[BC3] CS is maar een zeikerig spelletje

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
ik CS regelmatig op gamepoint...en dan kom ik dan wel regelmatig mensen die er heilig in geloven dat ik cheat.
vanavond kwam ik een n00b tegen die mijn wonid naar sierra zou sturen....en dan en dat ik dan gebanned zou worden van alle servers. want wat ik presteerde zou boven mensenlijk zijn want ik mikte beter dan een mens zou kunnen (volgens hem). ik vraag me dan wel eens af achter wat voor een comp die lui dan wel niet zitten. zo moeilijk is mikken toch ook weer niet(mischien op zijn bak).

meer mensen hier last van??...ik neem aan van wel. :r

En dan heb je ook nog (goede) clans waarin members mij verdenken van cheaten, omdat ik in emmen woon...dus ik ben een cheater omdat ik ergens vandaan kom ?? das gewoon discriminatie |:( (eMMen gekicked van cb wegens members in bezit zijn van cheats). dit slaat gewoon nergens op. :(

hallo

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Je oefent teveel jij.
Ga eens naar buiten :P

Of doe eens van die coole Cosa Nostra acties.
Rushen met een P228. Iemand doodmaken is dan 10x zo l33t dan normaal :) Daarbij ga je wat vaker dood en is je probleem ook opgelost.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
true.....mischien speel ik wel teveel cs :)
maarja geen reden om te gaan lamen :(

hallo

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
btw.
mensen denken vaak dat ik vlieg cheat, speed cheat heb omdat ik raar spring en dat ik harder ga dan andere mensen.

die 2 cheats bestaan niet (meer). het is een techniek om precies te timend te jumpen, strafe, en dan 1 kant op kijken. mischien wel lame...maarja...ulysee (awp only is 30 keer zo erg). :D

hallo

• Captain Pervert
<psycholoogmode>

Je moet CS ook niet zien als ''een fragspelletje''. Ik lees in een andere thread dat je ook Q3A etc. speelt. Nou zal ik niet weer mijn gal daarover spuien... Maar wat jij doet, is willen winnen. Mensen doodmaken. Daarbij train je op skill, bunnyen, springen, headshots, alles wat maar nodig is om te fraggen.

Ik zie CS als oorlog voeren. Mooie kills maken, samen iets bestormen of verdedigen. Mensen met de UT/Quake inslag beleven CS ook op een andere manier, en spelen het ook anders. Jou maakt het niet uit of je iemand molt met een laser, flakcannon, of met echt bestaande wapens.

De vraag is maar hoe de makers dit spel bedoeld hebben. Ze wilden het realistisch. Er zijn al zoveel space shooters. Daarom is CS ook zo populair: het bracht iets totaal nieuws: realisme. Weg met de RPG, weg met de railgun. En ik denk dat jouw stijl niet past in CS, want het is onrealistisch, en simpelweg TE effectief. Ik speel alleen maar CS, en kan aardig meekomen, maar de stijl die ik heb is waardeloos in UT, zo bleek op LAN''s (4-60 :P). Jij bent het omgekeerde.

</psycholoogmode>

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Kan bunnyhoppen niet meer dan? Des te beter. Was erg grappig op zich, maar heel erg l4m3 omdat het simpelweg een bug exploit is, waarmee de wetende een voordeel kan krijgen op de onwetende. En dat maakt het tot een cheat.

En Ulysse 31 heet de laatste tijd dat Front Against AWM achter zijn naam :? is dat serieus?

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
tja vraag het hem...

en je kan nog steeds hoppen :) yesssssssss :D veel mensen vinden het in het
begin lame maar veel willen het dan ook leren :) moet ik het weer uitleggen :(

hallo

Verwijderd

Ik zag je ook op die server ja, en dr_frickin_evil van dit forum ook. Want wat jij allemaal uitspookte geloofde ik voor geen ene ruk hoor. Het was geen wallhack want jij keek niet door de muren heen (dat merkte ik gewoon), jij bleef ook heen en weer kijken. Jij speelt ong. hetzelfde als mij, maar hoe jij mikt kan gewoon niet. Want het is me vaker over komen bij jou (en bij andere, ik volgde het super goed) dat je met 2 schoten al iemand neer had en hun jou bijna nooit raakte.

Ik ben er nog niet echt overtuigt van dat je cheat, want ik kan geen harde bewijzen leveren nu, maar ik vind het wel verd8 als de pest.

Enne... ik heb denk ik ook wel aardig goed op me bakje spelen (1,2 GHZ thunderbird, 256 mb., geforce 2 gts 32mb, adsl en nog optical muis.. kei dingetje al zeg ik het zelf).

Ik was trouwens niet diegene die dat zei dat ik je wonid door zou sturen, maar ik was wel 1 van die dat je gewoon te goed mikte. Jij kan nu wel zeggen dat je goed speelt of whatever. Maar ik geloof er nu niks van. Ik speel al lang genoeg (niet echt vanaf de beta versies, maar sinds ong. november/december) en tot nu toe heb ik nog maar 3 mensen gezien waarvan ik wist dat ze gewoon goed waren i.p.v dat ze cheatte. Reden? simpel. Zelfs hun mikte wel eens verkeerd, maar dat bleek bij jou nooit zo te zijn.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
bedankt voor het compiment :?

hallo

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
En Rnout, laat die 1337-craptaal eens varen ja!

Zo hebben we je niet opgevoed vanuit je Super Mario-tijd ok?:)

Heusinkveld Engineering

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ja raven als je een beetje onderaan staat moet je toch wat.;)
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/muithol/cs_italy0004.jpg
Dit is gewoon op GoT #2 trouwens :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Captain Pervert
Gladiator? :?:P

• Lister_Storm
Tsja,

zelfs ik als Cosa Nostriaan maak Nalin op een heel goede dag wel eens af.

Sta je wel niet op te letten, maarja.

Nee, ik denk niet dat je cheat. Je mikt inderdaad wreed goed, maar je speelt ook heel heel erg vaak. Skill heet dat.

