Toon posts:

[BC3] Wat vinden jullie van modje IceStorm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit nou onze admin Icestorm:
Hmm..ik weet nog wel de laatste keer toen iemand een foto van een moderator postte. Hij werd gebanned! dus misschien is het verstandig om hem weg te halen
:'(

Verwijderd

shit, dat is schrikken op 19 inch :+

lekker wazig Ice :)

Verwijderd

No comment :)

• Statix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 14:44
Hmm..ik weet nog wel de laatste keer toen iemand een foto van een moderator postte. Hij werd gebanned! dus misschien is het verstandig om hem weg te halen

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
heeee.. die koptelefoon heb ik ook :)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

*boink*

:P :P :P :P :P

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek wat een LELIJKE KOPTELEFOON

Just kidding :P

Verwijderd

hmm via zijn webpage kan je ook zijn wazige kop zien dus voor alle mensen die het aan denken te kunnen volg de link :)

Verwijderd

ik zie niets meer .
maar hijs toch oke?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Woho dude >:)
Echt zo''n huh? foto.

Steam

• Mr. B.
  • Niet online
Admin? IceStorm is toch "slechts" ;) mod? :?

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 16:45
WAAR is z''n foto?;)

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Nou hij stond tamelijk melig op de foto, dus het hele nu van dit topic is: kom hier IceStorm uitlachen. En dat is tamelijk :r

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Nou hij stond tamelijk melig op de foto, dus het hele nu van dit topic is: kom hier IceStorm uitlachen. En dat is tamelijk :r
nee, dat was niet mijn bedoeling, alleen was ik eigenlijk wel eens benieuwd (zoals als waarschijnlijk meer) hoe onze slotjes maker eruit ziet :)

vandaar

maar omdat ik toch geen risico wil lopen plaats ik alleen de link naar een ander topic waar zijn foto te bewonderen is:

gathering.tweakers.net/showtopic.php/1842

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
tja

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja ik wil hem nog wel heel even open doen hoor. Ik weet niet wat je er ongeveer mee wil bereiken maar dis echt niet de enige wazige foto van mij hoor :).

Hoe ik eruit zie is niet echt boeiend voor jullie maar ja er zijn zat foto''s te vinden dus ga je gang ;).

Iemand nog geinteresseerd in het achterliggende verhaal? Staat er ook :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik snap sowieso niet waarom dit topic uberhaupt geopend is :? Beetje vaaag allemaal :)

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 30 april 2001 14:21 schreef MM het volgende:
:?
Heel goed.. :).. Ik bedoel dus gewoon.. waarom laat je een foto van mij zien? Lijkt me niet dat mensen dat boeit ;)

Verwijderd

Topicstarter
waarom laat je een foto van mij zien? Lijkt me niet dat mensen dat boeit
nee, dat was niet mijn bedoeling, alleen was ik eigenlijk wel eens benieuwd (zoals als waarschijnlijk meer) hoe onze slotjes maker eruit ziet
het is absoluut niet persoonlijk, dat is wat even duidelijk moet zijn en ik vindt het wel een lache foto!!

Maar boeien las er maar een slotje over!

en laten we alles weer vergeten! :7

• IceStorm

IceStorm

Nou ja.. Doe ik hem weer dicht ;).. Persoonlijk boeit het me echt helemaal geen ruk hoor ;).. Die foto heeft ook al in een database gestaan met een view of 10.000 per dag dus ik ben wel wat gewent.

Mochten er mensen zijn die heel benieuwd zijn naar de foto.. zoekt en gij zult vinden ;)
Pagina: 1