Verwijderd
Paestero
Alignment
0.97
Strength
0.18
Health
0.01
Energy
0.00
Villagers Killed
27
Battles Won
10
Hij zit nu gevangen in level 3 ( daarom lage health en energy (denk ik))
Hoe kan je je beest sterker krijgen??
Stenen oppakken ofzo?
Name
Bass64_2nd
Alignment
0.96
Strength
0.78
Health
0.56
Energy
0.98
Villagers Killed
42
Battles Won
25
2e creater
Name
Rootle
Alignment
0.95
Strength
0.86
Health
1.00
Energy
0.54
Villagers Killed
42
Battles Won
24
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Name
Kevin
Alignment
0.10
Strength
0.32
Health
0.01
Energy
0.00
Villagers Killed
92
Battles Won
6
3CL!pZ
Alignment
0.30
Strength
0.48
Health
0.83
Energy
0.81
Villagers Killed
55
Battles Won
10
beetje slap beestje maar hij kan VEEL miracles
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
@!&
Alignment
-0.76
Strength
0.94
Health
1.00
Energy
0.07
Villagers Killed
106
Battles Won
29
Verwijderd
lijkt wel nintendo64.. bah
kwaliteid van jpg is door meeste mensen omlaag gegooid hier zodat het voor de modemers ook nog een beetje te loaden is
ik wil wel eens weten, hoe draait het spel op jullie systeem? (in 1024*768*32 met alles aan
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
1180*768 alles aanOp maandag 09 april 2001 04:51 schreef answer_man het volgende:
ligt aan systeem en jpg
kwaliteid van jpg is door meeste mensen omlaag gegooid hier zodat het voor de modemers ook nog een beetje te loaden is
ik wil wel eens weten, hoe draait het spel op jullie systeem? (in 1024*768*32 met alles aan)
gaat goed tot dat er 2 spreaken er tegelijk worden gedaan met veel effect rook erbij dan word hij ff traag, maar verder draaid hij goed
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Alignment: -0.38
strenght: 0,66
health: 0,01 (lvl3)
villagers killed: 17
battles won: 2
100% heal 100% fireball 100% lightning en 100% water miracle
Bij mij loopt ie als een trein
En op me PIII 600 + MX ook prima
Verwijderd
ik heb de aap die schijnt de handstand tekunne maar dat heb ik hem nog nie zien doen
(hij zit nou ook gevangen
Verwijderd
Waarom ik er nix aan doe? omdat ik het leuk vind.
zat me een beetje tek*tten
en liet mijn creater los lopen
op eens pak hij een steen op en lopt en loopt er maar mee rond
nu is mijn creater een beetje dom (de schild pad). dan zie ik h''m de steen leggen bij de tempel (waar hij respawned na dood)
en toen liep hij weer weg
en pakte nog een steen en ging het er weer naar toe brengen
best vreet
Verwijderd
Naam: eXistence
Leeftijd: 1 jaar
Wezen: Tijger
Gezondheid: 100%
Geweten: aan de kant van goed
Energie: 98%
Kracht: 97%
Vet: 0%
Uitputting: 3%
Uitdroging: 9%
Warmte: erg koud
Wonder op dit moment verricht op mij: geen
Hoeveelheid poep: 20%
Gedode mensen: 1
Gedode dieren: 8 (Dat is het enigste wat hij eet!
Gedode wezens: 0
Gevochten gevenchten: 2
Gewonnen gevechten: 2
Poepbeurten: 24
Gegeten padestoelen: 1
Ik probeer een moord machine te maken van mijn tijger, maar zijn mijn algemene gegevens dan wel ok? En is er misschien iemand voor een single combat?!
Name SilentStorm
Age 5
Alignment -0.30
Strength 0.22
Health 1.00
Energy 0.76
Villagers Killed 1
Battles Won 2
is zoals je ziet errug zwak, maar hij is altijd erg fijn aan het socializen.. ook bij de vijand! vond thetis alleen niet zo fijn, en toen heeft ie m doodgemaakt (das de 10e keer ofzo..)
hoe maak ik m eigenlijk sterker?
ik heb m al geleerd bijna niet te slapen (net als ik
en hoe laat ik m boompjes naar de stad brengen? en disciples maken en graan casten.. (hoe houden jullie al die worshippers aan de praat.. ik moet bijna evenveel food casten als zij aanmaken..)
Localhost is where the heart is
Verwijderd
Het kamp van de vijand ik elkaar trappen!Op woensdag 11 april 2001 00:35 schreef SilentStorm het volgende:
hoe maak ik m eigenlijk sterker?
