[BC3] Vraagje over Quake3 Arena

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet iemand misschien hoe je Quake3 kan laten spelen in 75hz (refresh rate)??
Want in windows staat het op 75hz, maar als ik Quake3 start dan komt het weer op 60hz te staan. Met andere spellen blijft het wel op 75hz staan.......
Want als ik Quake3 in 60hz speel dan is het hele beeld misvormd, dus het moet in 75hz....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Dacht dat dit te maken het met de resolutie waarin je speelt. Zet de resolutie van windows eens op dezelfde als waarin je speelt. Dacht dat dit wel werkt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

En ik dacht dat het te maken had met je DirectX instellingen.
Maar kijk anders ff op de onderstaande link.

[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=quake refresh"]Zoeken naar ''quake refresh''[/url]

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
Thank you thank you thank you very much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:* ;)

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 18:32 schreef Blade_Wing het volgende:
Thank you thank you thank you very much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:* ;)
Waarom heb je zelf niet de search gebruikt :?

• BC3 Victim
ik heb me pas sinds gisteren geregristreerd hier, dus weet nog niet precies hoe alles werkt, dus ik gelijk maar vraagje gepost ;)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Nou Blade_Wing, welkom bij GoT dan maar! :)

Hopelijk heb je ondertussen de FAQ al gelezen, want hier staan echt essentiele zaken in om te kunnen ''overleven'' op GoT. Neem er je tijd voor. Verder raad ik je aan om veel rond te neuzen en te leren van de vragen van anderen. Voorkom dat je vragen voor de tigste keer stelt door eerst te kijken of het al eerder is behandeld. Dat doe je dus met de search

Veel plezier op GoT :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Zowiezo handig om even via windows beeldscherminstellingen langs alle resoluties:

640x480, 800x600, 1024x768 (1280x1024,...)
in 16 en 32 bit te gaan (mits je beeldscherm/videokaart het ondersteunen) en dan de hoogst mogelijke vernieuwingsfrequentie te kiezen.

Dan weet je zeker dat als je een spel speelt, in wat voor modus dan ook, dat je een fatsoendelijke vernieuwingsfrequentie hebt.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Pagina: 1