[BC3] Goed nieuws voor B&W Fans! must read!

Pagina: 1
Acties:

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
http://www.games.hccnet.nl/b_and_w/index.htm#084
Vandaag hebben wij te horen gekregen van Electronic Arts dat degene die een Nederlandse versie gekocht hebben van Black & White deze bijna kosteloos kunnen omruilen voor een Engelse versie.

Dit kan alleen in de periode van 19 april t/m 30 mei. Het heeft ook geen zin om ze nu reed op te sturen want zij hebben de CD''s nog niet. Dus pas vanaf 18 april in de bus gooien.

Dit zal niet via de winkels verlopen maar via Electronic Arts zelf. Je hoeft alleen de cd op te sturen (dus zonder doos en handleidingen) en zij sturen dan de engelse cd terug.

Je behoud wel de zelfde cd-code. Wat moet je doen. Verpak de CD goed in, bijvoorkeur een een bubbel-envelop (kost op het postkantoor ± 65 cent) stop hier de CD, je adres en voor 2,40 aan postzegels in. EA zal dan bijbinnenkomst de Engelse versie retour sturen. Dit kan enkele dagen duren (als de PTT meewerkt ± 3 dagen).

Je kunt ze sturen naar;

Electronic Arts
o.v.v. Black & White
Boomjes 40
3011 XB Rotterdam

Nogmaals, pas op 18 april versturen en niet eerder. Ook is EA bezig met een officiele patch voor Black & White.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

Dat is idd goed nieuws :)

Zullen ze het nog druk krijgen bij EA >:)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 11 april 2001 08:43 schreef Reyes het volgende:
Dat is idd goed nieuws :)

Zullen ze het nog druk krijgen bij EA >:)
ik rij er gewoon heen, mooi niet dat k me CD op de bus doe

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

jeej ik stuur gelijk cdtje op op de 18de

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 08:50 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

ik rij er gewoon heen, mooi niet dat k me CD op de bus doe
/me gaat toch echt niet naar Rotterdam rijden om een cd te brengen.

Ik vertrouw die gasten wel bij de PTT :+

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 11 april 2001 09:38 schreef Reyes het volgende:

[..]

/me gaat toch echt niet naar Rotterdam rijden om een cd te brengen.

Ik vertrouw die gasten wel bij de PTT :+
ik niet, ik ben du sal meerdere CD''s kwijtgeraakt bij de PTT, stelletje honden

ik rij wel naar Rotterdam, kan ik ook meteen bij dimension computers wat goedkope shit kopen, want daar werkt een clannie van me {TLM} - RoadRunner :P

Verwijderd

Maar die cd''s zijn toch verzekerd als je die op de bus gooit :?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 11 april 2001 09:45 schreef Reyes het volgende:
Maar die cd''s zijn toch verzekerd als je die op de bus gooit :?
heb nog nooit wat teruggezien :( echt balen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, dit is al bekend maar ik ventileer mijn mening nog een keertje.

Ik vindt dit dus werkelijk SCHANDALIG!! Stelletje debielen bij EA. Je dacht toch niet dat ik een cdtje ter waarde van 80 piek op de post ging doen en dat ik dan ook nog EXTRA geld ga bijleggen om een nieuwe terug te krijgen?
Ik vindt het werkelijk TE lame voor woorden dat ze geen antwoordnummer voor die cd''tje maken...

Nee ik wacht wel op de patch... Idioten.

• 4of9
Aangetekend versturen....

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op woensdag 11 april 2001 11:01 schreef 4of9 het volgende:
Aangetekend versturen....
Dat kost minstens 12 gulden, geloof ik.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 11 april 2001 10:59 schreef IceStorm het volgende:

Ik vindt dit dus werkelijk SCHANDALIG!! Stelletje debielen bij EA. Je dacht toch niet dat ik een cdtje ter waarde van 80 piek op de post ging doen en dat ik dan ook nog EXTRA geld ga bijleggen om een nieuwe terug te krijgen?
Ik vindt het werkelijk TE lame voor woorden dat ze geen antwoordnummer voor die cd''tje maken...

