[BC3] CS is maar een zeikerig spelletje

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op zaterdag 28 april 2001 15:17 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Wesley, ik weet niet of je al een keer in een clan gespeeld hebt(zal wel niet want dan zou je niet zo}:O doen;) )
nee ik zit niet in een clan, ben een newb die niet weet wat cs zit, heb een p1 66 mhz met 8 mbram op een 2 mb videokaart op een 10 " monitor met een 0,2 k internet verbinding met een muis uit een vuilnisbak een zelfgemaakt toetsenbord van 2,- en heb geen cd-rom speler etc
|:(

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
ik wist zeker dat het een bot was... die gast bleeft achter een doos hangen, en speelde kei goed.. nah als je kei goed bent ga je toch niet 10 seconde achter een box hangen (doos) dat heb ik alleen nog maar realbotjes zien doen! Zal ook wel weer een hack voor zijn, voor de rest is GoT een gezellige gameserver... Bij Gamepoint word de gemiddelde newb al uitgescholden voor cheater! Bij Demon heb je redelijk veel newb''s, en bij GoT.. tja, wil je ooit CS leren, kom dan n''s op GoT Gameservers kijken
ehhh zover ik weet kan je geen bot voor je laten spelen :) mikken kan wel maar spelen....nog nooit opgevallen.

Ik heb laatst een paar keer op "De GoT servers gespeeld" en daar is niks anders dan op gamepoint en demon kwa skills dan.

als je echt wil leren csen ga dan naar de kpn quest servers van [z]. of daar gelamed word weet ik niet, mijn fins is niet zo goed ;)

hallo

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nalin, ik kan me voorstellen dat je je op de GoT servers ''verveelt''. Je bent goed en dan is het niet leuk om tegen veel n00bs te spelen.

Maar ja.. voor een n00b is het ook niet leuk om constant door 6 man neergeknalt te worden :)..

Conclusie ieder zijn eigen niveau :)

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
true.. :)

hallo

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-11 22:33

Asphyxion

I am, therefor I think

Ach, je moet niet alles zo serieus nemen...

Signed,
[701]Bloodpact

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

wat vinden jullie dan van het veranderen van crosshairs? persoonlijk vindt ik het geen cheaten, maar er zijn hier op GoT mensen die er anders over denken.

ik bekijk het zo: in het echt kun je kiezen tussen verschillende scopes dus hier ook.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

veranderen van crosshairs ja ach... ik doe altijd adjust_crosshair net zolang tot ie groen is.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik vind crosshairs vervangen op het randje van cheaten zitten.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

adjust_crosshair is gewoon een console command...

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 28 april 2001 23:15 schreef SuB het volgende:
adjust_crosshair is gewoon een console command...
Ik heb het over vervangen van crosshairs, niet over de kleur veranderen met het standaard commando.

PSN

Verwijderd

oh soz

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik had namelijk in een ander topic(wat ik uiteraard niet kan vinden) gezien dat iemand zijn crosshairs had vervangen door zeer opzichtige. Een beetje oneerlijk is het in ieder geval wel.

PSN

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
Ik vind dat ''t moet kunnen...
(alleen de zoomed van sig & aug dan)

''T is een gewone standaard hl crosshair die IMHO nodig werk behoeft.. ''t geelbruin van dat ding is een een hoop maps totaal niet zichtbaar...

Ze hebben alle crosshairs aangepast.. behalve dit baggahding...

Ik zou graag zien dat er een scout like zoompje voor komt.. gewoon hardcoded... meteen niet meer aan te passen ook. :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 28 april 2001 23:34 schreef Raymond v/d H het volgende:
Ik vind dat ''t moet kunnen...
(alleen de zoomed van sig & aug dan)

''T is een gewone standaard hl crosshair die IMHO nodig werk behoeft.. ''t geelbruin van dat ding is een een hoop maps totaal niet zichtbaar...

Ze hebben alle crosshairs aangepast.. behalve dit baggahding...

Ik zou graag zien dat er een scout like zoompje voor komt.. gewoon hardcoded... meteen niet meer aan te passen ook. :)
Jij zit echt vol met goede ideen :)

PSN

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 14:45
doe allemaal niet zo moeilijk en kom gewoon op xs4all spelen...

niveau haalt et niet bij TAMM of Z servers maar mensen zeiken tenminste niet als iemand weer es 23-0 staat ;)

zijn maar paar gasten ECHT goed:
[-MKT-]DarkEagle
=TM=BoSsIe / T.B
en ik natuurlijk ;) [-MKT-]3CLipZ

kortom:
XS4ALL CS #1 194.109.69.60:27015
XS4ALL CS #2 194.109.69.64:27015

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
hej MKT :)
die hebbeuh we van de week een war van gewonnen.
ik zoog dik ik had 20 fps en ik liep op loop stand en als ik sprong leek het net of gravity op 600 stond :(

start ik cs opnieuw op, loopt weer normaal ik blij, na 10 min loopt ie weer zo, dus ik weer opnieuw opstarten. beginnen ze te zeuren :(
ik zei dat ik probs had....
nee dat had ik niet anders stond er wel timeout |:(

hallo

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik ben gestopt omdat veel mensen misbruik maken van cheats en handige truckjes.. Nee geef mij maar een spel waarmee je lekker cooperatief kan gamen tegen pc ofzo. Ik doe nog CS op lans met me vrienden maar online hebben ze het echt verknald voor mij!!