Als je maar lang genoeg speelt dan wordt ''experiment'' zoiets als ''routine''. Je gaat een hoekje om, en pas als er niet iemand zit gaat bij jou kennelijk het knopje ''niet schieten'' om. En niet andersom, als je snapt wat ik bedoel.

Je speelt inderdaad erg effectief CS ja. Maar goed, iemand met 2 of 3 kogels mollen vanaf 150 meter afstand, dat is inderdaad verdacht.

Maar laat nu eenieder eens bij jezelf te rade gaan? Mol je zelf in een goede bui ook nooit iemand met 2 schoten vanuit je Deagle? Ja toch?

Als het kan, dan is erop te trainen. Nalin is inderdaad gewoon effectiever, ikzelf met net als CP het type dat gewoon lekker met de pump-shotgun over open vlaktes gaat knallen, en rookbommen als vuurpijlen de lucht in gooit. Echt goed zijn en veel killen boeit me niet zo.

Heusinkveld Engineering

• Lister_Storm
Wreed! Nalin heeft een naam!

Marinus:P

Die houden we erin:)

Heusinkveld Engineering

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 25 april 2001 01:11 schreef Captain Pervert het volgende:
Je oefent teveel jij.
Ga eens naar buiten :P

Of doe eens van die coole Cosa Nostra acties.
Rushen met een P228. Iemand doodmaken is dan 10x zo l33t dan normaal :) Daarbij ga je wat vaker dood en is je probleem ook opgelost.
ik rush liever met DE :) p228 mist net wat aan kracht en dat heft het aantal kogels niet op , DE is gewoon brute force en als ie leeg is, meteen gaan knifen >:), als ik T ben speel ik ook altijdt l337 Crew :P

jmaw, Bunnyhoppen cheat, niet mee eens, eerder skill, als je weet dat iemand kan bunnyhoppen, ben je er meteen op voorbereid, bovendien het blijft springen en springen hoor je, veel lopen en bukken.

vind het raar dat die buk bug er nog steeds inzit trouwens, sommige wapens kunnen je gewoon niet raken als je gebukt zit, je wacht dan gewoon tot de ander leeg is en dan pomp je je DE leeg op ze hoofd terwijl ie aan het reloaden is :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
Bunnyhoppen is dubieus....
1) het is wel degelijk een bug
2) je misbruikt eigenlijk een bug om er voordeel mee te behalen

Maar het is wel zo dat er een behoorlijke hoeveelheid tijd in gaat zitten om het te leren... en de meerwaarde is niet gigantisch.

Enne, volgens mij heb ik je wel een paar keer gezien op een van de [GoT] servers... enne... ''t staat me niet echt bij dat je extreem goed bent... en meestal onthoudt ik ''t wel als ik compleet afgemaakt wordt...

(btw, niet om lullig te doen.. maarre je zegt ''t zelf al een beetje: "gamepoint" >:) )

Ach sja... als je tegen newbies (newbies.. en dan vooral de grote club die pas met cs 1.0 is gaan spelen) speelt... die snel gaan zeiken wordt ''t al snel een zeikerig spelletje..... want (vooral jonge) mensen kunnen doorgaans heeeeel erg slecht tegen hun verlies.... :D

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

weet je wat het is met bunyhoppen, het is ontdekt in quake 1 en wordt door de hele quakescene als standaard beschouwd, ikzelf weet ook eigenlijk niet anders bij FPS''en, ook al werkt het niet, vaak spring ik gewoon op die manier omdat het gewoonte is, bij CS doe ik het zelden tot nooit, omdat ik weet dat er dan mensen gaan zeiken, en ik speel om te spelen en niet om een discussie aan te gaan met een of andere gast die vind dat ik een lame cheater ben

voor Quakers is volgens mij dus normaal om op die manier te springen, ook al werkt het niet bij elke game en als het wel werkt ja, dan merk je het snel genoeg

edit:

plus het voordeel van Bunnyhoppen bij CS is tevens het nadeel, je bent ergens het snelst en als eerste, maar wel in je eentje :) dus als er dan een kudde tegenstanders aankomt delf je vaak het onderspit, tenzij je rambo bent en veel mazzel hebt :)

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
Ach sja... als je tegen newbies (newbies.. en dan vooral de grote club die pas met cs 1.0 is gaan spelen) speelt... die snel gaan zeiken wordt ''t al snel een zeikerig spelletje..... want (vooral jonge) mensen kunnen doorgaans heeeeel erg slecht tegen hun verlies....
ik ben ook sinds 1.0 gaan spelen :)
heb wel al heel veel minuten gemaakt >:)

hallo

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
als ik een bunyhop actie maak en ik kom bij bom1 kom ik soms 5 lui tegen :)

oops dan moet ik wel een beetje mazzel hebben dat ik er een kill :)

en bunnyhoppen is meer fun, een extraatje.
zo kan ik sinds kort vanaf het dak van assault naar die brug hoppen *D (in 1 jump)

hallo

• Reigner_Mortem
  • Laatst online: 01-04-2022
Op woensdag 25 april 2001 08:31 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
edit:

plus het voordeel van Bunnyhoppen bij CS is tevens het nadeel, je bent ergens het snelst en als eerste, maar wel in je eentje :) dus als er dan een kudde tegenstanders aankomt delf je vaak het onderspit, tenzij je rambo bent en veel mazzel hebt :)
Rambo is een camper :o
Rambo is een sniper :D
Rambo is een rusher :P

Btw. als je iemand ziet bunnyhoppen in cs kun je hem toch ook makkelijk afmaken :?
Als hij schiet terwijl hij spring dan zijn die kogels zo onzuiver als maar kan.
dus ga je zelf bukken en op dat punt schieten waar hij weer op de grond moet komen.