Nee ik wacht wel op de patch... Idioten.
daarom ga ik ook zelf langs, en anders doe ik het wel icm de ISO

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 11 april 2001 11:07 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
daarom ga ik ook zelf langs, en anders doe ik het wel icm de ISO
Ik woon niet in Rotterdam en jij gaat mijn cd vast niet brengen :P

• 4of9
Ik vind het in iedergeval beter dan een nederlandse versie zonder uitzicht op iets anders.

oke je bent 4,50 kwijt aan postzegels maar dan nog, je kunt in het engels spelen zonder een iso of zo

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 11 april 2001 13:46 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik woon niet in Rotterdam en jij gaat mijn cd vast niet brengen :P
ligt eraan waar je woont, anders mag je wel meerijden :P maken we er gewoon een tweakersdagje Rotterdam van, komen we daar aan de deur met 200 tweakers die hun CD willen ruilen >:)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 12 april 2001 08:43 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

ligt eraan waar je woont, anders mag je wel meerijden :P maken we er gewoon een tweakersdagje Rotterdam van, komen we daar aan de deur met 200 tweakers die hun CD willen ruilen >:)
goed idee :) dan kom ik op de scooter wel van uit alphen aan den rijn (btw kunne we het best eerst niet ff belle of we gewoon zelf langs mogen komen)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 12 april 2001 09:25 schreef Bass64 het volgende:

[..]

goed idee :) dan kom ik op de scooter wel van uit alphen aan den rijn (btw kunne we het best eerst niet ff belle of we gewoon zelf langs mogen komen)
volgens mij laten ze je gewoon voor de deur staan als je komt :)

maar ik zie wel wat ik doe, heb weingi zin om em op sturen namelijk, heb daar echt slechte ervaringen mee, ben ooit een keer een dat streamer aan de PTT kwijtgeraakt :( heb daar wel fl 150,- voor terug gekregen, stelletje lamers

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Op woensdag 11 april 2001 10:59 schreef IceStorm het volgende:

wat extra geld toeleggen lijtk me logisch.. Zij zijn al best wat geld kwijt omdat ze die teruggestuurde cd nietmeer kunnen gebruiken (krassen, vetplekken, ..) zijn toch nog zo vriendelijk om voor een zacht prijsje (ze halen hun portkosten er maar amper uit) de onfortuinlijke speler die een Nederlandstalige versie heeft gekocht (hetgeen vast wel ergens op de doos vermeld staat) en jij gaat lekker liggen lopen schelden?
Rare (ondankbare) jongen jij!

• IceStorm

IceStorm

Poohbeer, ik ben niet ondankbaar, ik ben KLANT. En die is koning.

Ik leg 100 piek neer voor iets dat niet is wat belooft is. Dan heb ik RECHT op een schadeloosstelling.

En je dacht toch niet dat EA die paar piek extra guldens in hun portemonnee zou voelen toch he?

Verwijderd

Ze hadden bij EA niet zo achterlijk moeten zijn om te denken dat iedereen graag een spel in het nederlands wil hebben dan hadden ze die problemen nu ook niet gehad.

Gelukkig heb ik em niet gekocht, ik vermaak me nog wel met de (engelstalige) iso :)

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 12:55 schreef IceStorm het volgende:

Ik leg 100 piek neer voor iets dat niet is wat belooft is. Dan heb ik RECHT op een schadeloosstelling.

En je dacht toch niet dat EA die paar piek extra guldens in hun portemonnee zou voelen toch he?
Wat bedoel je met beloofd?

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 12 april 2001 12:55 schreef IceStorm het volgende:

uhhhh die paar piek voor jouw is niet veel nee.... 4/5 piek
maar voor EA wel
als ze alles moeten vervangen hoeveel spellen zijn er wel niet verkocht nu.
al heb je 100 mensen al dan kost het hun al 500 piek

het was wel stom van EA om alleen de NL versie uit tebrengen en de winkels niks temelden can dat het een NL versie is

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Volgens mij is dit al de 4 draad waar ik die tekst tegenkom.

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 12 april 2001 14:38 schreef TheGladiator het volgende:
Wat bedoel je met beloofd?
De nederlandse verkopers was een engelse versie belooft (en verkopers hebben mij dus ook een engelse belooft ;)).

Bass64, als er 10.000 mensen zijn die hun cd''tje omwisselen dan kost EA dat 100.000 piek. Denk even na, das echt gewoon totale peanuts bij de winsten die ze halen. Moeten ze maar voorzichtiger zijn.
Een miljoenenbedrijf als EA hoort zijn klanten tevreden te houden.