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
en hij is twisted
Localhost is where the heart is
toen ik em een schaap gaf, vrat ie het op en begon ie daarna meteen te :r:r
graan vind ie heerlijk
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Metal up your ass
ah topscorer in speOp woensdag 11 april 2001 10:35 schreef JaymzHetfield het volgende:
Ik weet niet of dat standaard is maar mijn tijger heeft 1 van die sailors opgegeten. Bovendien schopt ie altijd de bal door het dorp en kickt ie alle bomen om.
Verwijderd
Nee, dat is niet standaard, welke leach had hij omOp woensdag 11 april 2001 10:35 schreef JaymzHetfield het volgende:
Ik weet niet of dat standaard is maar mijn tijger heeft 1 van die sailors opgegeten. Bovendien schopt ie altijd de bal door het dorp en kickt ie alle bomen om.
Verwijderd
Verwijderd
dit is level 4, ik d8 om dit topic een beetje levendig te houden, je ziet bij me wonder me creature, dit dorpje breid echt enorm snel uit, en me belive is haast 8000 (das ongeveer het hele eiland...)
alleen luistert ie nog niet heel goed (ik ben voor opvoeding met de harde hand hehe)
als ik bv een steen een water in gooi pakt hij ook een steen....en gooit die steen het dorp in! *pats pats*
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
Ik heb goede ogen maar ik zie um nietOp woensdag 11 april 2001 12:31 schreef meijer het volgende:
[afbeelding]
dit is level 4, ik d8 om dit topic een beetje levendig te houden, je ziet bij me wonder me creature, dit dorpje breid echt enorm snel uit, en me belive is haast 8000 (das ongeveer het hele eiland...)
Plaatje is ook redelijk donker.
typo
Verwijderd
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Links staat die wonder(grote gebouw, kan niet missen) en een beetje rechts onder van die wonder staat het beessie.Op woensdag 11 april 2001 12:35 schreef Reyes het volgende:
[..]
Ik heb goede ogen maar ik zie um niet
Plaatje is ook redelijk donker.
edit:
typo
Verwijderd
ok, hier is die dan
Verwijderd
Klein bedoel jeOp woensdag 11 april 2001 14:18 schreef meijer het volgende:
[afbeelding]
ok, hier is die danIk heb hem naast een villager gezet, zie je de verhoudingen hoe groot die is
Hij had de learning leach om (oeps?), blijkbaar had ie dus honger ofzo? Die andere sailor zei heel geirriteerd iets van "oooh, het wezen heeft een van mijn bemanningsleden opgegeten" Ik heb die tijger meteen hard voor z''n bek geslagen, en toen werd zijn snuit paars. Blauwe plek denk ik... Dat wezen moet nog veel leren... in dit spel(en ik ook hahaha).Op woensdag 11 april 2001 10:40 schreef Reyes het volgende:
[..]
Nee, dat is niet standaard, welke leach had hij om
Metal up your ass
Verwijderd
maar in een gevecht over een lan, blijven de wezens dan van hetzelfde formaat?, als ik bijvoorbeeld tegen een 1 jarig aapje gaat vechten dan stampt mijn luipaard dat beest toch gewoon de grond in? Of worden ze van dezelfde grootte?, dit deel snap ik nog nie helemaal...
gaat met zoeits als gewichtklassesOp woensdag 11 april 2001 15:34 schreef meijer het volgende:
of hoe klein, ligt er natuurlijk aan hoeveel je dit spel speelt, hahaha
maar in een gevecht over een lan, blijven de wezens dan van hetzelfde formaat?, als ik bijvoorbeeld tegen een 1 jarig aapje gaat vechten dan stampt mijn luipaard dat beest toch gewoon de grond in? Of worden ze van dezelfde grootte?, dit deel snap ik nog nie helemaal...
Verwijderd
Worshippers??? wat zijn dat?? Babies offeren is veeeeeel efficienter. Kan je zo''n 5 a 6 fireballs van casten. Dus jaOp woensdag 11 april 2001 03:15 schreef SilentStorm het volgende:
Stenen sjouwen/gooien.. zo gek krijg ik m wel, tnxen die worshippers? daar sta je vast ook niet de hele tijd bij om voor eten te zorgen...?