NaLiN welke wapens gebruik jij vooral?
Met die AK (mijn fav.) kun je een persoon op 150M met een kogel af krijgen (armor of geen armor, een gaatje in hoofd dat is alles ) .. dat ding schiet erg zuiver en is sterk.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb (bij gebrek aan GoT) van het weekeind ook op Gamepoint gespeeld en daar lopen echt een stelletje mafketels rond. Gemiddelde speler heet "Kut", "Hoertje" of "Nazi" of iets in die richting en zodra je toevallig 2 headshots achter elkaar maakt ben je een aimbotuser, als je om een hoek springt en meteen schiet ben je een wallhacker.

Oftewel.. stelletje zeikerds :).

Persoonlijk vindt ik bunnyhoppen dus gewoon cheaten. CS is een realistisch spel, en een echt SWAT team gaat ook niet bunnyhoppen :)
Ik hoop dat ze dat er nog een keer uitslopen.
Oh ik kan idd niet bunnyhoppen en wil het ook niet leren.

Nee, laat mij maar rushen met knife only. Dat gaat mij al hard zat. De weg kennen scheelt al een hoop (is altijd heel leuk op een n00b server in oilrig, rush je als T gewoon keihard naar de CT toe, staan ze nog wapens te kopen :P).

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 20:36
Ik was er ook bij gisteren op gamepoint, en ik vond het maar moeilijk te geloven dat het alleen skill was, maar als jij zegt dat je niet cheat, dan geloof ik je. Het was echt gewoon superfrusterend gisteren, normaal sta ik wel bij de bovenste 3 en ben ik ook best goed al zeg ik het zelf, maar gisteren werd ik bij de_inferno kapotgeschoten wanneer ik zo snel mogelijk voorbij aan het springen was, en dat ELKE keer weer. Altijd schoot iemand raak, maar volgens mij was jij dat niet, dat was iemand met een awm :(.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 25 april 2001 09:48 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb (bij gebrek aan GoT) van het weekeind ook op Gamepoint gespeeld en daar lopen echt een stelletje mafketels rond. Gemiddelde speler heet "Kut", "Hoertje" of "Nazi" of iets in die richting en zodra je toevallig 2 headshots achter elkaar maakt ben je een aimbotuser, als je om een hoek springt en meteen schiet ben je een wallhacker.

Oftewel.. stelletje zeikerds :).
ik speel NOOIT op gamepoint, alleen demon NL/UK en XS4ALL
Persoonlijk vindt ik bunnyhoppen dus gewoon cheaten. CS is een realistisch spel, en een echt SWAT team gaat ook niet bunnyhoppen :)
Ik hoop dat ze dat er nog een keer uitslopen.
Oh ik kan idd niet bunnyhoppen en wil het ook niet leren.
no offense, CS is ABSOLUUT niet realistisch
het is realistischer, maar realistisch dat zeker niet, als ze dat doel willen bereiken moeten ze veel dingen veranderen

- randmom damage van granaten moet weg zag gister op prodigy een CT een granaat echt onder ze voeten krijgen en maar 46 damage krijgen
- granaat damage door muren en langs hoeken moet beter
- P90 moet sterker zijn
- armor/health damage klopt geen ruk van
- loopsnelheid moet op basis van ''payload'' en niet op basis van van je in je handen hebt
- hele gear moet op de grond vallen ipv enkel het wapen wat in de hand zit (dus ook handvuurwapen en ongebruikte granaten / munitie)

en vast nog wel meer dingen
Nee, laat mij maar rushen met knife only. Dat gaat mij al hard zat. De weg kennen scheelt al een hoop (is altijd heel leuk op een n00b server in oilrig, rush je als T gewoon keihard naar de CT toe, staan ze nog wapens te kopen :P).
das idd wel lachuh :) meestal koop ik enkel een handvuurwapen, alleen lastig dat je automatisch wapen oppakt als je erboven loopt, is best wel irri soms

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

OK ik moet toegeven, 3 rondes later stond je op 6-8 ;)

PSN

• IceStorm

IceStorm

Bokkie, ok ok ik bedoelde eigenlijk dat CS iig een realistische inslag heeft.. zo beter ;)?

Blijft erbij dat ik bunnyhoppen dus niet bij CS vindt horen om de al genoemde reden (en jij hebt ook gelijk hoor met die random damage etc ;)).

Verder wil ik nog zeggen dat iedereen een goede dag kan hebben en dan echt ''onmogelijk'' is ;).. Heb ik zelfs wel eens en iedereen die mij ooit heeft zien spelen weet dat ik zuig ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
vind het raar dat die buk bug er nog steeds inzit trouwens, sommige wapens kunnen je gewoon niet raken als je gebukt zit, je wacht dan gewoon tot de ander leeg is en dan pomp je je DE leeg op ze hoofd terwijl ie aan het reloaden is
dat stukje klopt niet helemaal, je kan alleen niet worden geraakt als je een aug hebt en je gaat bukken. Als iemand dan met pistolen in je benen gaat schieten gebeurd er niks. Maarja als je op trainen op headshots heb je geen last van die bug.
weet je wat het is met bunyhoppen, het is ontdekt in quake 1 en wordt door de hele quakescene als standaard beschouwd,
ja, maar het bunnyhoppen in q3 bijv. is dus wel heel wat makkelijker, in HLCS gaat het op een andere manier en dit is een bug die er zo snel mogelijk uitmoet. Lang niet iedereen kan dit dus ben je in het nadeel t.o.v iemand die wel kan bunnyhoppen

op http://www.vote-polls.com/ staat een poll over wat jij wel en niet cheaten vind, ze proberen een grens te trekken wat wel en niet mag.

