[BC3] Verzameldraad B&W Topics

Pagina: 1
Acties:

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Ok, ik ga hier alle (Nou ja, zoveel mogelijk relevante :)) B&W draden in gooien over de levels/strategieeen/ideeen etc. Blijft alleen die grote draad open voor algemene discussie.

En nu komen er een hoop edits gok ik :)

[topic=158751]
[topic=158752]
[topic=158729]
[topic=157279]
[topic=153147]
[topic=157489]
[topic=153154]
[topic=153174]
[topic=158527]
[topic=158614]
[topic=158483]
[topic=158500]
[topic=155196]
[topic=157248]
[topic=158224]
[topic=157716]
[topic=157688]
[topic=157468]
[topic=155483]
[topic=156616]
[topic=156845]
[topic=156708]
[topic=150821]
[topic=156480]
[topic=155303]
[topic=158751]
[topic=155683]
[topic=152150]
[topic=160512]

En dit is slechts de helft van wat jullie er over geschreven hebben ;).. Zie dit als een soort niet georganiseerde faq. De belangrijkste topics komen in bold.
Oh, en veel van deze topics bieden alleen een oplossing maar zijn wel al op slot dus reageren daarin kan niet meer ;)

En schroom vooral niet om een nieuw topic over B&W te maken.. als het maar nuttig is ;)

edit:
ARGH!!! Als ik mijn post edit fuckt ie ALLE topics op met mooie ''amps''... sorry daar moeten jullie maar doorheen lezen :P

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Oke ik begin maar met een vraagje aan Shadow[KRoZ], level 5 is inderdaad het laatste level he?

dat dacht ik tenminste (zit er nu in) is dat zo?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Nou, geweldig nuttig hoor
maar wat zou ik nou willen weten over Burgemeester & Wethouders?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 10 april 2001 20:55 schreef ShaiHulud het volgende:
Nou, geweldig nuttig hoor
maar wat zou ik nou willen weten over Burgemeester & Wethouders?
Die zijn toch hetzelfde als modjes en adjes? Nou, in Lieve Adjes dus. :)

Verwijderd

Nice work Ice :)

Verwijderd

Icestorm Mag ik U bij deze hartelijk bedanken voor de moeite die je hebt genomen om Spielerij een beetje rustiger te houden dan die 2500 B&W topics die elke ziel maar opent terwijl het meeste gewoon zelf op te lossen is of al een oplossing voor gegeven is.

Voor degene die constant lopen te zeuren van hoe moet dat nou :? Nou gewoon creatief denken inplaats van gelijk vragen en dan beleef je ook veel meer lol aan een spel.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:15
waarom eigenlijk altijd die slotjes icestorm?
Al die verschillende topics van CT sluit je toch ook niet? KUNNEN ook allemaal bij elkaar geplakt worden hoor.

''k snap dat je''t nie leuk vind als je halve forumpje ineens over B&W gaat, maar da''s wel wat de meerderheid wilm.. duurt ook niet lang.. geef''t 3 weken en b&w is grotendeels passé

edit: wel vet dat je dit hebt gemaakt.. menig mod zou er te lui voor zijn .. petje af daarvoor!
btw, gaat dit topic nu niet pijlsnal naar beneden zakken? :P

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ik wil wel een beetje uitleggen waarom ik het gedaan heb hoor... Kijk dat iedereen zoor zijn eigen probleem een topic opent is ontzettend logisch maar als je 10 dezelfde problemen hebt ook ontzettend irritant (ook bijv voor mensen die hier komen en opeens alleen maar B&W topics zien staan).

Ik ben zelf ook B&W fan dus ik sluit ze echt niet omdat ik het een kutspel vindt :P. Het gaat er gewoon om dat het een beetje overzichtelijk blijft.
Nadeel is dat dat inderdaad met zich meebrengt dat je dan als je een oplossing wil zoeken je een berg posts door moet snuffelen. Voor mij is dat gewoon een puntje dat ik voor lief wil nemen.

Ik sluit niet ELKE B&W topic, alleen als er al teveel op 1 dag gemaakt zijn of dat het probleem/vraag al behandeld is.
Ik hoop ook dat iedereen dat een beetje kan begrijpen ;).