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zondag 29 april 2001 04:09 schreef NaLiN het volgende:
hej MKT :)
die hebbeuh we van de week een war van gewonnen.
ik zoog dik ik had 20 fps en ik liep op loop stand en als ik sprong leek het net of gravity op 600 stond :(

start ik cs opnieuw op, loopt weer normaal ik blij, na 10 min loopt ie weer zo, dus ik weer opnieuw opstarten. beginnen ze te zeuren :(
ik zei dat ik probs had....
nee dat had ik niet anders stond er wel timeout |:(
Dat lijkt wel op mijn compie met Casema :D

PSN

Verwijderd

pff die gasten die zeggen dat je een aimbotuser bent weten niet eens hoe slecht dat die dingen werken. Die aimbots zijn vaak om te huilen en vooral tegen normale spelers. Aangezien normale spelers vaak ongewone acties uithalen zijn die dingen over het algemeen zo nutteloos als wat.

Ik ken genoeg mensen die gewoon goed op skill kunnen spelen, maar dan zijn er altijd van die gasten die denken dat ze cheaten. De lamers. Iedereen denkt dat zij de beste spelers zijn en als iemand dan beter is dan wordt er gelijk gezegd dat ie een speedcheat, aimbot ed. gebruikt...

Verwijderd

Fftjes iets over headshots maken:

Dat is dus echt niet zo moeilijk!
Gister op de GoT servers had ik een score van 30-12. Als je gebukt gaat zitten heb je als je goed richt heb je meestal wel een headshot!

Ff een voorbeeld:

Op een demon server kom ik net binnen als Terrorist (cs_italy). Ik koop een Deagle en schiet daarmee 5 achter elkaar aanstormende CTers met m4''s neer. 3 headshots en bij 2 gasten gewoon 2 keer knallen :)!

Als Nalin zou cheaten en hij ontkent het zou ik dat heel lame vinden. Daarom denk ik ook dat hij niet cheat! Ik zou best wel eens tegen hem willen spelen >:)!

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
Even een paar algemene stukjes

1) Cheaten is doodsimpel.
Gewoon progje downen en installen en klaar.

2) Cheaten werkt beter dan je denkt.
Heb interviews gelezen en screenshots gezien met daarin uitgebreide tests van cheats.. daarnaast werkt een aimbot vaak niet zozeer op ''t hoofd maar op ''t poppeke als geheel.. dus dat aimbots alleen headdies veroorzaken is bullshit. Even op Q drukken om wallhack aan te zetten... en owh.. ronde is bijna afgelopen even wallhack weer uit zetten.

3) Er zijn meer cheaters dan je denkt
Kijk maar eens naar andere online spelomgevingen waar een hoop spelers en een hoop newbies zijn/waren.... extreem voorbeeld? Diablo.

Om dan nog maar te zwijgen van de talloze variaties.....

Mooi voorbeeldje was wel die speedcheat... gezien hoeveel mensen dat deden? Da''s een kleine indicatie voor hoeveel cheaters er zijn.

Sja.. als je dat niet kan beseffen... dan kan je beter niet online multiplayer doen.. en gewoon tetris gaan spelen oid..

ps. scores zijn grappig... maar meer ook niet. 23-0 11-44 32-3 boeiuh.. ''t gaat om de fun toch?

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 14:45
tjah nalin...
ik zat vorige week in engeland en daarom kickte ik je ass niet ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 08:18
Gewoon op de server spelen van -(IF)-.
daar komen veel "goede" spelers.

Van IF natuurlijk maar ook =SoD= .Mc. en TRCC etc.
Nivo is soms best hoog, maar dat maakt het weer een uitdaging :)
Grtz

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Pfff die lui op GoT (ja zal wel toevallig zijn ofzo) zijn niet te beren zeg...

"I sit in my room and imagine the future."

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:45

Vos

AFCA

Ik merk tegenwoordig nooit meer iets van cheaters...was eerder wel anders in 5.2, 6, 7
toen alle n00ns met awp gingen auto-shooten in siege e.d.

Pagina: 1 2 Laatste