En waarom is iedereen zo negatief over GP, ze doen het wel gratis vergeet dat niet en het niveau is echt niet zo laag als jullie denken als je maar in de late uurtjes speelt zoals op gp3, daar zitten meestal dezelfde mensen en is gewoon vet fun om elkaar af te raggen! (en dan zo nu en dan perongeluk een teamkill maken) :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 25 april 2001 10:03 schreef ds het volgende:

[..]

dat stukje klopt niet helemaal, je kan alleen niet worden geraakt als je een aug hebt en je gaat bukken. Als iemand dan met pistolen in je benen gaat schieten gebeurd er niks. Maarja als je op trainen op headshots heb je geen last van die bug.
[..]

ja, maar het bunnyhoppen in q3 bijv. is dus wel heel wat makkelijker, in HLCS gaat het op een andere manier en dit is een bug die er zo snel mogelijk uitmoet. Lang niet iedereen kan dit dus ben je in het nadeel t.o.v iemand die wel kan bunnyhoppen
dat het een bug is staat buiten kijf, maar 100% cheaten vind ik niet, dubieus is idd het goede woord, maar iemand die bunnyhopt heeft er wel flink wat uurtjes in zitten (ook al komt ie uit te Quakescne en is het makkelijker voor hem/haar) maar kijk goed met bepaalde wapens omgaan kan ook niet iedereen en dat levert je ook een voordeel op, dus dat argument telt voor mij niet

onrealistisch telt voor mij ook niet zoals al uit eerdere replies blijkt

het enige wat dan idd telt is dat het niet zo bedoeld is, persoonlijk trek ik me er niet zoveel van aan (net als zoveel andere dingen) ik kan het wel, maar doe het zelden, evenals AWP kan ik ook en doe ik ook zelden, speel liever met enkel handgun en knife
op http://www.vote-polls.com/ staat een poll over wat jij wel en niet cheaten vind, ze proberen een grens te trekken wat wel en niet mag.

En waarom is iedereen zo negatief over GP, ze doen het wel gratis vergeet dat niet en het niveau is echt niet zo laag als jullie denken als je maar in de late uurtjes speelt zoals op gp3, daar zitten meestal dezelfde mensen en is gewoon vet fun om elkaar af te raggen! (en dan zo nu en dan perongeluk een teamkill maken) :D
hehe AUG roels :)

wat ik ook vaak merk is dat mensen niet goed corrigieren voor de recoil, als ik met e MP5 full auto schiet, kan ik perfect corrigeren en haal dan in een heftig gevecht wel eens 3 kills door gewoon full auto me MP5 leeg te raggen

• BC3 Victim
maar kijk goed met bepaalde wapens omgaan kan ook niet iedereen en dat levert je ook een voordeel op, dus dat argument telt voor mij niet
Je moet het natuurlijk wel zien vanuit het oogpunt van de makers. Je kan jezelf natuurlijk trainen zodat je met elk wapen uit de voeten kan (dit is ook het idee van de makers) maar het cstrike team had never nooit niet de bedoeling om bunnyhoppen erin te stoppen (totaal onrealistisch). Daarom is dit dus een bug. Het misbruiken van iets wat er eigenlijk niet moet zijn.

Het is trouwens een engine bug en niet een cstrike bug, waarschijnlijk iss het daarom er niet uitgehaald in cs 1.1. Naja, daar hebben we Valve voor.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
ehhh die aug bugs en headshot bugs zijn er in 1.1c eruit gehaald :)

en ik schoot met AK (Reigner_Mortem).
ik stond in inferno naast een gast met een awm. of ik raakte iemand en hij maaktie die af of hij raakte iemand slecht zodat ik het met 1 kogels kon afmaken :)

en dat waren geen mik skills hoor...dat in inferno was 80% timing. gewoon je scrosshair op hoofdhoogte en tak..tak...tak :)

hallo

• Raymond v/d H
Volgens mij is die bug alweer gepatched... (die van de aug-niet-in-benen)

Maarre ik hoop eigenlijk zelf op iets als "stamina" zoals bijvoorbeeld in DoD... dan ben je gelijk van ''t bunnyhoppen af... als je na 5 sprongen buiten adem ligt :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Dat "Jij jat mijn kill" zie je meestal alleen voorbijkomen als er iemand een lagger gaat knifen en dan komt er iemand langs met zijn m4. Dat is een kill jatten:)

PSN

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 25 april 2001 10:52 schreef Raymond v/d H het volgende:
Volgens mij is die bug alweer gepatched... (die van de aug-niet-in-benen)

Maarre ik hoop eigenlijk zelf op iets als "stamina" zoals bijvoorbeeld in DoD... dan ben je gelijk van ''t bunnyhoppen af... als je na 5 sprongen buiten adem ligt :)
dat bedoel ik en dan ook afhankelijk van jepayload

dus als jij volle granaten heb geckocht, armor en helm, Para en DE met alle ammo nightgoggles en defuser kit, dan moet je veel langzamer lopen (wat je ook in je handen hebt) dan moet ik je makkelijk kunnen inhalen met alleen mijn vest, mes en DE met ammo :)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Heb een aantal keer tegen Nalin gespeeld, hoewel ik eerst dacht dat ie cheate, moet ik zeggen (nadat ik een tijdje over zijn schouder heb meegekeken) het zijn gewoon skillz, hij is gewoon erg goed.

Niets cheaten, gewoon een goede setup en mega reflexen.

Perv ook wel, maar die kan ik nog wel eens neerknallen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Ik ken NaliN van Lan Party''s hiero.. 1 ding, die jongen speelt veel cs en dat soort ''shit''..

Soms gaat die alleen naar een server toe om te oefenen op aiming en bunny..

Dat iemand dan moet zeggen dat die cheat :r is de dikste onzin die er is.. Wie dat zegt kan het gewoon simpelweg niet hebben dat er iemand hem zo vaak neerknalt.. Ga meer oefenen zou ik zeggen en denk niet dat bepaalde acties niet kunnen.. Koop een goeie pc is al een ding wat helpt..

Maar ja, sommige CS''ers denken daar niet aan en zeggen direct na 1 actie CHEATER, BLAAT...:r

Ik zou zeggen kom gezellig bij mij thuis een keer een 1vs1 doen tegen NaliN.. Dan praat je wel anders..

