen komt... misschien dan wel met ze 2en ... of met ze 4-en... tis maar hoe je het bekijkes...
(tsjeez, is dit geen givvaway? Maar idd... ''t moet maar allemaal doorgaan, en tot die tijd...)
PSN
Zoals u maar weer ziet... de tafel van 2 is belangrijk
edit.. ahum... de tafel van 4 natuurlijk ook
tafels? machts verheffen... machten van 2 zijn veel boeiender...Op maandag 21 mei 2001 20:24 schreef Raymond v/d H het volgende:
sja.. of met z''n vieren in paren
Zoals u maar weer ziet... de tafel van 2 is belangrijk
edit.. ahum... de tafel van 4 natuurlijk ook
1 CPU, 2 CPU, 4 CPU, 8 CPU... heheh je zallet maar in je rekkie hebben hangen
------------
okee, ff zonder dollen, weer een stappie verders naar het grote walhalla...
SoftRAID werkt na een stapel gepiel nu ook geheel naar behoren
Nou de firewall nog, en dan is de cullpit van het geheel achter de rug... (kom op, statistieken proggels kan Ray zelfs installen, dus how hard can that be
PSN
vergeet niet... ik heb een speciale band met m''n statistiekjes... JIJ NIET... jij verwaarloosd ze.. kijkt niet genoeg naar ze..... misschien kan je het nog redden...
IK daarentegen... ik leef met ze.. kijk ze regelmatig lief aan... continue... ik kijk hoe ze groeien... steeds groter worden onder mijn aandacht... Ik verzorg ze.. voorzie ze van hun aandacht....
Dat is wat ze nodig hebben.. aandacht.. liefdevolle aandacht..
Mijn ass moet weer eens gekicked worden door wat [GoT] gasten, zo gaat dit niet goed.
Net nu chello geen disconnects meer heeft om de paar uur ben ik gedwongen om op sonera te spelen met dooie ping en lag
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Check gathering.tweakers.net/showtopic.php/163312Op woensdag 23 mei 2001 00:32 schreef OO0nMe het volgende:
Dammit, een week of 2 zonder GoT, en ik lijk met de dag slechter te spelen![]()
Mijn ass moet weer eens gekicked worden door wat [GoT] gasten, zo gaat dit niet goed.
Net nu chello geen disconnects meer heeft om de paar uur ben ik gedwongen om op sonera te spelen met dooie ping en lag
gaat over ip''s van goede nederlandse servers, dus je bent niet verplicht om op sonera te spelen
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Als echte MKT''er zijnde, vraag ik me toch echt af wat hiermee bedoeld wordtop demon heb je 6 seconden buytimee, das veel te veek, op XS heb je maar 1.5 sec, maar daar loop je risico om die MKT ers tegen te komen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hehe, ik speel inmiddels ook wel eens op xs4all, maar op sonera zitten al mijn vrienden, dan maar met hoge ping, tegen onbekenden spelen is een beetje saai vind ik.Op woensdag 23 mei 2001 00:36 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Check gathering.tweakers.net/showtopic.php/163312
gaat over ip''s van goede nederlandse servers, dus je bent niet verplicht om op sonera te spelen
D3-Monk
heeft me weer een paar uurtjes gekost om dat er uit te krijgen. (en vervolgens alle veranderingen te documenteren.)
Ook heeft Slackware weer een aantal updates doorgevoerd (dus ook weer bijgewerkt, en in de documentatie verwerkt)
en omdat we toch met een zooi nieuwe dingen zitten (nieuwe Apache, nieuwe MySQL... ) zal ik dat dus ook maar weer nog een keertje opnieuw compileren.
Ook die hlstats nou maar eens implementeren, dan nog een paar log checkers voor de beveiliging installeren, en als het even wil lukken ben ik dan zaterdag klaar om alle users aan te maken en de meuk nog eens te testen.
Goed nieuws iig is dat deze config ondanks SoftRAID nog goed bestand is tegen stroomuitval. Gisteren nacht viel tijdens het scripten ineens de stroom weg in de wijk.
als het even meezit kunnen we halverwege volgende week Sphinx dan weer terug plaatsen.
