[BC3] Win2000 B&W

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wie kan me helpen? B&W wil niet draaien in W2000. Hoe moet ik dit oplossen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
/vaag

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ik start het op, en vervolgens lijkt het goed te gaan, ineens hopla eruit (vlak na het black & white schermpje)
overigens het installeren ding (Dus om de details te zetten enzo ) werkt ook niet. Hij zegt dat het een ongeldige bewerking heeft uitgevoerd.

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-02 19:00
Op zondag 22 april 2001 19:57 schreef Jsom het volgende:
ik start het op, en vervolgens lijkt het goed te gaan, ineens hopla eruit (vlak na het black & white schermpje)
overigens het installeren ding (Dus om de details te zetten enzo ) werkt ook niet. Hij zegt dat het een ongeldige bewerking heeft uitgevoerd.
Hoeveel ram geheugen heb je?
Ik ken het probleem ook, maar bij mij komt dat omdat ik maar 64 mb ram heb en dat is te weinig, B&W heeft precies 64mb nodig, en als je B&W opstart dan gebruikt windows in totaal 3KB, ja dat is dus geen 64mb in totaal!
Resultaat: CRASH :(

• BC3 Victim
geheugenkwestie is het niet. Specs zijn

AMD 750
14 GB HD
128 RAMM
32 MB Viper 770 (w2k drivers installed)

Dus een geheugenkwestie is het niet, hij deed het wel onder w98.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik zou hier eens gaan kijken

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/158833

Misschien staat er ergens iets tussen.

Waarschijnlijk een driver probleem denk ik.

* Probeer is detonator drivers i.p.v. die 2K drivers die je hebt. Misschien zijn die het probleem juist.

* Laatse DirectX versie ?? neem aan van wel.

* Probeer alle bende op de achtergrond te beperken. Dus zoveel mogelijk TSR''s uitzetten.

There is no art to find the minds construction in the face

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 18:34
Bij mij doet die het gewoon hor onder win2k, zou ook niet weten hoe ik je kan helpen.

| I've got permission to color outside the lines |

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Dit staat al in het B&W problemen topic, maar goed hier issie opnieuw:

Start->uitvoeren->regedit
Zoek op lionhead, en delete alles wat je tegenkomt. Dan doettie het weer.

Geen dank :)

Steam

Pagina: 1