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 25 april 2001 02:29 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Gladiator? :?:P
You''re absolutly right. :)
Mijn plaatje op pag 1 doet het weer >:)

PSN

Verwijderd

Ow ja hoor... Ik speel weer eens ruk en iemand maakt een plaatje d''r van...
*diz trouwens geen bewijs dat ik echt roeleer met cs, maar alleen bewijs dat ik niet altijd zuig.. :P*
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/ravenwcw_2001/plaatjes/images/cs_italy0001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/ravenwcw_2001/plaatjes/images/de_train0000.jpg
En voor onze rap liefhebbers onder ons...
tupac is toch ECHT dood!! kijk maar:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/ravenwcw_2001/plaatjes/images/jpg
Weet iemand hoe je je framerate hoger krijgt dan 72 fps? Ik krijg''em maar niet hoger (staat op opengl en heb een 1,2 ghz + geforce 2 gts + 256 mb. dus hij MOET gewoon hoger).

Verwijderd

Je moet gewoon goeie servers zoeken. Op die server zitten altijd van die lui die denken dat ze beter zijn..daar :r ik op!

Maar mensen die cheate zuige ook!

Verwijderd

om op het eerste te reageren, het is gewoon zo dat er in CS meer zeikerds zitten dan in de Q 1/2/3 scene, er zitten ook veel meer mensen bij, maar bij Q2 hoor je echt nooit ''Jij jat mijn kill'' ''LAME EIKEL'' ''CHEATER'' ''Hoe kan dat?!?'' ''Ach man ik had hem!''

Want daar kan ik dus niet tegen, van die eikeltjes die worden doodgeschoten en dan komt het altijd door lag, of de tegenstander had geluk, of de timing was net verkeerd door een Godswonder... Geef gewoon toe dat die ander slimmer en beter was, shit happens.

En Bunnyhoppen in Q is GEEN bug, Bunnyhoppen is gewoon als een gek gaan springen wat heel effectief werkt als mensen je proberen te raken, het is misschien niet realistisch in CS, maar als jij beschoten wordt zou je het liefst een duik met koprol achter een muur maken, dat kan ook niet... En met Q (II) tja dan is bunnyhoppen gewoon slim, en de exploit waar iedereen het over heeft in quake heet Strafejumpen maar dat wordt daar ook als een skil beschouwd.

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 02:13 schreef YakuzA het volgende:
Ja raven als je een beetje onderaan staat moet je toch wat.;)
[afbeelding]
Dit is gewoon op GoT #2 trouwens :)
hmmmmmmmmm? 24 frags en de enemy heeft 12 deaths????? leg eens uit? en hoe zet je dat met die framerate aan?

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 25 april 2001 12:32 schreef Uncle_SaM het volgende:

[..]

hmmmmmmmmm? 24 frags en de enemy heeft 12 deaths????? leg eens uit? en hoe zet je dat met die framerate aan?
net_graph 0,1,2 of 3
net_graphpos 0,1,2 of 3

En snachts om 2 uur blijven de meeste mensen niet al te lang als ze flink verliezen :)

PSN

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 12:32 schreef Uncle_SaM het volgende:

[..]

en hoe zet je dat met die framerate aan?
verander in je config.cfg fps_max 72 naar fps_max 100

100 fps is het max. wat je kunt halen, verder gaat de teller niet

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 25 april 2001 12:59 schreef ds het volgende:

[..]

bij mij staat fps_max op 50, hoger haal ik toch niet met mijn viper550 + p2 400 + 256 mb RAM

PSN

• Captain Pervert
Het niveau op GP ligt echt niet laag, zeker niet wanneer je na 22:00 speelt.

Op andere servers, waar je mensen tegenkomt als "Mel", "John", "Homer Simpson", "Assassin" en "Rambo", nou dan weet je wel hoe laat het is. Dan geven bots nog meer uitdaging.

• BC3 Victim
voor al die mensen die gauw woorden roepen zoals: cheater, aimbotuser, bunnyhoppen sux, enzovoorts. Er zijn gewoon mensen die zo vaak cs spelen, dat ze in 8/10 gevallen een headshot schieten. dat is puur skillz. zelf ben ik niet zo goed, maar t gebeurt nog wel s dat ik 3-4 kills achter mekaar maak. het volgende moment ben ik alles wat in het rijtje van de cheaters thuis hoort, maar ik schiet gewoon.

de ak is het ultieme cs wapen (m4 voor CT). hiermee knal je (zelfs van grote afstand) iemand makkelijk neer. en als ik een map zoals cs_assault speel ofzo, dan loop ik meestal ook schietend de bocht om, als er dan iemand toevallig om het hoekje zit te campen is jammer voor hem :P

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Gelukkig komt mijn fps nooit onder de 15 :+

PSN

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 25 april 2001 13:31 schreef Captain Pervert het volgende:
Het niveau op GP ligt echt niet laag, zeker niet wanneer je na 22:00 speelt.

Op andere servers, waar je mensen tegenkomt als "Mel", "John", "Homer Simpson", "Assassin" en "Rambo", nou dan weet je wel hoe laat het is. Dan geven bots nog meer uitdaging.
reden dat ik niet op gamepoint speel is omdat ik daar lag heb op de een of ander manier, ook op de TFC servers

meeste van die zeikerds zijn trouwens gewoon gasten die net pas begonnen zijn met CS, zo was het ook met TFC, ben gewoon gestopt omdat ze alleen nog maar konden zeiken, omdat ik dan zogenaamd een newbie lamer ben omdat ik ze constant snipe voor ze ook maar de voordeur van hun basis uit zijn

wat ze dan maar ff vergeten is dat ik als snipe sinds Quake Team Fortress, stelletje eikels :(

bij CS valt het gelukkig wel mee, of ik let er gewoon niet op

zeikerds vind ik bij CS niet zo erg, wat ik wel erg vind zijn basecampers, die lekker met hun AWP bij de spawn blijven zitten zoals

CT op italie
T op train
CT op rotterdam
C en CT op inferno
T op CBBLE

maar meestal los ik dat op door ff een berichtje te sturen op me server naar een IRC kanaal >:)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Tis idd zo dat al je "roelt" je gelijk volgens somigen cheat... zo gister ook weer.