Verwijderd
Ik ben nu ruim een week cs-loos maar ik houd het echt niet meer uit ff naar vuurwerk dan maar.
hahah ik snap die opmerking van lame MKT''ers al
Kom toch ook lekker op de UTM servers spelen joh altijd leuk als er ook een GoTter isOp vrijdag 25 mei 2001 09:45 schreef N-JaY het volgende:
Hmmz halverwege volgende week![]()
![]()
.
Ik ben nu ruim een week cs-loos maar ik houd het echt niet meer uit ff naar vuurwerk dan maar.
PSN
djeez, en dan zeggen dat die duitsers intolerant zijn...
Speel dan gewoon niet. Ik heb zelf vrij weinig tegen duitsers zolang ze zich maar aan dezelfde regels houden als iedereen. En iig geen duits pratenOp zaterdag 26 mei 2001 03:00 schreef Dribbeltje het volgende:
Btw , op Got servers zag ik alleen maar moffen. Ik haat moffeservers
Hmmm, helemaal mee eens, ware het niet dat ze altijd nogal een TK neiging hebben, meestal net voordat ze weggaan.Op zaterdag 26 mei 2001 13:21 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Speel dan gewoon niet. Ik heb zelf vrij weinig tegen duitsers zolang ze zich maar aan dezelfde regels houden als iedereen. En iig geen duits praten
Nederlanders zijn natuurlijk de ridders op het witte paard, die edel ten strijde trekken, vol met eer, en al dat soort zooi.
Raven, we moeten echt vaker dat matrix-lowgrav-skate-knife ding doen, alleen een keer zonder geleem
btw.. wat heb je tegen Duitsers? Ik weinig.. ''t enige nadeel van ze is dat taaltje wat ze brabbelen.
Enne.. TK = TK.. TK''s worden gebanned. Nederlander of Duitser.. ''t zal me een rotzorg zijn.
Verwijderd
Was wel ff gezelli idd... wel handig dat je die magneet op je kop had zittenRaven, we moeten echt vaker dat matrix-lowgrav-skate-knife ding doen, alleen een keer zonder geleem
PSN
Ik helemaal nix, alleen telkens als ik een duitser zie, doet hij wel wat lames, waarschijnlijk toeval, maar goed.Op zaterdag 26 mei 2001 13:33 schreef Raymond v/d H het volgende:
Ahum.. er zijn ook een hoop Duitse spelers die terugkeren naar de server... en vaak nog redelijke spelers ook.
btw.. wat heb je tegen Duitsers? Ik weinig.. ''t enige nadeel van ze is dat taaltje wat ze brabbelen.
Enne.. TK = TK.. TK''s worden gebanned. Nederlander of Duitser.. ''t zal me een rotzorg zijn.
Dus ik heb wat tegen lamende duitsers
Verwijderd
Gehehhe..Op zaterdag 26 mei 2001 13:24 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Hmmm, helemaal mee eens, ware het niet dat ze altijd nogal een TK neiging hebben, meestal net voordat ze weggaan.
Nederlanders zijn natuurlijk de ridders op het witte paard, die edel ten strijde trekken, vol met eer, en al dat soort zooi.
Raven, we moeten echt vaker dat matrix-lowgrav-skate-knife ding doen, alleen een keer zonder geleem
Of 1x ging ik zonder zeggen sv_airaccelerate -10 Was ik binnen 2 sec. bij CT...
Maar goed... ik doe dat ook niet meer (ongevraagd veranderen) want dat was wel aardig lame ja..
Maar spread the word... Moi gaat vanavond rond 11 á 12 uur weer me server online zetten...
1,2 GHZ, 256 mb. werkgeheugen, geforce 2 en adsl advanced (mxstream dus, 1024 kb down en 256 kb up, ging redelijk goed gister met ong. 6 man, maar nooit meer gehad, Een DF LW server met 16 man gaat trouwens vlekkeloos maar ik weet niet of dat hetzelfde gaat met CS).
Rond half 1 ga ik de settings op:
sv_gravity 600
sv_airaccelerate -5
doen, Zo stond hij gister avond op het laatst ook en dat was wel kewl..
Weet iemand nog meer fun admin commands? Want ik probeer disco round te krijgen maar ze zeiden dat ik een bepaalde pack moest downen daarvoor... Weet iemand waar ik die kan d/l? thnx.
Ik probeer dus GoT voor paar dagen te vervangen (voor de s''n8s players that is..