Moet je wel ff zorgen dat je genoeg deciple breeders hebt dan komt ales goed
Mijn creature (tijger) btw:
Name
drZymo [Evil]
Alignment
-0.21
Strength
0.92
Health
0.92
Energy
0.72
Villagers Killed
65
Battles Won
3
Vooral leuk in level 1. Krijg je die ''Combat Training''. Ik die Leeuw vet ingemaakt. Zegtie nog: You show great potential but work on your technique... haha lol.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Name
3CL!pZ
Alignment
0.01
Strength
0.16
Health
0.01
Energy
0.00
Villagers Killed
56
Battles Won
12
strength en health zijn laag omdat ie in level 3 gevange zit...
laat em dus VEEL op level 1 rondlopen...
groeit ie lekkah
Verwijderd
moet je wat vaker enemy vilages impressen......eerst gaat ie dansenOp dinsdag 10 april 2001 14:08 schreef The_Killing_Guide het volgende:
cooool
ik heb de aap die schijnt de handstand tekunne maar dat heb ik hem nog nie zien doen
(hij zit nou ook gevangende eikels
)
daarna over jou vertellen (dit is zeer cool) en in een wat later stadium gaat ie handstand doen ik heb iook al gehad dat ie mijn aandacht wou hebben en dat ie het ook doet
Verwijderd
Verwijderd
Dat doet de mijne ook terwijl ik het hem niet geleerd heb. Hij maakt zo fokkers (hij zet mannetjes bij vrouwtjes).Op donderdag 05 april 2001 10:33 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
mijn goede aap verplaatst gewoon villagers, echt vaag
pakt ie gewoon in een dorp een gassie op, gaat ie em aaien ezno, en dan houd ie em gewoon bij zich als een soort lappenpop, af en toe aaien en na een tijdje zet ie em weer neer en pakt ie later een ander op, echt vaag, in het begin gooide me aap echt overal mee, dat heb ik er echt uit moeten slaan
als je je beest goed hebt opgeleerd, kan ie zo ook builders, woodcutters, fuishermen en heel de tramelant ''maken''Op woensdag 11 april 2001 21:08 schreef JimmyT het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook terwijl ik het hem niet geleerd heb. Hij maakt zo fokkers (hij zet mannetjes bij vrouwtjes).
je kan trouwens missionarissen uitsturen door een mens te ''droppen'' in de vijand z''n kamp
traders als je hun dropt in een ander drop van jezelf

Level 3

Kinderarbeid

sssttttt niet verklappenOp woensdag 11 april 2001 22:56 schreef meijer het volgende:
ja, dat is level 3, dan word je creature gevangen
Verwijderd
ik heb vandaag gespeeld met muziek aan (winamp op de achtergrond) en soms ging me wezen spontaan dansen zonder villagers, ik weet dat ie van dansen houd...
misschien flauwe kul en dat die dat normaal ook doet, maar het viel me op
Verwijderd
Ik snap het niet helemaal, mijn luipaard KAN gewoon niet verliezen, ik heb skirmisch met 3 goden, ik ben bij elke god langsgeweest en al de beesten die ik tegenkwam (waren er 4, eentje had er 2, 1 zebra en 1 schildpad) had ik KO geslagen, heel simpel...
Ik had verder nog een vraagje, ik zag dat een computertegenstander meerdere handjes bij 1 wordship site (een stuk of 8, er stonden er ook 2 in het gras) en geen 1 village had zoveel van die geloof gevallen, wel bijelkaar, en zijn villagers prayden voor al die dingen bijelkaar, best handig dus...
Maar mijn vraag dus, is het mogelijk die handjes te verplaatsen ofzo?, dat andere villagers voor die spell ook kunnen bidden?
da''s geen toevalOp donderdag 12 april 2001 14:49 schreef meijer het volgende:
ik heb vandaag gespeeld met muziek aan (winamp op de achtergrond) en soms ging me wezen spontaan dansen zonder villagers, ik weet dat ie van dansen houd...
misschien flauwe kul en dat die dat normaal ook doet, maar het viel me op
ze hebben in B&W een soort van muziek-herkenning gebouwd
als het goed is begint je creature spontaan (min of meer:P) op de maat van de muziek te dansen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik geloof dat je ''m aan de learn leash moet doen en dan een skirmish opstarten. Ik heb zelf net me beestje bevrijd in level 3 en ben nu aan het skirmishen om hem nog een paar miracles te lerenOp donderdag 12 april 2001 15:26 schreef 007 het volgende:
Slaat hij trouwens alles op wat je in Skirmish doet, als je Skirmish dus hebt gesaved en weer terug gaat naar het gewone spel?
maar mijn creature (koe) doet zoo vaag hij eet alles
hij eet vis graan enz enz
hij heeft de STRANDBAL
maar wel geinig
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
niks