Speel vaak op UK2/Jolt/Wireplay enzo omdat ik daar goed ping met Chello :) Maar gelijk beginnen ze tezeiken dat je cheat, ze beginnen tegen je te voten.. etc. lekker volwassen pff.. oke ik stond vet bovenan met 32-4 ofzo :)

Ach ja als je veel geQ3ed en geUTed heb is CS wat langzamer :)

• Lister_Storm
Op woensdag 25 april 2001 13:37 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

maar meestal los ik dat op door ff een berichtje te sturen op me server naar een IRC kanaal >:)
Errr, leg s uit?

Heusinkveld Engineering

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 25 april 2001 15:11 schreef Lister_Storm het volgende:

[..]

Errr, leg s uit?
als het echt de spuitgaten uitloopt stuur ik een msg naar de admin van de server die meestal wel op IRC zit, heb dit pas 1 keer gedaan hoor want het was gewoon te lame

die lost dat meestal wel op :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 25 april 2001 15:15 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

als het echt de spuitgaten uitloopt stuur ik een msg naar de admin van de server die meestal wel op IRC zit, heb dit pas 1 keer gedaan hoor want het was gewoon te lame

die lost dat meestal wel op :)
Das pas L337 :)

PSN

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 12:59 schreef ds het volgende:

[..]

Klein herstel, de half-life engine kan niet meer dan 100fps aan.
Er zijn trouwens proggies die je videokaart tweaken.
Ikzelf heb een PIII500 met een Geforce256 en 192MB en draai op de meeste velden 99.9 fps.

Verwijderd

fps_max 99.9
fps_modem 99.9

Dan in Win bij je videokaart --> hardware properties, advanced, Vertical Sync of VSYNC ALWAYS OFF zetten.
Dan haal je die FPS wel op 100 met een SDR

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 25 april 2001 15:21 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Das pas L337 :)
ik speel met T ook altijd L337 Crew >:) :P

mhoaw is eerde gewoon handig :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 25 april 2001 15:29 schreef Reyes het volgende:

[..]

Klein herstel, de half-life engine kan niet meer dan 100fps aan.
Er zijn trouwens proggies die je videokaart tweaken.
Ikzelf heb een PIII500 met een Geforce256 en 192MB en draai op de meeste velden 99.9 fps.
jij hebt dus je videokaart getweaked :?

of je hebt een DDR want ik heb een 256 SDR en ik haal max 60 soms 70 FPS ;(

Verwijderd

maar hoe jij mikt kan gewoon niet
Waarom beschouwen mensen iedereen die beter kan mikken dan zichzelf toch als cheater ?
ik ben ook sinds 1.0 gaan spelen
heb wel al heel veel minuten gemaakt
Ja jij freak gaat als je de volgende dag naar school moet tot 6:00 CSen in je 1tje... Oefenen op hoppen...
Maar je moet natuurlijk niet vergeten dat je (een) goede leermeester(s) hebt gehad :) :) :)

Ow ja ik kon et niet laten >:):
(Hoe lang speelde je hier ? :))
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vanklinken/cs_assault0000.jpg

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 25 april 2001 15:55 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Ow ja ik kon et niet laten >:):
(Hoe lang speelde je hier ? :))
[afbeelding]
[..]
Muhahaha, His arse are belonged 2 you >:)

PSN

Verwijderd

quote:
--
Op woensdag 25 april 2001 02:13 schreef YakuzA het volgende:
Ja raven als je een beetje onderaan staat moet je toch wat.
[afbeelding]
Dit is gewoon op GoT #2 trouwens
--

Kijk dat bedoel ik nou met newbies.
Kijk op alle screenies waar ik roel... Of iemand anders.. Zo gauw je meer dan 50 kills haalt zegt iedereen dat je een cheater bent en leaven ze de server.... Dat zou daar ook gebeurt zijn... Of teamchanges... Kan ook nog he ?

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 15:34 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

jij hebt dus je videokaart getweaked :?

of je hebt een DDR want ik heb een 256 SDR en ik haal max 60 soms 70 FPS ;(
Ik heb de een geforce van de eerste lading (sdr dus).
Ik weet een site waar je proggies kan downloaden die de settings van je kaart optimaliseren, helaas zit ik nu op me werk maar als ik thuis ben zal ik je wel even de url over icq heen gooien :)

Verwijderd

Ja,

de enigne is te klote

ga q3 spelen

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
dit is ff een screenie undercover :)

hallo

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 25 april 2001 16:02 schreef Sn@ke het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik nou met newbies.
Kijk op alle screenies waar ik roel... Of iemand anders.. Zo gauw je meer dan 50 kills haalt zegt iedereen dat je een cheater bent en leaven ze de server.... Dat zou daar ook gebeurt zijn... Of teamchanges... Kan ook nog he ?
idd want zo begon het:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/muithol/cs_italy0000.jpg

hij doet het of toch niet. TRIPOD ZUIGT :r

PSN

• IceStorm

IceStorm

Spannend.. dan heb je 100 fps ipv 70 :)???

Verwijderd

Mijn kaartje haalt niet echt hoge fps.

Heb celeron 333@416, 256 mb, TNT 16 MB.
Ben blij als ik 30/40 FPS haal.
Af en toe als ik naar C4 explosie kijk, dropt fps toch ff onder 10 fps.

JE word tegenwoordig echt SNEL aangezien als cheater.
Ik schiet altijd (bijna altijd) headshot als iemand stil staat.. waarom?
-Tis easy
-Hij vraag er gewoon om
-Kost minder ammo :P

Ik vind bunnyhop niet echt 100% cheaten.. eerder 25% ofzo... :)
*Kan het zelf heel klein beetje*

En ak-47 full auto rulez :)
Als ze achter elkaar staan is het kwestie van schieten , en naar beneden mikken.

[GoT]Dutch Commando

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Is xtra snelle walkspeed eigenlijk een cheat:?