Maar ik ga natuurlijk niet aan iedereen ff me ip adres geven he. Alleen mensen met wie ik wel eens gespeeld heb op GoT (ik noem paar namen.. als je er niet bij hoort.. sorry hoor..
Verwijderd
Ik sta er niet bij!Maar ik ga natuurlijk niet aan iedereen ff me ip adres geven he. Alleen mensen met wie ik wel eens gespeeld heb op GoT (ik noem paar namen.. als je er niet bij hoort.. sorry hoor.. DC, Sphere, Icestorm, N-Jay, Gekkekoe, Alle FM/DCM/GoT Leden enz. enz.)
Heh ik ook niet, maar toch weel een stukkie van mijn CS-naamOp zaterdag 26 mei 2001 19:21 schreef JeanLucPicard het volgende:
Pssssjjj, ik sta niet eens persoonlijk op dat lijstje
PSN
Verwijderd
ENOp zaterdag 26 mei 2001 19:21 schreef JeanLucPicard het volgende:
Pssssjjj, ik sta niet eens persoonlijk op dat lijstje
Stop complaining.. you already got my IP...Op zaterdag 26 mei 2001 19:26 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Heh ik ook niet, maar toch weel een stukkie van mijn CS-naam
Verwijderd
Tis echt niet leuk als jij ping 0 hebt terwijl andre zo rond de 300 zitten. Gisteren ging wel maar denk dat het max echt rond de 8 ligt.
Verwijderd
/me keek echt NET op GoT toen je reply''de...Op zaterdag 26 mei 2001 20:37 schreef SuB het volgende:
ik denk dat dat een beetje veel is gevraagd voor die verbinding van jou. En als jezelf mee speelt of je fps er dan niet onder lijdt.
Tis echt niet leuk als jij ping 0 hebt terwijl andre zo rond de 300 zitten. Gisteren ging wel maar denk dat het max echt rond de 8 ligt.
Maar goed. Ik had gister wel normale FPS... Gewoon weer rond de 85 en op het laatst 20 (toen gooide ik 1 smoke per seconde... Buy scripts.. gotta love''em..
Count me in, je moet wel de instellingen de hele tijd hetzelfde houden anders is het niet zo leuk meer.
PSN
Verwijderd
Verwijderd
Rond half 1 zet ik die air accelerate en gravity weer aan... Dan word''et weer verzamelen bij container en matrix style kniven..Op zaterdag 26 mei 2001 20:52 schreef SuB het volgende:
ik doe wel weer mee denk als je niet veel kloot met airmove enzo. Wij hebben om 22.30 ook een war dus denk dat we misschien daarna wel komen . Uit ga ik niet jammer genoeg geen geld namelijk
Knifen is leuk heOp zaterdag 26 mei 2001 22:08 schreef Paestero het volgende:
Ik kom ook wel ff kijkje nemen
PSN
Verwijderd
Voodoo Glow Skull
PSN
Verwijderd
Kom nou voodoo campen???Op zondag 27 mei 2001 18:17 schreef Raven_ het volgende:
Ja.. niet aan iedereen geven nu he. Kom op zeg. Maar voodoo skull kan nog wel... als je camped kick ik je toch...
Maar ik ben er toch maar tot een uurtje of 1 want ik begin morgen om 8 uur met werken
PSN
Verwijderd
heel aardig :-), alleen ik heb geen icq, wil je jouw ip mailen naar joostalberts@hotmail.com dan kom ik gauw een keer langs.Op zaterdag 26 mei 2001 18:57 schreef Raven_ het volgende:
Alleen mensen met wie ik wel eens gespeeld heb op GoT (ik noem paar namen.. als je er niet bij hoort.. sorry hoor..DC, Sphere, Icestorm, N-Jay, Gekkekoe, Alle FM/DCM/GoT Leden enz. enz.)
groeten,
-=(-_-) SpHeRe (-_-)=-
Verwijderd
Dit heeft toch indirect weer met GoT CS servers te maken of ligt dat nou aan mai?Op zondag 27 mei 2001 19:41 schreef IceStorm het volgende:
Uhm ja, kunnen ''we'' de discussie weer richting ON-topic leiden aub?
Maareuh.. Ik ga vanavond geen server oprichten... moet vroeg slapen.. Misschien dat ik hem toch opricht maar ik weet niet of ik morgen mee moet gaan of niet...
