Toon posts:

[BC3] Counterstrike weigert dienst....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb naast onderstaand systeem nog een Amd k6-2 400 64mb ram en een voodoo2...

Counterstrike draaide daar eerst goed op, maar sinds een tijdje doet ie niks meer! zelfs een reinstall van HL/CS werkte niet!

Wat kan hier aan de hand zijn ??

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-01 19:53

Kolky

subtitle not available

Vanaf wanneer weigert ie dienst?

Be a bit more specific...

Verwijderd

Topicstarter
ik kan gewoon de console in... typ in "connect 62.129.129.41 (of andere server) dan begint ie met dat hele rijtje en dan hangt ie... volgens mij op et moment waar ie eerst ging precachen.. weet niet zeker

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 11:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Uhm... hoe lang wacht je? :+

Ik bedoel... CS moet op sommige PC''s verrek te lang laden.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Uhm... ik ga niet naar een windows scherm kijken... kreeg dacht ik een error (weet niet zeker, kan dadelijk kijken) en dan springt ie terug naar windows

Verwijderd

Topicstarter
HELP !!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb ik ook :(
Nu ga ik altijd naar quickconnect ofzo en dan loopt ie ff vast met vervolgens een foutmelding da ie niet con connecten en als ik daarna dan gewoon naar een server toe gaat dan is er niks aan de hand heel omslachtig allemaal maarja het werkt :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ALS ie een error geeft is het wel handig om te weten welke error :)

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Probeer eens te connecten vanuit het CS-menu bij Add Server. Je weet maar nooit. Ik heb jouw probleem namelijk precies andersom. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Kan je em ook op een LAN testen of is het een standalone pc..??
Kijk ook even hier.

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1