[ff uitleggen]
Je kan de walksnelheid omhoog zetten zonder dat je voetstapjes hoord, ik hoorde dat de dan bijna 1.5 keer zo snel kan lopen als normaal met walk zonder voetstapjes.
[/ff uitleggen]

PSN

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
ehhh Sn@ke die screenie van assault ...toen speelde ik 1 week :)

kijk en dit is pas ownen :)
en natuurlijk mensen die je cheater noemen
:(
toen ik deze screenie maakte schoot die T op de achtergrond me neer :D
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marinuskok/aztec.jpg

hallo

• BC3 Victim
Nalin, hoe kom je aan zo''n radar?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 25 april 2001 17:42 schreef ds het volgende:
Nalin, hoe kom je aan zo''n radar?
uhh das volgens mij de standaard radar in CS hoor

• BC3 Victim
die van Nalin heeft ook rood, die van mij is completely groen... :?

• Hoyden
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.stevens/cs/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.stevens/cs/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.stevens/cs/3.jpg

• Hoyden
:+

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
nee dat is geen standaard radar...andere kleur kan je downen op http://www.counterstrikeshome.4players.de/html/sprites/sprites_radar_1.php3

hallo

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 25 april 2001 17:47 schreef ds het volgende:
die van Nalin heeft ook rood, die van mij is completely groen... :?
hmmm ja ik zie het :)

grappig

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
hehehe vos mooie score tegen ping 300+ mensen :)

hallo

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 17:50 schreef NaLiN het volgende:
nee dat is geen standaard radar...andere kleur kan je downen op http://www.counterstrikeshome.4players.de/html/sprites/sprites_radar_1.php3
thanks

• Hoyden
NaliN, doe het zelf na :)

Ik denk dat er toevallig ff een lag was, want ''mijn'' ping is ook te hoog (maar dan nog :))

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Op woensdag 25 april 2001 10:03 schreef ds het volgende:
dat klopt dacht ik niet helemaal. Dit is een bug die in 1.1 zat, maar als het goed is bij server release 1.1c gefixt is.
Lang niet iedereen kan dit dus ben je in het nadeel t.o.v iemand die wel kan bunnyhoppen
geen argument he? als ik kan mikken en jij kan het niet ben je ook in het nadeel.
Iedereen kon van de texture errors in Aztec en Cbble gebruik maken, maar dat werd doro iederee nals cheaten beschouwd.

het verhaaltje van vergelijken gaat hier dus echt niet op.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:45

Vos

AFCA

The Fox = een hoer :P

• Captain Pervert
Vos, The Fox, FireFox, een flesje Vos, Henk Vos, Lowieke de Vos, de zender Fox, Courtney Fox... (oh nee Cox :P)

Dude... Noem jezelf Pervert en je hebt nooit verwarring :)

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

welke verwarring... wou dat dat er was... iedereen weet me te vinden als ze me moete n hebben... helaas...

offfehhh... zouden er nog een veelvoud in de verwarring de verkeerde aanspreken...

dan staat me nog wat te wachten :o

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 19:22 schreef Captain Pervert het volgende:
Vos, The Fox, FireFox, een flesje Vos, Henk Vos, Lowieke de Vos, de zender Fox, Courtney Fox... (oh nee Cox :P)

Dude... Noem jezelf Pervert en je hebt nooit verwarring :)
Hehe, is hou al die vosjes hier ook niet meer uit elkaar hoor. :D

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 19:05 schreef Firefox het volgende:

[..]

geen argument he? als ik kan mikken en jij kan het niet ben je ook in het nadeel.
Iedereen kon van de texture errors in Aztec en Cbble gebruik maken, maar dat werd doro iederee nals cheaten beschouwd.

het verhaaltje van vergelijken gaat hier dus echt niet op.
In een latere post heb ik gezegd dat je vanuit het standpunt van de makers moet kijken, als hun bewust ervoor hadden gekozen om de bunnyhup erin te stoppen hadden ze wel een handleiding ofzo op hun officiele site gezet hoe je het moest doen.

• Raymond v/d H
pomtiedom... ik heb liever een normale nick... maar okay :)

btw... ligt ''t nou aan mij... maarre ik maak nooit screenies... what''s the use? De meeste mensen weten toch wel hoe ik speel... zo niet? mogen ze ''t altijd komen proberen....

en de ene ronde sta ik met 5-10.. en de andere ronde met 50-5.. so ? spell it..

T E A M P L A Y

Well yes.. that makes teamplay... en wat heeft teamplay te maken met frags?? nix... wat heeft teamplay te maken met objectives halen? nix, als die ene CT die jij mist (die andere 9 kon je wel ownen) de hosa''s red... oeps, misschien had ik toch maar eens op de hosa''s moeten letten ipv als een idioot rond te springen en proberen zo veel mogelijk te fraggen.

• Captain Pervert
wat heeft teamplay te maken met objectives halen? nix
Nix? Alles. Ik neem dus aan dat jij "fraggen" wilde zetten op de plek van "teamplay".

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Iedereen speelt toch zoals die wil, af en toe heb ik gewoon zin om in me 1tje gewoon lekker te rushen met een xm1014>:)
(op inferno ofsow werkt dat het beste:))

PSN

Verwijderd

Well yes.. that makes teamplay... en wat heeft teamplay te maken met frags?? nix... wat heeft teamplay te maken met objectives halen? nix, als die ene CT die jij mist (die andere 9 kon je wel ownen) de hosa''s red... oeps, misschien had ik toch maar eens op de hosa''s moeten letten ipv als een idioot rond te springen en proberen zo veel mogelijk te fraggen
Teamplay heeft alles te maken met fraggen. Als je niet kan fraggen kan je ook niet teamplayen... Op public kan je zowiezo niet teamplayen omdat als je afspreekt van tevoren naar bom1 te rennen toch 80% bij base blijft hangen...

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Niemand rescue''d ook de hostages ofzo :P

"I sit in my room and imagine the future."