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 27 mei 2001 18:17 schreef Raven_ het volgende:
Ja.. niet aan iedereen geven nu he. Kom op zeg. Maar voodoo skull kan nog wel... als je camped kick ik je toch...
ow, geef me het IP dan eens... Zit vooral op MSN.. seanwit@hotmail.com Grtz
Verwijderd
Ik stuur binnenkort wel wanneer ik de server weer online doe... ik denk morgen avond weer, moet nu slapen omdat ik EN vroeg op moet EN omdat ik me toch al brak voel dus... Maar goed..Op zondag 27 mei 2001 21:46 schreef GekkeKoe het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 27 mei 2001 18:17 schreef Raven_ het volgende:
ow, geef me het IP dan eens... Zit vooral op MSN.. seanwit@hotmail.com Grtz
Daarvoor juist...Op zondag 27 mei 2001 22:29 schreef G3R10 het volgende:
Raven..ik camp altijd
moet je weten
''t duurde mij ook allemaal een tikkeltje te lang, maar ''t had nou eenmaal wat voeten in de aarde...
...
... jazeker duurDE, dat las je goed. Sphinxje is af, draait als een tierelier, en gaat weer geplaatst worden.
Vanavond even een image maken van de HD''s, de user accounts terug zetten en nog snel kijken of de mail werkt en.... morgenochtend in de kofferbak.
Morgenmiddag, tussen 2 en 3 uur ''s middags zal als alles naar wens verloopt Sphinx weer online gaan, en zijn de Strikerz.net servers weer open voor publiek.
IP adres en poorten zullen zo spoedig mogelijk daarna bekend worden gemaakt op de website www.strikerz.net
nog 1 nachtje slapen folks
Verwijderd
Neeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! Net wanneer ik een vervanging had gevonden voor GoT (voor eventjes dan...Op dinsdag 29 mei 2001 16:21 schreef Firefox het volgende:
nou dan maar weer een iets meer on-topic puntje:
''t duurde mij ook allemaal een tikkeltje te lang, maar ''t had nou eenmaal wat voeten in de aarde...
...
... jazeker duurDE, dat las je goed. Sphinxje is af, draait als een tierelier, en gaat weer geplaatst worden.
Vanavond even een image maken van de HD''s, de user accounts terug zetten en nog snel kijken of de mail werkt en.... morgenochtend in de kofferbak.
Morgenmiddag, tussen 2 en 3 uur ''s middags zal als alles naar wens verloopt Sphinx weer online gaan, en zijn de Strikerz.net servers weer open voor publiek.
IP adres en poorten zullen zo spoedig mogelijk daarna bekend worden gemaakt op de website www.strikerz.net
nog 1 nachtje slapen folks
Nah... Just kiddin. can''t wait to get back on GoT!!
Trouwens, wordt ie weer door vuurwerk gehost, of hebben jullie nu een andere gevonden ? Want ik dacht dat ik hierover had gelezen in deze of een andere thread.
D3-Monk
PSN
Verwijderd
Ik had veel meer getypt dan jou dus ik was EIGENLIJK eerder...Op dinsdag 29 mei 2001 16:42 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik was lekker eerduuuhr
Zo niet.. erm...
[mr. garrison mode]
You go to hell!!
You go to hell and you die!!
[/mr. garrison mode]
PSN
Pff, das een takke werk. Ik geef jullie wel gewoon allemaal een waarschuwingOp dinsdag 29 mei 2001 18:24 schreef YakuzA het volgende:
En toen wou icestorm de eerste zijn en delete alle posts boven die van hem
Ik bedoelde eiglijk totdat je recht onder de geweldige mededeling stondOp dinsdag 29 mei 2001 18:25 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Pff, das een takke werk. Ik geef jullie wel gewoon allemaal een waarschuwing![]()
![]()
PSN
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Verwijderd
/me vindt het een leuk verjaardags cadeau
/me bedankt Firefox en anderen die geholpen hebben
tzt zal denk ik alles wel bekend gemaakt worden, het is niet aan mij om daar over te beginnen.Op dinsdag 29 mei 2001 17:26 schreef OO0nMe het volgende:
Trouwens, wordt ie weer door vuurwerk gehost, of hebben jullie nu een andere gevonden ? Want ik dacht dat ik hierover had gelezen in deze of een andere thread.
iig zal de server een ander IP adres krijgen - maar dat had ik al aangegeven.