[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
prob met 3dfx kaartjes 
draait perfect op mijn banshee hoor.
draait perfect op mijn banshee hoor.
If it ain't broken it doesn't have enough features
en ook op een heleboel niet
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Ik heb ook last met men voodoo3 2000 best wel boute dan gaat ie alle plaatjes door elkaar gooien dan zie je als je een steen ziet een plaatje van een struik en allemaal van dat soort dingen of witte mannetjes
of houten mannetjes dat zuigt best wel wil je het even zeggen als je die file binnenheb
of houten mannetjes dat zuigt best wel wil je het even zeggen als je die file binnenheb
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op m''n broertjes Voodoo 2 draait ie gewoon goed...
Kheb met mijn VooDoo2 kaart ook geen problemen, maar ik denk hij dit bedoeld
ik heb er op de banshee van men pa ook geen probelemen mee
maar ik denk datik weet waar ut probleem ligt bij mij.
Ik heb dus iets beter als de minimale systeemeisen vanut spel.
en als ik e confuguratie draai de diagnose
dan zegt datik 63mb intern geheugen heb in plaats van de 64mb die ik in het echt heb daar ligt het probleem dat ie de grapjiks door elkaar haalt dus ik ga gewoon 64mb intern extra halen binnenkort
maar ik denk datik weet waar ut probleem ligt bij mij.
Ik heb dus iets beter als de minimale systeemeisen vanut spel.
en als ik e confuguratie draai de diagnose
dan zegt datik 63mb intern geheugen heb in plaats van de 64mb die ik in het echt heb daar ligt het probleem dat ie de grapjiks door elkaar haalt dus ik ga gewoon 64mb intern extra halen binnenkort
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb een Voodoo5 5500 en bij mij is het enigste probleem wat ik heb gezien dat de sschaduw van die hand niet normaal deruitziet
(wordt 100 x gekopieerd naast elkaar ofzo?) Maar ik speel B&W toch niet meer.. iemand origineel kopen?
)
(wordt 100 x gekopieerd naast elkaar ofzo?) Maar ik speel B&W toch niet meer.. iemand origineel kopen?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Ik zelf ben ook een Banshee bezitter en eerst deed hij het ook niet. Dus heb ik zitten surfen en ben er achtergekomen dat je een OUDERE 3dfx patch nodig hebt. Namelijk deze: v1.03.04
Download ze hier http://bansheedrivers.homestead.com/page3.html
ik hoop dat ik veel banshee owners geholpen heb!
Download ze hier http://bansheedrivers.homestead.com/page3.html
ik hoop dat ik veel banshee owners geholpen heb!
met me voodoo 2 ook geen problemen
maar het spel is echt niet vooruit te branden zeg
en het is daarnaast ook onwijs saai, dus speel het nooit meer.
gelukkig ISO
maar het spel is echt niet vooruit te branden zeg
en het is daarnaast ook onwijs saai, dus speel het nooit meer.
gelukkig ISO
Pagina: 1