[BC3] vraag nhl2001

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ben op zoek naar *.exe patch voor nhl2001, wie weet een goeie? en waar?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ruik ik hier een *speciale* .exe patch :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik hoop dat je ook een *speciale* patch hebt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb vaag de indruk dat dit een warez-request is...en dat is helaas verboden hier op GoT. Waarvoor zou je deze patch willen hebben??

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

noorman00,

ik krijg de indruk, dat je vrij nieuw op GoT bent en dan heb ik je userprofile nog niet eens bekeken.
Misschien is het raadzaam om eerst op je gemak de FAQ door te lezen. Op deze manier heb je gewoon veel meer plezier van GoT. We willen je heus wel helpen, maar daar zal ook jij wel wat voor moeten doen.

Tot laterzzz (hoop ik) :)

edit:

Sorry, ik zag over het hoofd dat deze topic al was weggezakt, maar ik wilde noorman00 ff in al zijn (twee) posts duidelijk maken, dat wij hier op GoT anders werken...
Nogmaals excuses voor het opdiepen van deze topic |:(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(