Verwijderd

je bedoelt dat de verkopers jouw iets hebben beloofd wat ze niet waar gemaakt hebben!!
Typische leveranciers truuk...nee ligt niet aan ons maar aan hun leverancier.

Ik heb ook de NL versie gekocht, ik geef toe dat ik echt niet op het doosje gekeken heb of ik een NL of een UK versie had, wist ik veel dat die klojo''s ''m gelokaliseerd hebben.

maar het is wel mijn eigen schuld dat ik dat doosje heb gekocht zonder uberhaubt te kijken welke taal het was...

Ik ben wel eens dat EA niet zomaar dus die dingen gaat omruilen. Klant is koning, maar dom is ie niet, of wel?? :+

Maar het zal wel een slimme actie zijn om dat dus wel gratis te doen, als bedrijf geef je zo dus aan dat je wel voor je klantjes vecht. We hebben het wel over EA hier, dus zoals gewoonlijk zijn ze erg arrogant!! Dat duurt ook niet lang meer!!

het is klote dat ie nederlands is, maar dom dom dom dat ik niet gekeken heb of ie NL of UK was!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

Ik vind het nog steeds achterlijk dat vele bedrijven menen dat games in het Nederlands moeten worden uitgebracht... het is gewoon overduidelijk dat het merendeel van alle gamers er helemaal geen behoefte aan heeft. En dan al zeker niet wanneer het ook nog eens belabberd klinkt...

Maar ja, de key van de NL-versie op een Engelse ISO is gelukkig geen probleem.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 12 april 2001 16:21 schreef lucifer2 het volgende:
je bedoelt dat de verkopers jouw iets hebben beloofd wat ze niet waar gemaakt hebben!!
Typische leveranciers truuk...nee ligt niet aan ons maar aan hun leverancier.
Nee, ik bedoel wel degelijk dat EA belooft heeft engelse versies te leveren.

Verwijderd

ach ja soms denken uoitgevers/ cq ontwikkelaars dat het leuk is om een game in de "domestic language" te releasen...
waarschijnlijk is hun mening dat ze zo een groter publiek bereiken, in frankrkijk bijvoorbeeld zal dat zeker zo zijn, want die praten/lezen geen engels

Maar foutje bedankt, in NL zijn gamers voldoende geinfecteerd met engelse games. persoonlijk vind ik engels ook beter, nederlands is geen taal om stoere games in te presenteren.

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 17:03 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel wel degelijk dat EA belooft heeft engelse versies te leveren.
Okay okay, jij zal vast wel de connecties hebben die anderen niet hebben. Dus dan is jou een fout product geleverd. en kan je dus je leverancier aansprakelijk stellen, het is dus ZIJN probleem, niet JOUW probleem. Laat hem maar uitleggen waarom hij niet jou bestelling gecontroleerd heeft!!!! laten we wel zakelijk blijven!
Maar de gemiddelde consument die hier zijn gram aan het halen is, heeft dit gewoon te danken aan zijn eigen "onzorgvuldigheid". (ik ook, heb domweg gekocht...)
Ik praat EA niet goed, begrijp me niet verkeerd, maar wees wel zo eerlijk en als je zelf niet opgelet hebt dan moet je het niet op iemand anders schuiven.

**Lucifer houdt niet van meepraters**

Verwijderd

Wat is er mis met de NL versie?? :?

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 12 april 2001 19:13 schreef eXistence het volgende:
Wat is er mis met de NL versie?? :?
Op zich weinig (het is een van de weinige spellen die best redelijk naar NL is gepoort) maar ik verwachtte een engelse versie. Daarnaast blijft het zo dat het spel in het engels gemaakt is en met het vertalen altijd dingen verloren gaan.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
{TLM} RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ruilen ze ook fairlight versies om. >:)

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 20:01 schreef Regugee het volgende:
Hmm iemand heeft leren typen zie ik en denk goh laat ik eens reclame maken voor een 1 of ander vage clan en de boel volspammen.

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 12 april 2001 20:01 schreef Regugee het volgende:
Geen nutteloze opmerking posten.

Maar er is een oplossing aangedragen door kevin. Ga hier naar toe om een soundpack van NL ---> EN te downloaden.
Evt. discussie kan hier verder gaan ;)
Pagina: 1