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Misschien omdat de hostages een beetje erg dom zijn. Maar op italy word nog het meeste van hossies gebruik gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://www.uithol.f2s.com/hostages2.gif

PSN

• IceStorm

IceStorm

Ja das wel nog een groot nadeel..de hostages zijn vaak zwaar irritant :).. Lopen ze weer eens niet goed achter je aan of blijven ze met zijn 4-en ergens steken :)

In italy is het helemaal erg.. als je ze daar red via de rechterkant (van uit CT spawn plek gezien) dan blijven ze vlak voor het einde ''haperen''.. ARGH

• BC3 Victim
idd, de code van de hostages is echt slecht..

misschien een idee om mensen die al gedood zijn de hostages te laten besturen. dus zeg maar jij gaat in de huid van een hossie (als je dat wilt) en zodra iemand je "aanklikt" dat je binnen een bepaald bereik van die persoon vrij kan rondlopen..

just an idea...

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

weet er trouwens nog iemand waar ik die Bender (zie plaatje hierboven voor voorbeeld) cartoons kan halen. Ben namelijk vergeten waar ik ze vandaan had |:(

PSN

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op vrijdag 27 april 2001 15:46 schreef ds het volgende:
idd, de code van de hostages is echt slecht..

misschien een idee om mensen die al gedood zijn de hostages te laten besturen. dus zeg maar jij gaat in de huid van een hossie (als je dat wilt) en zodra iemand je "aanklikt" dat je binnen een bepaald bereik van die persoon vrij kan rondlopen..

just an idea...
das wel cool met tactops van UT, daar kan je een handvuurwapen droppen, die vervolgens door een hossie wordt opgepakt, waarna deze hossie ook op de T''s gaat schieten >:)>:)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:35

Bloodclot

Jawier!

Op vrijdag 27 april 2001 15:47 schreef YakuzA het volgende:
weet er trouwens nog iemand waar ik die Bender (zie plaatje hierboven voor voorbeeld) cartoons kan halen. Ben namelijk vergeten waar ik ze vandaan had |:(
www.halflife.net/counter-srike

of veel meer in het duits:

www.counter-strike.de

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

PSN

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 09:23

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Skinshack
Check ook de Golden 1911 models voor de deagle en dual berettas...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Knakker
  • Laatst online: 11-11 20:50
Cheaten? Nee hoor...gewoon laming. Nothing less.

Geef mij maar een Warsteiner.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
ik ga hier niet op in maar:
ik weet vanmezelf dat ik echt veel gezeurd heb, had ik wel reden toe, nu is alles beter, 30 fps, en kan gewoon overal geintje van maken, ik durf te wedden dat de gemiddelde nederlander para word moet je 5 x inloggeno m te spelen, speel je sta je nog vaak ook, word er een smokebomb gegooid sta je stil.... vanochtend gespeeld, stond 15-1, toen 15-2 eind van mapchange... kijk dat ging wel weer lekker, en om m''n 15-2 kon ik alleen maar lachen... vanochtend nog wel probs gehad, ik wist zeker dat het een bot was... die gast bleeft achter een doos hangen, en speelde kei goed.. nah als je kei goed bent ga je toch niet 10 seconde achter een box hangen (doos) dat heb ik alleen nog maar realbotjes zien doen! >:) Zal ook wel weer een hack voor zijn, voor de rest is GoT een gezellige gameserver... Bij Gamepoint word de gemiddelde newb al uitgescholden voor cheater! Bij Demon heb je redelijk veel newb''s, en bij GoT.. tja, wil je ooit CS leren, kom dan n''s op GoT Gameservers kijken :+

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op donderdag 26 april 2001 02:51 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Nix? Alles. Ik neem dus aan dat jij "fraggen" wilde zetten op de plek van "teamplay".
Ik vind "Fraggers" Grote lamers, ga dan Quake spelen ofzo, die zogenaamde Fraggers verneuken het spel gewoon, het is een T E A M P L A Y spel, en iedereen fragt, ik heb me in''t begin zooooo vaak opgeofferd voor m''n team, maar nu begin ik in te zien dat het toch geen nut heeft tegenwoordig |:( wat waren de beta''s toch cool >:)

Verwijderd

Nou, toen ik de topic regel las "CS is maar een zeikerig spelletje", was ik het meteen eens met die gozer. Nu blijkt het dat hij doelt op de players die beweren dat hij cheat.

Anyway, ik ben van mening dat het SPEL zelf (en menig speler) zich schuldig maakt aan "zeik".

Het zijn svs campers, en CS is gewoon een camp spel.

Verwijderd

CS is maar zeikerig spel? hmm

Meestal ligt het ook wel aan de persoon die het speelt of een spel zeikerig is of niet.

DC

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:24
Ik vind "Fraggers" Grote lamers, ga dan Quake spelen ofzo, die zogenaamde Fraggers verneuken het spel gewoon, het is een T E A M P L A Y spel, en iedereen fragt, ik heb me in''t begin zooooo vaak opgeofferd voor m''n team, maar nu begin ik in te zien dat het toch geen nut heeft tegenwoordig
Wesley, ik weet niet of je al een keer in een clan gespeeld hebt(zal wel niet want dan zou je niet zo}:O doen;) )
Als ik op een gamepoint server speel ga ik inderdaad voor de fragz, hoe moet ik anders mijn targetpractise krijgen?

En Naling, ik ben het helemaal met je eens, al die lamers die je beschuldigen van lamen,(zou ik bij jou ook doen, maar dan om die originele naam) ik kan er ook niet meer tegen, op een slechte dag raak ik niets, zoals in mijn clanwar van woensdag, maar op dagen als vanmorgen, waarop ik rule in de een of andere server schiet ik alleen maar headshots.

Ik denk inderdaad dat het onbegrip is van mensen die het niet kunnen, ik heb je wel eens zien spelen en je bent wel redelijk goed dus waarom zou je daar nog bij gaan cheaten, wordt je skill nooit beter.

Kortom NEWBIES:Y) stop met dat gewine over cheaten:r

Greetingz,
Pagina: 1 2 Laatste