Verder.. een sub-forum voor B&W zoeken jullie maar op een B&W fansite ofzo :)

Verder sluit ik ook CS (aannemende dat je die bedoelt?) topics als dat er teveel tegelijk worden :).
Oh en dit topic zak niet pijlsnel naar beneden, daar heb ik ''truukjes'' voor :)

Verwijderd

beetje vaag hoor, zoek ik dus bijvoorbeeld een level 4 oplossing, maar dan ga ik ergens naartoe, staat er "deze is er al", en die dus closed, klik ik op die link weer, ga ik uiteraard weer naar een andere level 4 draad :), is deze ook closed met onderin weer een link, en klik je hierop is die ook closed met geen link...,

oftewel, ik kan nergens me probleem posten (heb onderhand wel oplossing zelf gevonden, maar daar gaat het niet om)

sorry hoor, maar mag er 1tje open blijven modjes, anders heeft posten hier weinig nut :?

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ja sorry, ik ben dan wel weer te lui om alle info uit de posts te halen en daar een walktrough van te draaien :)...

Maar in die topics staan iig wel oplossingen voor de levels. En anders kun je de betreffende user (Ds uit mijn hoofd :P) altijd contacten via mail ofzo...

En als je echt een vaag/urgent probleem hebt open je een nieuw topic ;)

Verwijderd

Ok!, dan is het goed!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:15
Op donderdag 12 april 2001 10:28 schreef IceStorm het volgende:
Uhm voordat ik het vergeet... hou de replies WEL nuttig want ik ben in staat om ze te verwijderen >:):P
elk reply is nuttig toch? Anders zakt ie weg ;)
btw, closen omdat er teveel post zijn? tss, als''t nu allemaal nonsens was ok, maar ''t zijn gewoon kwaliteitstopics
noujah, ben aan''t zeuren.. maja, moet me notes toch waarmaken he :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je kan mij altijd contacten ;)

ik lees altijd de b&w topics en probeer een zo goed mogelijk antwoord te geven op de vragen.. was ff de laatste paar dagen weg
maarja, nu paasvakantie..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik vind wel dat we allemaal even heel veel respect moeten tonen aan IceStorm.

Hij heeft een hele dag taak aan het lezen van B&W threads en nog is bijhouden of het al langs is geweest ja of nee.

Grote pluim voor IceStorm, maar onthoud wel 10 veren in je reet maken je nog geen kip :)

There is no art to find the minds construction in the face

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 14:01
Zeg, ik zet m''n vraag hier maar neer...

Als ik black & white aan het spelen ben, en hij saved voor de 1e maal, dan knalt B&W eruit, en zit ik terug in windows...

enig idee?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Zet je vraag is ff snel hier neer

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/154065

en foei niet meer doen.

There is no art to find the minds construction in the face

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Uhm voordat ik het vergeet.. hou de replies WEL nuttig want ik ben in staat om ze te verwijderen >:):P

Verwijderd

mag ook ff mod spelen en krijgt meteen kuren...hoelang ben je nou al mod trouwens...shit weer een nutteloze reply

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zaterdag 14 april 2001 18:41 schreef Thomas B. het volgende:
mag ook ff mod spelen en krijgt meteen kuren...hoelang ben je nou al mod trouwens...shit weer een nutteloze reply
Niet overdrijven.. Die reply stamt uit de tijd dat er 25 B&W topics per dag kwamen... Hij is nu misschien wat overdreven, admitted.

OH en ik ben nu 1 maand mod? Rond die koers.

edit:
Voor commentaar ben ik ook altijd bereikbaar per mail/icq

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Eej IceStorm, sorry dat ik stoor, maar ik heb hier een (mogelijke) oplossing gepost voor het beeld-lockup-probleem-waarbij-het-geluid-gewoon-doorgaat. :P

[topic=160512]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

nutteloos topic :z

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 18:55 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Niet overdrijven.. Die reply stamt uit de tijd dat er 25 B&W topics per dag kwamen...
25??? Tering...Het moet moeilijk zijn voor een Mod en dat er dan ineens zo''n geweldig spel als B&W uitkomt.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zaterdag 21 april 2001 22:44 schreef Thomas B. het volgende:
25??? Tering...Het moet moeilijk zijn voor een Mod en dat er dan ineens zo''n geweldig spel als B&W uitkomt.
Uhm, ik snap je reply niet en ik snap ook niet waarom je deze omhoog haalt :?
Pagina: 1